Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2021 06:10 
 
Hardtraxxer

Komt hier ook een cd release van ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2021 22:54 
 
Hardtraxxer

svenn15 schreef:
Komt hier ook een cd release van ?


Cd? :whistle: Nee wel op grammofoonplaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2021 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
AANWEZIG!
De line-up is niet helemaal mijn ding, maar man wat heb ik hier veel zin in!!!! :yay:

Zit je in de beatbuzz van Brandon? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn er eigenlijk gevallen bekend van mensen die een aanbetaling hebben gedaan maar geen tickets hebben omdat ze niet bij de eerste 75% zitten...
Hoor daar erg weinig over.. zouden ze wellicht toch gewoon 100% laten komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vitality schreef:
AANWEZIG!
De line-up is niet helemaal mijn ding, maar man wat heb ik hier veel zin in!!!! :yay:

Zit je in de beatbuzz van Brandon? :)

Yes!
Jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
RTM93 schreef:
Vitality schreef:
AANWEZIG!
De line-up is niet helemaal mijn ding, maar man wat heb ik hier veel zin in!!!! :yay:

Zit je in de beatbuzz van Brandon? :)

Yes!
Jij ook?

Nope, bus van Mike (mongoose op hardtraxx trouwens) Maar ik zat ff op de lijst te spieken en ik zag je naam voorbij komen. Maar volgens mij hebben we allemaal dezelfde aankomst dus hopelijk hebben we met alle 3 de bussen nog een gezamenlijke stop. Zou gezellig zijn. Zitten in elke bus wel een groot aantal bekenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 16:40 
 
Hardtraxx Newbie

Een vriend moet vanuit Nijmegen opstappen, maar helaas zitten alle partybussen voor zover vol.
Iemand misschien een idee wat er nog mogelijk is? Mag ook in een privébericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 19:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

JLNA schreef:
Een vriend moet vanuit Nijmegen opstappen, maar helaas zitten alle partybussen voor zover vol.
Iemand misschien een idee wat er nog mogelijk is? Mag ook in een privébericht.


Vanuit Nijmegen is het makkelijkst om met de trein te gaan. Je moet dan wel wat eerder vertrekken weer terug te kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 21:59 
 
Hardtraxx Addict

Tijdens Reverze besloten om deze ook mee te pakken. Maten konden helaas niet meer, dus 4 kaarten afbetaald voor €199 en vervolgens 3 verkocht voor €205, dus prima deal. Tijdens Killshot mooi een half uur uitrusten voor Delete en daarna mooi naar huis. Heb er weer zin in :)

En doe maar een anthem van Rejecta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

Jij kon nog steeds afbetalen dan? Ben stiekem wel heel benieuwd of het dan echt de eerste 75% is die mogen komen of dat ze gewoon iedereen toelaten. Straks is de zaal maar met 60% gevuld . Kan het mij niet voorstellen verder hoor maar goed. Had eigenlijk wel gedacht dat die 75% al wel 'uitverkocht' zou zijn.

Bovendien, na 19 september zouden kaarten die niet afbetaald zijn opnieuw in de verkoop zijn gegaan maar volgens mij heb ik geen bericht gezien hierover op social media.. als er veel mensen niet hadden afbetaald dan hadden we dat wel gehoord lijkt me dmv een nieuwe kaartverkoop.. best apart allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Bovendien, na 19 september zouden kaarten die niet afbetaald zijn opnieuw in de verkoop zijn gegaan maar volgens mij heb ik geen bericht gezien hierover op social media.. als er veel mensen niet hadden afbetaald dan hadden we dat wel gehoord lijkt me dmv een nieuwe kaartverkoop.. best apart allemaal.


Ze hebben naar je geluisterd :P Vanaf 19:00 vandaag was de nieuwe verkoopronde begonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
RTM93 schreef:
Bovendien, na 19 september zouden kaarten die niet afbetaald zijn opnieuw in de verkoop zijn gegaan maar volgens mij heb ik geen bericht gezien hierover op social media.. als er veel mensen niet hadden afbetaald dan hadden we dat wel gehoord lijkt me dmv een nieuwe kaartverkoop.. best apart allemaal.


Ze hebben naar je geluisterd :P Vanaf 19:00 vandaag was de nieuwe verkoopronde begonnen


Was dacht ik alleen voor mensen die al meerdere keren naar supremacy waren geweest. Ipv code kon je je mail adres gebruiken om 2 kaarten te halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
RTM93 schreef:
Bovendien, na 19 september zouden kaarten die niet afbetaald zijn opnieuw in de verkoop zijn gegaan maar volgens mij heb ik geen bericht gezien hierover op social media.. als er veel mensen niet hadden afbetaald dan hadden we dat wel gehoord lijkt me dmv een nieuwe kaartverkoop.. best apart allemaal.


Ze hebben naar je geluisterd :P Vanaf 19:00 vandaag was de nieuwe verkoopronde begonnen

Nou of niet!

Kreeg van Spalken te horen dat een vriendin van hem een mail had gehad.
De resale is dus alleen geweest voor dedicated members en inderdaad alleen per mail verzonden. Verder niks op de socials geweest.

Mooie oplossing!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog steeds tickets te koop van die resale, begint toch wel te kriebelen zo :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ook die eco tokens bullshit hier.. straks vragen ze je nog om op GroenLinks te stemmen in ruil voor een ticket :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Ook die eco tokens bullshit hier.. straks vragen ze je nog om op GroenLinks te stemmen in ruil voor een ticket :lol:


Overdrijven is een vak natuurlijk maar snap dit systeem bij een indoor feest vele malen minder dan buiten. Overal bekertjes in struiken is kut, zo'n vloer indoor wordt zo schoongeveegd met een karretje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 13:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Delt-A schreef:
Besparen we wel het milieu mee! Op deze binnen locatie, waar ze na afloop altijd gewoon met een schuifwagen alles opvegen..


Die ze vervolgens in een algehele kliko smijten, ongesorteerd, waardoor het waarschijnlijk weer op plekken belandt waar het niet hoort of niet gerecycled kan worden. Het is juist de bedoeling dat ze het plastic er tussen weg halen en andere dingen zo veel mogelijk door papier vervangen. (Heb meerdere festivals gezien waar ze dat doen en het scheelt wel echt qua zooi op de vloer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 14:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Denk dat dit wel redelijk het 'nieuwe normaal' gaat worden. Enige voordeel is wel dat je je enkels niet breekt over flesjes etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Mag toch hopen dat ze gewoon flesjes water verkopen..?

Edit: ja die worden er verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
RTM93 schreef:
Ook die eco tokens bullshit hier.. straks vragen ze je nog om op GroenLinks te stemmen in ruil voor een ticket :lol:


Overdrijven is een vak natuurlijk maar snap dit systeem bij een indoor feest vele malen minder dan buiten. Overal bekertjes in struiken is kut, zo'n vloer indoor wordt zo schoongeveegd met een karretje

Kom op een feest om te genieten. Niet om bezig te zijn met het milieu. Ticket is duur genoeg, laat schoonmakers lekker sorteren op locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik me er op Reverze niet aan gestoord heb. Bekertje of flesje gewoon even in de achterzak van de broek bewaren. Zal inderdaad op steeds meer grote events toegepast gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Mag toch hopen dat ze gewoon flesjes water verkopen...?


Daar zit ook een eco token statiegeld op. In je kontzak duwen (beker opvouwen) tot er weer drinken gehaald wordt werkte op Reverze wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
ErikZ schreef:
RTM93 schreef:
Ook die eco tokens bullshit hier.. straks vragen ze je nog om op GroenLinks te stemmen in ruil voor een ticket :lol:


Overdrijven is een vak natuurlijk maar snap dit systeem bij een indoor feest vele malen minder dan buiten. Overal bekertjes in struiken is kut, zo'n vloer indoor wordt zo schoongeveegd met een karretje

Kom op een feest om te genieten. Niet om bezig te zijn met het milieu. Ticket is duur genoeg, laat schoonmakers lekker sorteren op locatie.

Waardoor de tickets uiteindelijk nog duurder worden. Wat een tering goed idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM wilt niet aan het klimaat denken, jongens. Niet als hij er iets extra's voor moet doen in ieder geval.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten