Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 09:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahahaha jezus :lol: Is bij Qlimax volgens mij ook wel is geweest. GEBRUIK-JE-HERSENEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb toen met Illustrator heel die achtergrond weggehaald (protip)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 09:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahaaha ben je in ieder geval innovatiever dan de sul die dat bedacht heeft. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
yowan schreef:
Net een kaartje gekocht. Wat ziet die er professioneel uit zeg.. vooral vergeleken met vorig jaar

Na die van vorig jaar heb ik een nieuwe inkt-toner moeten kopen xd


Daar hebben ze dus smartphones voor uitgevonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik heb alle tickets van alle evenementen waar ik ooit ben geweest opgehangen aan een muur op mijn kamer.

Ben dus niet de enige :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo zagen de tickets van Dominator dit jaar er ook uit.. Kost flink wat inkt ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:15 
 

Nog steeds twijfel, ondanks het op loopafstand van mijn huis ligt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees ook nu dat telefoon verhaal. Vind hem alsnog afschuwelijk. Als je iets optimaliseert voor de telefoon pleur er dan een QR code van een half a4tje bij..

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ahh het was die van vorig jaar, prima zo toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig. Voornamelijk benieuwd naar Artifact, Delete VIP en Warface zijn album :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Franky schreef:
Exterkate schreef:
Ik heb alle tickets van alle evenementen waar ik ooit ben geweest opgehangen aan een muur op mijn kamer.

Ben dus niet de enige :P

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben daar ook mee begonnen een paar jaar terug.. maar met nu bijna elk weekend begint het een duur grapje te worden met al die inkt en de tickets worden er door dat telefoon gebeuren ook niet echt mooier op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na lang twijfelen toch besloten om niet te gaan. Dan maar Delete VIP missen, komt vast nog wel ergens anders te staan. Ik ga niet zoveel geld neerleggen met maar twee leuke namen in de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/supremacyevent ... =2&theater
Nieuw Delete VIP materiaal op de achtergrond??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[quote="Joey"]Na lang twijfelen toch besloten om niet te gaan. Dan maar Delete VIP missen, komt vast nog wel ergens anders te staan. Ik ga niet zoveel geld neerleggen met maar twee leuke namen in de line-up.[/quote
Sinds Q-Base toch besloten te gaan, kan het echt niet laten. Wil het toch echt niet missen haha.

En ja dat is inderdaad wat materiaal van Delete VIP wat je hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben echt nog zwaar aan het twijfelen, en dat alleen voor Delete VIP :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket zojuist gekocht. Wordt vast gezellig met alle bekenden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wanneer de timetable bekent gemaakt word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Ben benieuwd wanneer de timetable bekent gemaakt word.


Ik ook, hopelijk draait Warface net voor Miss K8. Kan ik lekker op tijd naar huis.
Zal van de TT afhangen of ik kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/supremacyevents/photos/a.305571729612010.1073741828.227131880789329/498541480315033/?type=1&theater

22:00-22:45 Luna
22:45-23:30 Hard Driver
23:30-00:15 Artifact
00:15-01:00 E-force
01:00-02:00 Digital Punk
02:00-02:30 Minus Militia Live
02:30-03:00 Delete VIP Live
03:00-04:00 Adaro & Ran-D
04:00-05:00 Radical Redemption & Act Of Rage
05:00-05:30 Sub Sonik Live
05:30-06:15 Warface
06:15-07:00 Miss K8
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:17 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer.. E-force zo vroeg en Delete na Minus Militia dus zal helaas wel weer vol met militanten staan vooraan..

En Radical had op zich wel een uur alleen mogen draaien met al die nieuwe tracks van hem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
NickDB schreef:
Ben benieuwd wanneer de timetable bekent gemaakt word.


Ik ook, hopelijk draait Warface net voor Miss K8. Kan ik lekker op tijd naar huis.
Zal van de TT afhangen of ik kom.


Ik kan op tijd naar huis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
DL22 schreef:
NickDB schreef:
Ben benieuwd wanneer de timetable bekent gemaakt word.


Ik ook, hopelijk draait Warface net voor Miss K8. Kan ik lekker op tijd naar huis.
Zal van de TT afhangen of ik kom.


Ik kan op tijd naar huis :lol:


indd, om 5:00 al :lol:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten