Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 03:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Jammer dat die andere namen zo bout zijn, weegt niet op tegen Delete LIVE nog helaas. Ff afwachten.

Dit. Ben ook bang dat het niet veel beter gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete LIVE :woot: :love: :woot: :love: :drool: :drool: :drool: :yay: :clap: :loving: :loving: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Chroman schreef:
MelvinFR schreef:
Delete LIVE

:oh: optie


Je hebt zekerheidje verkeerd gespeld

Ik zit met hetzelfde probleem als Chas1n. Daarnaast vond ik het vorig jaar niet zo heel gezellig, met dat lachwekkend hoge aantal Militanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Dan liever nog de standaard art of dance namen. Alleen Delete en Radical nu interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crypsis ook aanwezig zei die op Boulevard Outdoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal waarschijnlijk wel aanwezig zijn, al word ik niet bepaald warm van de eerste 6 namen. Vind het behoorlijk onzinnig trouwens, maak gewoon alle namen in één keer bekend...
Delete Live is natuurlijk heel erg vet, en Radical Redemption lijkt me wel vet wanneer hij een album showcase set neerzet. Adaro vind ik tegenwoordig minder interessant dan vroeger, maar in principe prima. De 3 andere namen vind ik echt totaal niet interessant. Sub Sonik en Hard Driver lijken mij overigens nou ook niet echt de go-to namen die je als eerste bekend zou willen maken.

Ik ben wel heel benieuwd naar de rest van de lineup nu, die moet toch wel aanzienlijk beter zijn dan deze eerste paar namen. Vorig jaar was ik positief verrast door de lineup, o.a de liveacts B-Freqz en Theracords bijvoorbeeld waren een leuke toevoeging. Hopelijk zijn de rest van de namen een stuk interessanter dan wat er nu wordt gepresenteerd.

RadicelArmy schreef:
Ik denk dat Digital Punk in de clip zit omdat hij het anthem heeft gemaakt, Radical Redemption omdat hij een Album Showcase zal houden en Delete omdat ze hebben aangekondigd dat er een internationale live act première zal optreden.

Nice :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 08:37 
 

Tot nu toe nog absoluut niet interessant! Niet dat ik het verwacht had maar toch.. Ik denk als je de gangbare AoD namen toevoegt, je de line-up al wel kan invullen helaas :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
RadicelArmy schreef:
Ik denk dat Digital Punk in de clip zit omdat hij het anthem heeft gemaakt, Radical Redemption omdat hij een Album Showcase zal houden en Delete omdat ze hebben aangekondigd dat er een internationale live act première zal optreden.

Nice :P


Blijkbaar heeft je lidmaatschap van het RadicelArmy zo z'n voordelen. Goed geinformeerd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie Gunz 4 Hire eigenlijk ook nog wel op de line-up verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 13:31 
 
Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Ik zie Gunz 4 Hire eigenlijk ook nog wel op de line-up verschijnen.

Nee dat denk ik niet, omdat Adaro er al staat. Maar je weet maar nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Joey schreef:
Ik zie Gunz 4 Hire eigenlijk ook nog wel op de line-up verschijnen.

Nee dat denk ik niet, omdat Adaro er al staat. Maar je weet maar nooit.


Als hij er toch al is, kan hij net zo makkelijk ff zn pak en masker aandoen voor de tweede ronde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete LIVE _0_ Hopelijk ook nog B-Freqz hier. Freqz en B-Front solo ook dikke prima. Artifact hoop ik ook hier te zien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Met namen als Crypsis Vs Chain Reaction, B-Front, Artifact, Thera, Degos & Re-done, Warface zou het feest stuk beter maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Met namen als Crypsis Live*, B-Front, Artifact, Thera, Degos & Re-done, Prefix & Density* zou het feest stuk beter maken

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:17 
 
Hardtraxxer

Sub Sonik doet ook een live act op supremacy zegt ie net op instagram.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, daar moet je blij mee zijn, zeg. Een half uurtje fuck, fuck, fuck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:20 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Nou, daar moet je blij mee zijn, zeg. Een half uurtje fuck, fuck, fuck!


Ach het enige wat me aanspreekt op de line-up tot nu toe is Delete Live, maar was toch al nie van plan te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artifact, P & D, Theracords live, crypsis live, b-front vs Ran-d, early setje en klaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stel je eens voor dat Delete dit in een half uur krijgt gepropt:

1. Thera & Delete – Welcome
2. Delete – Formula 2012
3. Delete – Funk
4. Delete & The Geminizers – Evolve
5. Delete – Mutants
6. Delete – Dismissed 2.0
7. Delete & Jack of Sound – Heavy Damage
8. Sasha F – Hardstyle Matters (Delete Remix)
9. Delete – Punishment
10. Delete & Deetox – Fatal
11. Delete & Psyched – Take It, Leave It
12. Vazard & Delete – Abduction
13. Delete - Syndrome
14. The Geminizers – Out of Control (Vazard & Delete Remix)
15. Delete & Warface – The Baddest
16. Vazard & Delete – The End
:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 00:05 
 

Jezus man :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan heb ik echt een natte broek
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ook :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok nog steeds op Gunz 4 Hire. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik gok nog steeds op Gunz 4 Hire. :cool:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten