Paar uurtjes van te vore nog een kaartje gekocht. Absoluut geen spijt van gehad. Wat een feest!
Binnengekomen toen E-Force begon, openen met Men of Steel & Seven. Helemaal mooi
Show bij Digital Punk was echt bruut

chapeau voor de organisatie
Minus Militia heb ik helemaal niks mee, dat was gewoon aftellen tot Delete.
De man zette een set neer, niet normaal. Variation in Production heb ik zeker terug gehoord, oude en nieuwe platen gecombineerd. Hele vette edits, bakken vol drive in dat half uur.
Heb zelden zo losgegaan en genoten tegelijkertijd
Dismissed Again zou zo maar mijn TOTY kunnen zijn. Ben er nog altijd niet goed van.
Adaro en Ran-D draaiden hun gebruikelijke, goeie set.
AoR & RR, mooie combinatie. Heerlijk lomp snoeien was me dat.
Platen als 'Big Boys' en 'A Storm Has Come' knalden er echt lekker op
Sub Sonik: weinig verwachtingen maar toch prima op vermaakt. Kicks kwamen erg lekker door.
Gewoon verstand op 0 en helemaal losgegaan
Tja en dan Warface, we stonden helemaal vooraan. Die kicks missen zoveel kracht, ze klinken enorm hol.
Als je 2 stenen tegen elkaar aantikt heb je hardere kicks.
Er waren wel enkele uitzonderingen maar de meeste platen vond ik echt bagger.
Heel voorspelbare kickrolls en en gewoon 0 Variation In Production. (lees Delete VIP)
Gewoon een topfeest.
+++lichten en show
++bediening aan de bar
++ sfeer
- muntprijzen
- weinig klassiekers gehoord, veel hitjes
-- geluid vanachter in de zaal
------- fucking gore toiletten. Kots, pis, kak, alles en overal.