Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 17:17 
 
Hardtraxxer

Ja het is toch wel duidelijk dat hij iets compleet nieuws neer zet. Hij heeft ook een aparte facebook aangemaakt. EINDELIJK een vernieuwende live-set. Ja ik dacht ook wel ff tis wel wat anders maar heb toch gewoon ontzettend genoten. Ik neem aan dat je geen leuke avond heb gehad (muziek technisch) want je vond alles tegenvallen. Heb ik ook wel is en dan komt het er op neer dat je gewoon een kut avond heb gehad. Weet zeker als je de volgende keer wat lekkerder in je vel zit je het gewoon een facking vette set vindt. Dankje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 00:27 
 
Hardtraxx Veteran

johnnie schreef:
Ja het is toch wel duidelijk dat hij iets compleet nieuws neer zet. Hij heeft ook een aparte facebook aangemaakt. EINDELIJK een vernieuwende live-set. Ja ik dacht ook wel ff tis wel wat anders maar heb toch gewoon ontzettend genoten. Ik neem aan dat je geen leuke avond heb gehad (muziek technisch) want je vond alles tegenvallen. Heb ik ook wel is en dan komt het er op neer dat je gewoon een kut avond heb gehad. Weet zeker als je de volgende keer wat lekkerder in je vel zit je het gewoon een facking vette set vindt. Dankje

Oh ik had juist zwaar veel zin in Delete, dus daar lag het niet aan. De eerste 10 minuten vond ik vet. Daarna wat tegenvallend
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 13:46 
 

pim0412 schreef:
En die kicks van Eden trouwens, wat een geweld was dat!

Die MOET ik gewoon nog een keer live horen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Hurrikane schreef:
Voor de MM-liefhebbers:



Heeft die kerel met die roodwitte MM vlag nou serieus het logo van Radical Redemption op zn borst staan? :/
hoe ver gaan die fanboys wel niet..


Het logo vind ik nog niet zo raar, wanneer hij er dan gelijk 'radical redemption' bij zit dan vind ik het wel wat ver gaan. Maar goed het is gelukkig niet mijn lichaam :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zag je er meer mee lopen. Of denken jullie dat ze echt zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
A lot of you are asking for a tracklist of my Supremacy set. So here it is!

Delete - Dismissed Again
Delete - Still Here Emergency VIP
Delete - Ghetto VIP
Delete - Level VIP
Jack of Sound & Delete - Heavy Damage
Delete - Just Do it
Geck-o - Smasher (Delete Remix) VIP w/ Android
Delete - Fast Lane VIP
Delete - Punishment Formula VIP
Delete - Eden VIP
Delete & Deetox - Fatal VIP
Delete - Syndrome VIP
Delete - Corruption VIP w/ The Curse
Delete & Warface - The Baddest VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon maar 3 platen draaien die geen edits zijn, waarvan ook nog 2 (net) nieuw zijn :worship: Hopelijk komt de set snel online!
Heavy Damage wellicht het enige smetje op deze anders weergaloze set (had daar graag The End oid gezien), maar volgens mij heeft ie die nog geen minuut gedraaid. :P

Ik wil dit zo graag nog eens meemaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik dit gemist heb.. En dan vooral Delete VIP :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ik dit als Delete fanboy heb moeten missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik dit gemist heb.. En dan vooral Delete VIP :$


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stanlesz schreef:
corneelwr schreef:
Kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik dit gemist heb.. En dan vooral Delete VIP :$


Afbeelding

Jij zegt het... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete pm schreef:
True that! Big things planned for 2016! I can't say much but I'm sure you will like


Dus ik denk dat je nog wel een kans krijgt komend jaar Corneel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Delete pm schreef:
True that! Big things planned for 2016! I can't say much but I'm sure you will like


Dus ik denk dat je nog wel een kans krijgt komend jaar Corneel

Goed moment om weer eens te meeten? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat lijkt me een prima idee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 16:56 
 
Hardtraxxer

Mag ik dan ook komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 03:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Aftermovie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/deletedj/video ... 258136484/

Delete VIP aftermovie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
https://www.facebook.com/deletedj/videos/10153711258136484/

Delete VIP aftermovie


Youtube:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
yowan schreef:
https://www.facebook.com/deletedj/videos/10153711258136484/

Delete VIP aftermovie


Youtube:

Fanboys @ 1:34
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mitzinator schreef:
yowan schreef:
https://www.facebook.com/deletedj/videos/10153711258136484/

Delete VIP aftermovie


Youtube:

Fanboys @ 1:34

En ik ben er godverdomme trots op ook. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikste liveset die ik tot nu toe heb meegemaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Chroman schreef:
Fanboys @ 1:34

En ik ben er godverdomme trots op ook. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn maar 2 livesets waarbij ik geen seconde stil heb gestaan. Vazard & Delete in 2014 in het klokgebouw en Delete VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 19:43 
 

Jezus wat een belachelijk dikke kicks :surrender:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten