Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij heeft gelijk als hij zegt dat zen platen 1 geheel vormen. Ze klinken dan ook allemaal hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als die plaat op de achtergrond op het album komt, vind ik het album interessant genoeg om aan te schaffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 00:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Benieuwd naar z'n setje en wat de meerderheid van z'n nieuwe tracks zal vinden na zaterdag (op een fatsoenlijk geluidssysteem).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 03:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Benieuwd naar z'n setje en wat de meerderheid van z'n nieuwe tracks zal vinden na zaterdag (op een fatsoenlijk geluidssysteem).

Dit. Tracks los vind ik vaak ook wat tegenvallen, maar live vind ik het altijd wel extra ziek gezien kicks dan toch wel lekker overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh dit feest is vanavond al. Leuk! Lekker dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 12:05 
 
Hardtraxxer

Vanavond weer eens een hs fissa, zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch nog maar een kaartje aangeschaft :yay:
Ik verwacht een lekker lomp avondje met Delete als hoogtepunt.
Hier kijk ik toch echt wel naar uit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot vanavond party people :D Denk dat het een beter feestje als vorig gaat worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar wachten op delete en nieuwe radical tracks ! :bomb: See you tonight !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand kaartje over?

Edit: geregeld, tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Tot vanavond party people :D Denk dat het een beter feestje als vorig gaat worden :thumbsup:


Neeeee beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 07:36 
 
Hardtraxx Elite

Delete VIP, wat was dit geweldig. Zoveel tijd ingestoken ook! Set van de avond. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dit feest was echt de moeite waard!
Delete vip uiteraard het hoogtepunt, maar zelfs warface was goed te pruimen, in de brabanthallen komen die nummers echt beter tot zijn recht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete VIP echt het hoogtepunt van de nacht. Tracks als Syndrome, Eden, Formula en Android. Minus Militia, RR & Act Of Rage en Warface vielen mij goed mee en waren best leuke sets. Digital Punk was vrij standaard (wel vet hoe die DJ booth opgetakeld werd en in de zaal werd geplaatst). Sub Sonik kicks klonken mijn inziens wel oké, alleen die verschrikkelijke vocals waren echt niet leuk. Openingssetjes t/m E-Force waren wel tof voor zover ik toen in de zaal stond. Ran-D & Adaro niet echt veel van meegekregen omdat ik een tijd in gesprek was met Delete.

De ingang en munten gingen dit jaar gelukkig wel snel. Enige enigszins orgasinatorisch minpuntje wat ik kon vinden was dat munten 2,80 waren. De drukte bij de kluisjes aan het eind ook maar daar kunnen ze niet zo veel aan doen natuurlijk.

Wat mij betreft ging deze editie sterk over de editie van vorig jaar heen, ik heb me prima vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 09:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete VIP :worship: die kicks vergeleken met de rest was dit al een vroeg hoogtepunt van de avond , vond sub sonik live erg meevallen ! Vind t wel wat lef hebben van warface om live met gitaren en zangers te spelen! Top avondje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 09:42 
 

Eden, wat een eindbaas! :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 10:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Digital Punk was vrij standaard (wel vet hoe die DJ booth opgetakeld werd en in de zaal werd geplaatst).


Ik ben wel benieuwd hoe dit technisch is gedaan, want waren die CDJ's toen wel aangesloten etc.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Joey schreef:
Digital Punk was vrij standaard (wel vet hoe die DJ booth opgetakeld werd en in de zaal werd geplaatst).


Ik ben wel benieuwd hoe dit technisch is gedaan, want waren die CDJ's toen wel aangesloten etc.?

Nee, hij stond alleen wat te dansen en ze hadden een kartonnen bord met Digital Punk voorop de booth geplakt. >.<

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=568BC8D5

Op deze foto kun je zien dat er iets rechts van het midden van de booth bedrading omhoog loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Delete VIP echt het hoogtepunt van de nacht. Tracks als Syndrome, Eden, Formula en Android.


Vast genieten geweest die gezichtjes van die MM fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat waren de beste 30 minuten van me leven :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond Delete echt tegenvallen. Eerste kwartier was goed, daarna niet meer. Teveel edits van echt zieke tracks en die edits waren gewoon niet goed genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad. Delete VIP set van de avond :drool:. Warface en E-Force waren ook leuk :) Zelfs Sub Sonik live was goed te doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 16:00 
 
Hardtraxxer

Delete was echt facking dik. Rest van de setjes waren ook leuk. Warface vond ik wel tegenvallen
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten