Toch wel het een en ander aan te merken op deze TT.
Ten eerste, jammer van die 45 minuten sets. Radical Redemption en Act Of Rage had niet b2b gehoeven van mij, gewoon Radical lekker alleen en zoveel mogelijk albumtracks draaien. E-Force hadden ze mooi met Sub Sonik moeten ruilen, sowieso ging dat al een halfuur behelpen worden, maar vind het behoorlijk jammer dat dat zo laat moet als de sfeer er (hopelijk) al goed in zit.
Opbouw is ook niet logisch, maar dat was ook niet te verwachten als je het vergelijkt met vorig jaar. Dat Warface de laatste act vóór Miss K8 was kon je wel verwachten, dat tempo sluit immers meer aan op hardcore en de sneller= harder mentaliteit heerst natuurlijk.
Wat wel positief is: Fijn dat Artifact niet b2b staat en dat ie niet hoeft te openen. 23:30 echt binnen zijn dus. Ran-D & Adaro als b2b set vind ik ook wel een leuke toevoeging
Hier en daar wordt het redelijk behelpen, maar dat gaat hopelijk wel gecompenseerd worden met de aanwezigheid van de vele bekenden, en de sfeer zoals die er vorig jaar heerste. Uiteraard kijk ik het meeste uit naar Delete VIP, erg benieuwd ernaar!