Cd?wrote:Komt hier ook een cd release van ?
Zit je in de beatbuzz van Brandon?wrote:AANWEZIG!
De line-up is niet helemaal mijn ding, maar man wat heb ik hier veel zin in!!!!
Yes!wrote:Zit je in de beatbuzz van Brandon?wrote:AANWEZIG!
Nope, bus van Mike (mongoose op hardtraxx trouwens) Maar ik zat ff op de lijst te spieken en ik zag je naam voorbij komen. Maar volgens mij hebben we allemaal dezelfde aankomst dus hopelijk hebben we met alle 3 de bussen nog een gezamenlijke stop. Zou gezellig zijn. Zitten in elke bus wel een groot aantal bekenden.wrote:Yes!wrote:Zit je in de beatbuzz van Brandon?wrote:AANWEZIG!
Jij ook?
Vanuit Nijmegen is het makkelijkst om met de trein te gaan. Je moet dan wel wat eerder vertrekken weer terug te kunnen.wrote:Een vriend moet vanuit Nijmegen opstappen, maar helaas zitten alle partybussen voor zover vol.
Iemand misschien een idee wat er nog mogelijk is? Mag ook in een privébericht.
Ze hebben naar je geluisterdwrote:Bovendien, na 19 september zouden kaarten die niet afbetaald zijn opnieuw in de verkoop zijn gegaan maar volgens mij heb ik geen bericht gezien hierover op social media.. als er veel mensen niet hadden afbetaald dan hadden we dat wel gehoord lijkt me dmv een nieuwe kaartverkoop.. best apart allemaal.
Was dacht ik alleen voor mensen die al meerdere keren naar supremacy waren geweest. Ipv code kon je je mail adres gebruiken om 2 kaarten te halenwrote:Ze hebben naar je geluisterdwrote:Bovendien, na 19 september zouden kaarten die niet afbetaald zijn opnieuw in de verkoop zijn gegaan maar volgens mij heb ik geen bericht gezien hierover op social media.. als er veel mensen niet hadden afbetaald dan hadden we dat wel gehoord lijkt me dmv een nieuwe kaartverkoop.. best apart allemaal.Vanaf 19:00 vandaag was de nieuwe verkoopronde begonnen
Nou of niet!wrote:Ze hebben naar je geluisterdwrote:Bovendien, na 19 september zouden kaarten die niet afbetaald zijn opnieuw in de verkoop zijn gegaan maar volgens mij heb ik geen bericht gezien hierover op social media.. als er veel mensen niet hadden afbetaald dan hadden we dat wel gehoord lijkt me dmv een nieuwe kaartverkoop.. best apart allemaal.Vanaf 19:00 vandaag was de nieuwe verkoopronde begonnen
Overdrijven is een vak natuurlijk maar snap dit systeem bij een indoor feest vele malen minder dan buiten. Overal bekertjes in struiken is kut, zo'n vloer indoor wordt zo schoongeveegd met een karretjewrote:Ook die eco tokens bullshit hier.. straks vragen ze je nog om op GroenLinks te stemmen in ruil voor een ticket
wrote:Die ze vervolgens in een algehele kliko smijten, ongesorteerd, waardoor het waarschijnlijk weer op plekken belandt waar het niet hoort of niet gerecycled kan worden. Het is juist de bedoeling dat ze het plastic er tussen weg halen en andere dingen zo veel mogelijk door papier vervangen. (Heb meerdere festivals gezien waar ze dat doen en het scheelt wel echt qua zooi op de vloer).wrote:Besparen we wel het milieu mee! Op deze binnen locatie, waar ze na afloop altijd gewoon met een schuifwagen alles opvegen..
Kom op een feest om te genieten. Niet om bezig te zijn met het milieu. Ticket is duur genoeg, laat schoonmakers lekker sorteren op locatie.wrote:Overdrijven is een vak natuurlijk maar snap dit systeem bij een indoor feest vele malen minder dan buiten. Overal bekertjes in struiken is kut, zo'n vloer indoor wordt zo schoongeveegd met een karretjewrote:Ook die eco tokens bullshit hier.. straks vragen ze je nog om op GroenLinks te stemmen in ruil voor een ticket
Daar zit ook een eco token statiegeld op. In je kontzak duwen (beker opvouwen) tot er weer drinken gehaald wordt werkte op Reverze wel aardig.wrote:Mag toch hopen dat ze gewoon flesjes water verkopen...?
Waardoor de tickets uiteindelijk nog duurder worden. Wat een tering goed ideewrote:Kom op een feest om te genieten. Niet om bezig te zijn met het milieu. Ticket is duur genoeg, laat schoonmakers lekker sorteren op locatie.wrote:Overdrijven is een vak natuurlijk maar snap dit systeem bij een indoor feest vele malen minder dan buiten. Overal bekertjes in struiken is kut, zo'n vloer indoor wordt zo schoongeveegd met een karretjewrote:Ook die eco tokens bullshit hier.. straks vragen ze je nog om op GroenLinks te stemmen in ruil voor een ticket