Ja het is toch wel duidelijk dat hij iets compleet nieuws neer zet. Hij heeft ook een aparte facebook aangemaakt. EINDELIJK een vernieuwende live-set. Ja ik dacht ook wel ff tis wel wat anders maar heb toch gewoon ontzettend genoten. Ik neem aan dat je geen leuke avond heb gehad (muziek technisch) want je vond alles tegenvallen. Heb ik ook wel is en dan komt het er op neer dat je gewoon een kut avond heb gehad. Weet zeker als je de volgende keer wat lekkerder in je vel zit je het gewoon een facking vette set vindt. Dankje
Oh ik had juist zwaar veel zin in Delete, dus daar lag het niet aan. De eerste 10 minuten vond ik vet. Daarna wat tegenvallendwrote:Ja het is toch wel duidelijk dat hij iets compleet nieuws neer zet. Hij heeft ook een aparte facebook aangemaakt. EINDELIJK een vernieuwende live-set. Ja ik dacht ook wel ff tis wel wat anders maar heb toch gewoon ontzettend genoten. Ik neem aan dat je geen leuke avond heb gehad (muziek technisch) want je vond alles tegenvallen. Heb ik ook wel is en dan komt het er op neer dat je gewoon een kut avond heb gehad. Weet zeker als je de volgende keer wat lekkerder in je vel zit je het gewoon een facking vette set vindt. Dankje