Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Setjes van 45 minuten en Delete zo vroeg? :lol: en waarom staat sub sonik zo laat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WARFACE ALBUM & SIGNING SESSION
The wait is almost over! This Saturday all Supremacy visitors will get the chance to buy ‘The Nine Circles’, the new Warface album! You’ll find the album in the merchandise stand of Noize Vizion.
Do you want a signed copy of ‘The Nine Circles’? Warface will do a signing session at 3:00AM in the merchandise stand.

MERCHANDISE
There will be a Noize Vizion merchandise stand at the event. Here you’ll find the new Warface album ‘The Nine Circles’ and brand new Minus Militia, Radical Redemption, Minus is More and Warface merchandise!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel het een en ander aan te merken op deze TT.
Ten eerste, jammer van die 45 minuten sets. Radical Redemption en Act Of Rage had niet b2b gehoeven van mij, gewoon Radical lekker alleen en zoveel mogelijk albumtracks draaien. E-Force hadden ze mooi met Sub Sonik moeten ruilen, sowieso ging dat al een halfuur behelpen worden, maar vind het behoorlijk jammer dat dat zo laat moet als de sfeer er (hopelijk) al goed in zit.
Opbouw is ook niet logisch, maar dat was ook niet te verwachten als je het vergelijkt met vorig jaar. Dat Warface de laatste act vóór Miss K8 was kon je wel verwachten, dat tempo sluit immers meer aan op hardcore en de sneller= harder mentaliteit heerst natuurlijk.

Wat wel positief is: Fijn dat Artifact niet b2b staat en dat ie niet hoeft te openen. 23:30 echt binnen zijn dus. Ran-D & Adaro als b2b set vind ik ook wel een leuke toevoeging :)
Hier en daar wordt het redelijk behelpen, maar dat gaat hopelijk wel gecompenseerd worden met de aanwezigheid van de vele bekenden, en de sfeer zoals die er vorig jaar heerste. Uiteraard kijk ik het meeste uit naar Delete VIP, erg benieuwd ernaar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zaad time table zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf niet aanwezig, was al niet van plan, maar zo'n timetable maakt het definitief. Met 45 minuten per set wordt het weer zo'n hitparade.
Als ze nou Luna & Hard Driver b2b zetten, had Artifact een uur kunnen draaien.
Warface zou Live staan?? Dan had E-Force ook een uur gekund.

Adaro & Ran-D samen is dan wel leuk. En Act of Rage bij Radical Redemption is goed voor de afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:

https://www.facebook.com/events/1634676003479234/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Setjes van 45 minuten en Delete zo vroeg? :lol: en waarom staat sub sonik zo laat? :lol:


Ik ga niet maar vroeg me dit dus ook al af. Moet wel een hardcore spektakel worden dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Jammer.. E-force zo vroeg en Delete na Minus Militia dus zal helaas wel weer vol met militanten staan vooraan...

Dat is juist leuk joh, worden ze gelijk keihard weggeblazen door ff een paar tandjes harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat ik vooraan bij Delete niet tussen de halfnaakte bezwete lichamen hoef te staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setjes van drie kwartier :lol:

Wel hulde dat Artifact redelijk prominent staat, niet meer dan terecht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hoop dat ik vooraan bij Delete niet tussen de halfnaakte bezwete lichamen hoef te staan...


Hopelijk blijven de militanten niet plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:

Hopelijk blijven de militanten niet plakken.


Als je je zo aan dat volk stoort waarom ga je dan in godsnaam naar Supremacy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DL22 schreef:

Hopelijk blijven de militanten niet plakken.


Als je je zo aan dat volk stoort waarom ga je dan in godsnaam naar Supremacy?


Delete VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fair enough! Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hoop dat ik vooraan bij Delete niet tussen de halfnaakte bezwete lichamen hoef te staan...


Sorry :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hoop dat ik vooraan bij Delete niet tussen de halfnaakte bezwete lichamen hoef te staan...


mag je hier je shirt uit ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:49 
 
Hardtraxx Newbie

Tsja, met zo'n time-table kun je natuurlijk vrij weinig. Kan me herinneren dat vorig E-Force & Digital Punk rond 4:00 achter de draaitafels sprongen, wat ging dat heerlijk zeg. Nu maar hopen dat Sub Sonik de zaal weet te vermaken, ben vooralsnog geen fan van zijn producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 23:12 
 

dinhus schreef:
ben vooralsnog geen fan van zijn producties.

Snap ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht er helemaal niks van, kan het alleen maar meevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Als Delete nou gewoon opent met een vieze Spoontech plaat, zijn die militantjes ook weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Joey schreef:
Hoop dat ik vooraan bij Delete niet tussen de halfnaakte bezwete lichamen hoef te staan...


mag je hier je shirt uit ?

Netjes. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 13:33 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Hoop dat ik vooraan bij Delete niet tussen de halfnaakte bezwete lichamen hoef te staan...


Ik hoop de hele avond tussen naakte bezwete lichamen te staan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 13:50 
 
Hardtraxxer

Btw is minus militia niet onderhand door hun jaarlijkse 6 shows heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

janlul schreef:
Btw is minus militia niet onderhand door hun jaarlijkse 6 shows heen?


Dit wordt hun 7e show dit jaar, maar slechts de 5e in Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
bloemkool schreef:
dinhus schreef:
ben vooralsnog geen fan van zijn producties.

Snap ik


Ik weet ook totaal niet wat ik van zijn live set moet verwachten. Ben ook geen groot fan, maar wellicht dat dit vet wordt. Ik geef het een kans in ieder geval :)


fuck fuck fuck fuck fuck
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten