Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik hoop nog steeds op vazard en/of hardstyle mafia :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
ik hoop nog steeds op vazard en/of hardstyle mafia :thumbsup:

Blijf maar hopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 14:38 
 

provehito schreef:
ik hoop nog steeds op vazard en/of hardstyle mafia :thumbsup:


How how Delete is al een hele stap hé! Ga nu niet te ver :P zul je straks zien dat....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

we zien het vanzelf wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zouden Vazard en/of Hardstyle Mafia er staan dan? :P Het blijft natuurlijk wel AOD. Dat Delete er staat is inderdaad al een wonder. Een paar andere Theracords artiesten in de lineup zou dan nog wel kunnen, en daar hoop ik dan ook op. Erg benieuwd naar de gehele lineup in elk geval. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstyle Mafia heeft de week ervoor wel een boeking, maar dit kan je idd denk ik vergeten. Sws kent bijna heel het publiek daar Hardstyle Mafia niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 15:57 
 

Ventrue schreef:
Sws kent bijna heel het publiek daar Hardstyle Mafia niet eens.


Dat idee heb ik ook! Met Bass Protocol over een tijdje kun je mooi zien hoe populair (of niet) de artiesten van Spoontech zijn in Nederland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar met Bass Protocol komen wel een hoop kenners en daar zullen ze wel populair zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik probeerde het 1x te posten, blijkbaar 4x, wtf.

wat een standaard lineup behalve delete vip
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:08 
 

Haha jezus man wat een saaie line-up :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha :lol: AoD :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Tering wat een stront lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is nog erger dan ik van AoD had verwacht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie verwijderd. Doe eens een keer wat anders zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Definitief niet meer aanwezig. Delete LIVE hopen op andere evenementen dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, scheelt weer geld. Art of Dance, sort your shit out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3x niks deze line-up. Alleen Delete en Artifact zijn interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat heb ik toch een hekel aan AoD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Mooi, scheelt weer geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sub Sonik live ook :lol: naast het produceren laat hij nu ook het "draaiwerk" aan Shockerz over? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:42 
 
Hardtraxx Elite

Duke schreef:
Jezus wat heb ik toch een hekel aan AoD.

Dat ook ja, maar ik begin ook een hekel aan Minus Militia te krijgen..Vorig jaar was het wel lache maar om nou ALWEER die nummers te horen.. Elk nummer klinkt ook leeg en teveel van hetzelfde bij hun... man man man. Wel heel raar dat 80% van lineup hetzelfde is als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 16:44 
 

Hahahahahaha wat een grap dit weer :lol:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten