Past

Supremacy

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
307 posts member since 2015
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Hij heeft gelijk als hij zegt dat zen platen 1 geheel vormen. Ze klinken dan ook allemaal hetzelfde.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 28 days ago
Als die plaat op de achtergrond op het album komt, vind ik het album interessant genoeg om aan te schaffen
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Benieuwd naar z'n setje en wat de meerderheid van z'n nieuwe tracks zal vinden na zaterdag (op een fatsoenlijk geluidssysteem).
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 28 days ago
Basxt wrote:Benieuwd naar z'n setje en wat de meerderheid van z'n nieuwe tracks zal vinden na zaterdag (op een fatsoenlijk geluidssysteem).
Dit. Tracks los vind ik vaak ook wat tegenvallen, maar live vind ik het altijd wel extra ziek gezien kicks dan toch wel lekker overkomen.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Oh dit feest is vanavond al. Leuk! Lekker dansen.
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
Vanavond weer eens een hs fissa, zin an!
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Toch nog maar een kaartje aangeschaft :yay:
Ik verwacht een lekker lomp avondje met Delete als hoogtepunt.
Hier kijk ik toch echt wel naar uit :$
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Tot vanavond party people :D Denk dat het een beter feestje als vorig gaat worden :thumbsup:
Hardtraxxer
369 posts member since 2015
last seen Dec 2025
Maar wachten op delete en nieuwe radical tracks ! :bomb: See you tonight !
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Iemand kaartje over?

Edit: geregeld, tot vanavond!
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
NickDB wrote:Tot vanavond party people :D Denk dat het een beter feestje als vorig gaat worden :thumbsup:
Neeeee beter
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Delete VIP, wat was dit geweldig. Zoveel tijd ingestoken ook! Set van de avond. :$
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Zo dit feest was echt de moeite waard!
Delete vip uiteraard het hoogtepunt, maar zelfs warface was goed te pruimen, in de brabanthallen komen die nummers echt beter tot zijn recht..
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Delete VIP echt het hoogtepunt van de nacht. Tracks als Syndrome, Eden, Formula en Android. Minus Militia, RR & Act Of Rage en Warface vielen mij goed mee en waren best leuke sets. Digital Punk was vrij standaard (wel vet hoe die DJ booth opgetakeld werd en in de zaal werd geplaatst). Sub Sonik kicks klonken mijn inziens wel oké, alleen die verschrikkelijke vocals waren echt niet leuk. Openingssetjes t/m E-Force waren wel tof voor zover ik toen in de zaal stond. Ran-D & Adaro niet echt veel van meegekregen omdat ik een tijd in gesprek was met Delete.

De ingang en munten gingen dit jaar gelukkig wel snel. Enige enigszins orgasinatorisch minpuntje wat ik kon vinden was dat munten 2,80 waren. De drukte bij de kluisjes aan het eind ook maar daar kunnen ze niet zo veel aan doen natuurlijk.

Wat mij betreft ging deze editie sterk over de editie van vorig jaar heen, ik heb me prima vermaakt!
Hardtraxxer
369 posts member since 2015
last seen Dec 2025
Delete VIP :worship: die kicks vergeleken met de rest was dit al een vroeg hoogtepunt van de avond , vond sub sonik live erg meevallen ! Vind t wel wat lef hebben van warface om live met gitaren en zangers te spelen! Top avondje :yay:
B
Eden, wat een eindbaas! :worship: :love:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Joey wrote:Digital Punk was vrij standaard (wel vet hoe die DJ booth opgetakeld werd en in de zaal werd geplaatst).
Ik ben wel benieuwd hoe dit technisch is gedaan, want waren die CDJ's toen wel aangesloten etc.?
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
SAIN7 wrote:
Joey wrote:Digital Punk was vrij standaard (wel vet hoe die DJ booth opgetakeld werd en in de zaal werd geplaatst).
Ik ben wel benieuwd hoe dit technisch is gedaan, want waren die CDJ's toen wel aangesloten etc.?
Nee, hij stond alleen wat te dansen en ze hadden een kartonnen bord met Digital Punk voorop de booth geplakt. >.<

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=568BC8D5

Op deze foto kun je zien dat er iets rechts van het midden van de booth bedrading omhoog loopt.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Joey wrote:Delete VIP echt het hoogtepunt van de nacht. Tracks als Syndrome, Eden, Formula en Android.
Vast genieten geweest die gezichtjes van die MM fans.
Hardtraxx Veteran
last seen 28 days ago
Dat waren de beste 30 minuten van me leven :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 28 days ago
View on YouTube
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Ik vond Delete echt tegenvallen. Eerste kwartier was goed, daarna niet meer. Teveel edits van echt zieke tracks en die edits waren gewoon niet goed genoeg
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Leuk feestje gehad. Delete VIP set van de avond :drool:. Warface en E-Force waren ook leuk :) Zelfs Sub Sonik live was goed te doen :thumbsup:
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Delete was echt facking dik. Rest van de setjes waren ook leuk. Warface vond ik wel tegenvallen

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago