Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eden en Still Here Remix en al die andere tracks, waarom ben ik niet heen gegaan :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete VIP. :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Delete VIP, wat een monsterset :worship: . Klonk echt superdik met al die edits. Rest van de setjes waren ook heel goed uit te houden, zelfs Sub Sonik viel me alles mee. Miss K8 die afsloot met Gabbers in Pariz was ook wel ff mooi.

Naar aanleiding van het Q-BASE topic maar even rondgekeken of ik ergens een bakkie pleur kon scoren, en jawel hoor :D. Maakte het rijden terug een stuk draaglijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delete VIP was echt gruwelijk vet. Hoe sommige kicks overkwamen.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paar uurtjes van te vore nog een kaartje gekocht. Absoluut geen spijt van gehad. Wat een feest!

Binnengekomen toen E-Force begon, openen met Men of Steel & Seven. Helemaal mooi :thumbsup:

Show bij Digital Punk was echt bruut :woot: chapeau voor de organisatie :thumbup:
Minus Militia heb ik helemaal niks mee, dat was gewoon aftellen tot Delete.

De man zette een set neer, niet normaal. Variation in Production heb ik zeker terug gehoord, oude en nieuwe platen gecombineerd. Hele vette edits, bakken vol drive in dat half uur.
Heb zelden zo losgegaan en genoten tegelijkertijd :drool:
Dismissed Again zou zo maar mijn TOTY kunnen zijn. Ben er nog altijd niet goed van.

Adaro en Ran-D draaiden hun gebruikelijke, goeie set.
AoR & RR, mooie combinatie. Heerlijk lomp snoeien was me dat.
Platen als 'Big Boys' en 'A Storm Has Come' knalden er echt lekker op :bomb:

Sub Sonik: weinig verwachtingen maar toch prima op vermaakt. Kicks kwamen erg lekker door.
Gewoon verstand op 0 en helemaal losgegaan :D

Tja en dan Warface, we stonden helemaal vooraan. Die kicks missen zoveel kracht, ze klinken enorm hol.
Als je 2 stenen tegen elkaar aantikt heb je hardere kicks.
Er waren wel enkele uitzonderingen maar de meeste platen vond ik echt bagger.
Heel voorspelbare kickrolls en en gewoon 0 Variation In Production. (lees Delete VIP)

Gewoon een topfeest.
+++lichten en show
++bediening aan de bar
++ sfeer
- muntprijzen
- weinig klassiekers gehoord, veel hitjes
-- geluid vanachter in de zaal
------- fucking gore toiletten. Kots, pis, kak, alles en overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 18:11 
 
Hardtraxx Newbie

Wát een heldenavond was dit zeg, genoten van 't begin tot het eind.

Bij Artifact binnengewandeld in een verrassende lege zaal. Hoorde nog een paar bekende plaatjes en verder geloofde ik de act aardig. Bij E-Force begon 't behoorlijk los te komen, heerlijk. Vent levert altijd kwaliteit van de bovenste plank; gewoonweg knallen geblazen.

Minus Militia tot mijn verbazing ook echt een dikke set! Heel dik om Reign Supreme en Crackin' Your Ribs in elkaar over te laten lopen. Nieuwe plaat(jes) klonk(en) ook niet verkeerd(?)!

Delete VIP vond ik ook erg gaaf, eerste keer dat ik 'm live heb gezien. Kreeg het idee dat een overgroot gedeelte van de zaal het een overkill vond, aangezien veel mensen bij mij in de buurt stil stonden.

Verder niet veel meegekregen van de duo's. Pas bij Warface weer ingevoegd en wat was 't dik zeg! Het album valt wellicht tegen, maar live met een verhoogd BPM en volume klinken die nummers zo dik!

Miss K8 tot mijn verbazing een waardige afsluiter, keihard gewoon.

9/10!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Volgend jaar niet meer aanwezig. Vond het niet veel, beste sets waren van DP & MM. Zegt genoeg dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 20:29 
 
Hardtraxx Newbie

Kwamen binnen halverwege de set van e-force en van begin tot eind genoten. Goede setjes , zelfs van miss k8 wat ik van tevoren eigenlijk niet verwacht had.

Is er iemand die nog wat meer weet van die gozer die na het feest buiten tussen de bussen op de grond lag? Zag er niet best uit , ambulance enzo er ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dinhus schreef:
9/10!

Mods, IP check please. Ik geloof dat we een dubbelaccount hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 20:50 
 
Hardtraxxer

Ik heb genoten! Warface en Ran-d vs. Adaro waren voor mij de hoogtepunten. Wat is gunz for hire - this is L.A. een dikke plaat gvd zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
dinhus schreef:
9/10!

Mods, IP check please. Ik geloof dat we een dubbelaccount hebben.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een topfeest. Delete VIP zoals verwacht set van de avond en de show/geluid was net als vorig jaar weer prima.

Minus Militia viel alleen erg tegen. Snap niet waarom je als hardstyle act om 2 uur al hardcore gaat draaien. 3 of 4 hardcore nummers is gewoon veel te veel, zeker als je je act maar een half uur duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Was weer een topfeest. Delete VIP zoals verwacht set van de avond.

Minus Militia viel alleen erg tegen. Snap niet waarom je als hardstyle act om 2 uur al hardcore gaat draaien. 3 of 4 hardcore nummers is gewoon veel te veel, zeker als je je act maar een half uur duurt.

Omdat sneller = harder = beter duh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toevallig geen debiel geweest die de hele set van delete gefilmd heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Toevallig geen debiel geweest die de hele set van delete gefilmd heeft?


Circuleert wel een low quality opname op facebook rond
https://www.wetransfer.com/downloads/b7 ... 422/c96b7d
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:47 
 

Zonder beeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me weer prima vermaakt op Supremacy. Adaro vs Ran-D, Delete VIP en de (nieuwe) tracks van Radical Redemption waren voor mij de hoogtepunten van de avond.

Intro van Digital Punk was ook heel vet. Art of Dance doet toch voor het tweede jaar op rij iets unieks. Heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Intro van Digital Punk was ook heel vet. Art of Dance doet toch voor het tweede jaar op rij iets unieks. Heel dik.

Heb vernomen dat zo'n bewegende DJ-booth ook gebruikt was op Reverze 2014. Die bewegende LED-panelen aan het plafond zijn ook afgekeken van Hard Bass dit jaar (al zaten er geen LED-panelen in, maar verder met die driehoeken en hoe ze draaiden zelfde principe). Dus uniek zou ik het niet noemen. Neem niet weg dat ik het wel vet vond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
RadicelArmy schreef:
Intro van Digital Punk was ook heel vet. Art of Dance doet toch voor het tweede jaar op rij iets unieks. Heel dik.

Heb vernomen dat zo'n bewegende DJ-booth ook gebruikt was op Reverze 2014. Die bewegende LED-panelen aan het plafond zijn ook gebruikt op Hard Bass dit jaar. Dus uniek zou ik het niet noemen. Neem niet weg dat ik het wel vet vond!


Was geen DJ Booth, alleen stond toen MC VIllain in en later op de avond (Reverze Flashback) stonden er twee meisjes in een stuk of 400 van die lichtstokken weg te gooien.
Maar er zaten wel 8 vlammenwerpers op en 4 LED-schermen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om 21:30 toch nog een kaartje gekocht, en zeker geen spijt gehad. Echt een super feestje gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 22:03 
 
Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
dinhus schreef:
9/10!

Mods, IP check please. Ik geloof dat we een dubbelaccount hebben.


Moet ik hier überhaupt op in gaan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dinhus schreef:
Fuzzylogic schreef:
dinhus schreef:
9/10!

Mods, IP check please. Ik geloof dat we een dubbelaccount hebben.


Moet ik hier überhaupt op in gaan? :huh:


Doe maar niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de MM-liefhebbers:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap dat dus echt niet he... een kwartier van een halfuur durende set filmen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet hoe magneten werken.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten