Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou dit had je blind in kunnen vullen (Op Delete VIP na, benieuwd wat dat gaat inhouden)

Maar dikke vette no-go verder, wel tof voor Artifact dat hij dankzij z'n labelkeuze op zulke feesten komt te draaien, hopen dat hij z'n eigen stijltje een beetje houdt en niet in dat screechfest mee gaat van Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Holy shit, gewoon bijna hetzelfde als vorig jaar

Dat niet, 6 dezelfde namen, maar het is gewoon wéér een enorm typische AOD lineup. Zo zie je wat voor verschil artiesten als Theracords Live, B-Freqz Live, Titan en High Voltage maken. De 6 artiesten die opnieuw worden geboekt zijn dan weer totaal niet interessant, en de nieuwe namen vallen behoorlijk tegen.

Aangezien er exact hetzelfde aantal artiesten staan als vorig jaar, denk ik ook dat we op 3 b2b sets kunnen rekenen. Ik gok op: Adaro & E-Force, Ran-D & Hard Driver en (ik vrees voor) Artifact & Luna. En ik ben bang dat die laatste 2 ook nog eens moeten openen. Ik moet wel zeggen, als deze b2b's kloppen, gaat het er al een stuk op vooruit (muv laatstgenoemde).

Op dit moment is het een behoorlijk twijfelgeval, want ik had niet verwacht dat de lineup zo verschrikkelijk standaard zou zijn. Maar aangezien het in de buurt is zullen er wel weer een hoop bekenden gaan, wat gezellig is, en ik ben dan ook jarig :P Ik weet alleen nog niet of ik het voor deze lineup doe, want op sommige namen zit ik gewoon simpelweg niet te wachten (met name MM live, SS live en DP).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf het moment dat ik wist van delete live, dacht ik eigenlijk dat het wel een zekerheidje was.. Maar begin toch ernstig te twijfelen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 19:32 
 

Voor alleen Delete ga ik niet, daar is deze line-up veelste standaard voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: die line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete Live zal vast niet de laatste keer zijn, dus ik sla hem denk ik ook over, of ik moet weer last-minute beslissen zoals vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een bedroevend slechte lineup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:45 
 
Hardtraxxer

Ondanks het feit dat de line-up zoooo voorspelbaar is. Vind ik dat er nog wel genoeg leuke namen staan en ik vond het vorig jaar ook gewoon een goed georganiseerd feest en gezellig. Aanwazig dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Manmanman, wat kut dit.
Het kleine beetje twijfel om überhaupt te gaan is bij deze weg genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 14:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En toch zal straks heel die zaal weer vol staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
En toch zal straks heel die zaal weer vol staan..

Klopt, omdat er helaas nog altijd heel veel mensen zijn die er zo over denken: :/

Citaat:
Matige line up????? Dan Heb je een bril nodig

Citaat:
je hoeft niet te komen, zet je je ticket toch lekker tekoop

Citaat:
Kap lekker met huilen en doe het dan zelf


Ah, wat is FB toch heerlijk representatief voor de gemiddelde kortzichtigheid(/domheid) in de scene (dan wel van NL).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dus mensen die dit een goede line-up vinden zijn kortzichtig en dom?

Niet iedereen bezoekt 2x per maand een feest. Voor iemand die maar af en toe naar een hardstyle feest gaat maakt het niet uit als de line-ups voor het grootste gedeelte het zelfde zijn.

Ik had liever ook een wat gevarieerde line-up gezien. Ik snap bijvoorbeeld niet waarom ze weer Minus Milita en Warface live boeken terwijl die liveacts er vorig jaar ook al stonden. Desalniettemin was het vorig jaar een erg leuk feest dus ik heb er vertrouwen in dat het dit jaar ook weer goed komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Dus mensen die dit een goede line-up vinden zijn kortzichtig en dom?

Daarmee doelde ik eigenlijk op de laatste 2 reacties, en dat leek me ook wel duidelijk. Of wil je zeggen dat die van hoogstaand niveau zijn? Kritisch zijn mbt muziekgerelateerde onderwerpen kunnen sommige mensen niet bevatten, en dat noem ik inderdaad kortzichtig of dom. Wel knap om het hele punt te missen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar vreselijk goed vermaakt. Dus dat gaat dit jaar ook wel weer goed komen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Wel aanwezig omdat vrouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface schreef:
Warface Soldiers, the wait is finally over...
I'll release my new album on the 26th of September 2015 at Supremacy (Art of Dance).
More info soon!
‪#‎T9C‬ ‪#‎THENINECIRCLES

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 18:44 
 
Hardtraxxer

provehito schreef:
Warface schreef:
"Warface Soldiers"‬


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sensa schreef:
provehito schreef:
Warface schreef:
"Warface Soldiers"‬


[plaatje]

Die term gebruikt hij gelukkig pas een jaar ofzo, dus het is eerder gek dat het je nu pas opvalt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Art of Dezelfden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net een kaartje gekocht. Wat ziet die er professioneel uit zeg.. vooral vergeleken met vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 07:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Net een kaartje gekocht. Wat ziet die er professioneel uit zeg.. vooral vergeleken met vorig jaar

Na die van vorig jaar heb ik een nieuwe inkt-toner moeten kopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 07:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Post m is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 07:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja inderdaad, ik wil even naar de barcode kijken om te kijken of die ook anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 07:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die oude :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hadden een dealtje met HP denk ik:
http://i.imgur.com/M5kqlVB.jpg
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten