Exterkate schreef:
Holy shit, gewoon bijna hetzelfde als vorig jaar
Dat niet, 6 dezelfde namen, maar het is gewoon wéér een enorm typische AOD lineup. Zo zie je wat voor verschil artiesten als Theracords Live, B-Freqz Live, Titan en High Voltage maken. De 6 artiesten die opnieuw worden geboekt zijn dan weer totaal niet interessant, en de nieuwe namen vallen behoorlijk tegen.
Aangezien er exact hetzelfde aantal artiesten staan als vorig jaar, denk ik ook dat we op 3 b2b sets kunnen rekenen. Ik gok op: Adaro & E-Force, Ran-D & Hard Driver en (ik vrees voor) Artifact & Luna. En ik ben bang dat die laatste 2 ook nog eens moeten openen. Ik moet wel zeggen, als deze b2b's kloppen, gaat het er al een stuk op vooruit (muv laatstgenoemde).
Op dit moment is het een behoorlijk twijfelgeval, want ik had niet verwacht dat de lineup zo verschrikkelijk standaard zou zijn. Maar aangezien het in de buurt is zullen er wel weer een hoop bekenden gaan, wat gezellig is, en ik ben dan ook jarig

Ik weet alleen nog niet of ik het voor deze lineup doe, want op sommige namen zit ik gewoon simpelweg niet te wachten (met name MM live, SS live en DP).