Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Supremacy - The Nation Of Supreme
Past

Supremacy - The Nation Of Supreme

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Supremacy - The Nation Of Supreme (25-09-2021, Brabanthallen, Den Bosch)
S
Hardtraxxer
156 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Komt hier ook een cd release van ?
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 5 days ago
svenn15 wrote:Komt hier ook een cd release van ?
Cd? :whistle: Nee wel op grammofoonplaat
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Vitality wrote:AANWEZIG!
De line-up is niet helemaal mijn ding, maar man wat heb ik hier veel zin in!!!! :yay:
Zit je in de beatbuzz van Brandon? :)
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Zijn er eigenlijk gevallen bekend van mensen die een aanbetaling hebben gedaan maar geen tickets hebben omdat ze niet bij de eerste 75% zitten...
Hoor daar erg weinig over.. zouden ze wellicht toch gewoon 100% laten komen?
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
RTM93 wrote:
De line-up is niet helemaal mijn ding, maar man wat heb ik hier veel zin in!!!! :yay:
Yes!
Jij ook?
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Vitality wrote:
RTM93 wrote:
Yes!
Jij ook?
Nope, bus van Mike (mongoose op hardtraxx trouwens) Maar ik zat ff op de lijst te spieken en ik zag je naam voorbij komen. Maar volgens mij hebben we allemaal dezelfde aankomst dus hopelijk hebben we met alle 3 de bussen nog een gezamenlijke stop. Zou gezellig zijn. Zitten in elke bus wel een groot aantal bekenden.
J
1 posts member since 2021
last seen Dec 2021
Een vriend moet vanuit Nijmegen opstappen, maar helaas zitten alle partybussen voor zover vol.
Iemand misschien een idee wat er nog mogelijk is? Mag ook in een privébericht.
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2017
last seen 11 days ago
JLNA wrote:Een vriend moet vanuit Nijmegen opstappen, maar helaas zitten alle partybussen voor zover vol.
Iemand misschien een idee wat er nog mogelijk is? Mag ook in een privébericht.
Vanuit Nijmegen is het makkelijkst om met de trein te gaan. Je moet dan wel wat eerder vertrekken weer terug te kunnen.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Tijdens Reverze besloten om deze ook mee te pakken. Maten konden helaas niet meer, dus 4 kaarten afbetaald voor €199 en vervolgens 3 verkocht voor €205, dus prima deal. Tijdens Killshot mooi een half uur uitrusten voor Delete en daarna mooi naar huis. Heb er weer zin in :)

En doe maar een anthem van Rejecta.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Jij kon nog steeds afbetalen dan? Ben stiekem wel heel benieuwd of het dan echt de eerste 75% is die mogen komen of dat ze gewoon iedereen toelaten. Straks is de zaal maar met 60% gevuld . Kan het mij niet voorstellen verder hoor maar goed. Had eigenlijk wel gedacht dat die 75% al wel 'uitverkocht' zou zijn.

Bovendien, na 19 september zouden kaarten die niet afbetaald zijn opnieuw in de verkoop zijn gegaan maar volgens mij heb ik geen bericht gezien hierover op social media.. als er veel mensen niet hadden afbetaald dan hadden we dat wel gehoord lijkt me dmv een nieuwe kaartverkoop.. best apart allemaal.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
RTM93 wrote:Bovendien, na 19 september zouden kaarten die niet afbetaald zijn opnieuw in de verkoop zijn gegaan maar volgens mij heb ik geen bericht gezien hierover op social media.. als er veel mensen niet hadden afbetaald dan hadden we dat wel gehoord lijkt me dmv een nieuwe kaartverkoop.. best apart allemaal.
Ze hebben naar je geluisterd :P Vanaf 19:00 vandaag was de nieuwe verkoopronde begonnen
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Norther66 wrote:
RTM93 wrote:Bovendien, na 19 september zouden kaarten die niet afbetaald zijn opnieuw in de verkoop zijn gegaan maar volgens mij heb ik geen bericht gezien hierover op social media.. als er veel mensen niet hadden afbetaald dan hadden we dat wel gehoord lijkt me dmv een nieuwe kaartverkoop.. best apart allemaal.
Ze hebben naar je geluisterd :P Vanaf 19:00 vandaag was de nieuwe verkoopronde begonnen
Was dacht ik alleen voor mensen die al meerdere keren naar supremacy waren geweest. Ipv code kon je je mail adres gebruiken om 2 kaarten te halen
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Norther66 wrote:
Nou of niet!

Kreeg van Spalken te horen dat een vriendin van hem een mail had gehad.
De resale is dus alleen geweest voor dedicated members en inderdaad alleen per mail verzonden. Verder niks op de socials geweest.

Mooie oplossing!
Hardtraxxer
187 posts member since 2017
last seen 12 days ago
Nog steeds tickets te koop van die resale, begint toch wel te kriebelen zo :(
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Ook die eco tokens bullshit hier.. straks vragen ze je nog om op GroenLinks te stemmen in ruil voor een ticket :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
RTM93 wrote:Ook die eco tokens bullshit hier.. straks vragen ze je nog om op GroenLinks te stemmen in ruil voor een ticket :lol:
Overdrijven is een vak natuurlijk maar snap dit systeem bij een indoor feest vele malen minder dan buiten. Overal bekertjes in struiken is kut, zo'n vloer indoor wordt zo schoongeveegd met een karretje
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Broken Balance wrote:
Delt-A wrote:Besparen we wel het milieu mee! Op deze binnen locatie, waar ze na afloop altijd gewoon met een schuifwagen alles opvegen..
Die ze vervolgens in een algehele kliko smijten, ongesorteerd, waardoor het waarschijnlijk weer op plekken belandt waar het niet hoort of niet gerecycled kan worden. Het is juist de bedoeling dat ze het plastic er tussen weg halen en andere dingen zo veel mogelijk door papier vervangen. (Heb meerdere festivals gezien waar ze dat doen en het scheelt wel echt qua zooi op de vloer).
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Denk dat dit wel redelijk het 'nieuwe normaal' gaat worden. Enige voordeel is wel dat je je enkels niet breekt over flesjes etc.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Mag toch hopen dat ze gewoon flesjes water verkopen..?

Edit: ja die worden er verkocht.
Last edited by RTM93 on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
ErikZ wrote:
RTM93 wrote:Ook die eco tokens bullshit hier.. straks vragen ze je nog om op GroenLinks te stemmen in ruil voor een ticket :lol:
Overdrijven is een vak natuurlijk maar snap dit systeem bij een indoor feest vele malen minder dan buiten. Overal bekertjes in struiken is kut, zo'n vloer indoor wordt zo schoongeveegd met een karretje
Kom op een feest om te genieten. Niet om bezig te zijn met het milieu. Ticket is duur genoeg, laat schoonmakers lekker sorteren op locatie.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
Moet zeggen dat ik me er op Reverze niet aan gestoord heb. Bekertje of flesje gewoon even in de achterzak van de broek bewaren. Zal inderdaad op steeds meer grote events toegepast gaan worden.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 14 hours ago
RTM93 wrote:Mag toch hopen dat ze gewoon flesjes water verkopen...?
Daar zit ook een eco token statiegeld op. In je kontzak duwen (beker opvouwen) tot er weer drinken gehaald wordt werkte op Reverze wel aardig.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
RTM93 wrote:
ErikZ wrote:
Kom op een feest om te genieten. Niet om bezig te zijn met het milieu. Ticket is duur genoeg, laat schoonmakers lekker sorteren op locatie.
Waardoor de tickets uiteindelijk nog duurder worden. Wat een tering goed idee
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
RTM wilt niet aan het klimaat denken, jongens. Niet als hij er iets extra's voor moet doen in ieder geval.