Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 38 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Supremacy - The Nation Of Supreme
Past

Supremacy - The Nation Of Supreme

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Als de horeca nogsteeds om 00:00 moet sluiten lijkt het me ook dat evenementen ook om die tijd afgelopen moeten zijn. Dan moeten ze het misschien overdag houden?

Gaat nog een aardige opgave worden voor Supremacy nu alle voorwaarden pas 1.5 week voor het evenement bekendgemaakt worden.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
RTM93 wrote:Supremacy mag doorgaan met 75% capaciteit. Aangezien het uitverkocht is ben ik benieuwd hoe ze het oplossen:

Of de eerste 75% die de aanbetaling hebben gedaan of creatief zijn met ruimte ? Loting is ook een optie maar die zou ik niet willen als eerste keuze. Misschien verplaatsen naar buiten?
Dat ligt helemaal aan de vraag 75% van wat? Het aantal beschikbare kaartjes, of 75% van de maximale capaciteit van de locatie. Mij lijkt dat laatste het meest logische.
Heeft MOH alle hallen in gebruik? Stel de locatie heeft 10 gelijke hallen en MOH gebruikt er maar 7, is het probleem ook opgelost denk ik.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Juich het alleen maar toe om het overdag te gaan houden. Maar dat levert misschien weer problemen op met boekingen van artiesten
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
hurricane wrote:
RTM93 wrote:Supremacy mag doorgaan met 75% capaciteit. Aangezien het uitverkocht is ben ik benieuwd hoe ze het oplossen:

Of de eerste 75% die de aanbetaling hebben gedaan of creatief zijn met ruimte ? Loting is ook een optie maar die zou ik niet willen als eerste keuze. Misschien verplaatsen naar buiten?
Dat ligt helemaal aan de vraag 75% van wat? Het aantal beschikbare kaartjes, of 75% van de maximale capaciteit van de locatie. Mij lijkt dat laatste het meest logische.
Heeft MOH alle hallen in gebruik? Stel de locatie heeft 10 gelijke hallen en MOH gebruikt er maar 7, is het probleem ook opgelost denk ik.
Exact. Boekhoudkundig heb je veel speling.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
David_ wrote:Als de horeca nogsteeds om 00:00 moet sluiten lijkt het me ook dat evenementen ook om die tijd afgelopen moeten zijn. Dan moeten ze het misschien overdag houden?

Gaat nog een aardige opgave worden voor Supremacy nu alle voorwaarden pas 1.5 week voor het evenement bekendgemaakt worden.
Evenementen mochten altijd al langer door volgens mij. De introductie week hier had ook een avond tot 02:00 met muziek voor 750 personen. Dus volgens mij ligt dat aan de vergunning.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
De eerste 75% die het tickets afbetalen mogen mee!

Wij zijn erbij!
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Is van 15:00 tot 00:00 uur

Line up

Supremacy - The Nation Of Supreme (25-09-2021, Brabanthallen, Den Bosch)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
JAAAAA GODVERREDOMME GAS MET DIE ZOOI :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Die lineup is trouwens echt kats niet normaal godverrrr :bomb: :bomb: :loving: :loving:
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 14 days ago
Gewoon Delete VIP volgende week :loving:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
FransBezig wrote:Gewoon Delete VIP volgende week :loving:
Bizar hé?

Aankondiging van het feest voelt alsof het vandaag pas bekend is gemaakt en we kunnen al zeggen dat we er volgende week staan!
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
AANWEZIG!
De line-up is niet helemaal mijn ding, maar man wat heb ik hier veel zin in!!!! :yay:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Nou ga ik gvd nog FOMO krijgen ook. :lol:

Het is idd weer typisch de Supremacy lineup, maar wat zou ik daar graag staan :lol:
Hardtraxxer
109 posts member since 2019
last seen Jul 2024
Aahw heerlijk, zeker weer van de partij :bomb: :bomb: Eerste feestje sinds Snakepit :beer:
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Als iemand nog een kaart over heeft hoor ik het graag. De code bij een vriend doet het niet (is waarschijnlijk goed gegokt/geraden) en is nu dus nog opzoek naar een kaartje
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Danny Phantom wrote:Als iemand nog een kaart over heeft hoor ik het graag. De code bij een vriend doet het niet (is waarschijnlijk goed gegokt/geraden) en is nu dus nog opzoek naar een kaartje
Code is persoonsgebonden.

In de mail met bevestiging van aanbetaling begint de mail met: Confirmation for order 8278****
Die code van 8 cijfers is het en als die al gebruikt is door iemand anders die niet de koper is van de aanbetaling zou ik daarachter aan gaan IPV een nieuw ticket scoren. Is heel simpel op te lossen moet je alleen effe met paylogic bellen.
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
RTM93 wrote:
Danny Phantom wrote:Als iemand nog een kaart over heeft hoor ik het graag. De code bij een vriend doet het niet (is waarschijnlijk goed gegokt/geraden) en is nu dus nog opzoek naar een kaartje
Code is persoonsgebonden.

In de mail met bevestiging van aanbetaling begint de mail met: Confirmation for order 8278****
Die code van 8 cijfers is het en als die al gebruikt is door iemand anders die niet de koper is van de aanbetaling zou ik daarachter aan gaan IPV een nieuw ticket scoren. Is heel simpel op te lossen moet je alleen effe met paylogic bellen.
Geen idee hoe het precies zit. Een andere vriend paste de code die het niet deed aan met 1 cijfer en kwam erdoor maar had geen ticket gekocht omdat hij het gevoel had dat hij een ticket van iemand anders hiermee 'stal'. Maar zal inderdaad even kijken wat paylogic kan doen! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Rickzel wrote:Nou ga ik gvd nog FOMO krijgen ook. :lol:

Het is idd weer typisch de Supremacy lineup, maar wat zou ik daar graag staan :lol:
Echt jammer idd
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
MelvinFR wrote:

Echt jammer idd
Ik weet je te vinden op VWAB he! Laatste waarschuwing.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
MelvinFR wrote:

Echt jammer idd
MelvinFRaw niet aanwezig? :huh:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Gelukkig een kaartje weten te bemachtigen :D Standaard line-up idd, maar dat mag de pret niet drukken. Heel benieuwd naar alle nieuwe tracks
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
https://fb.watch/84fNlvnUrO/

De oplichters hebben het feest ook gevonden..? Al die nep profielen die zgn kaarten verkopen in het Engels of gebrekkig Nederlands?

Hoop toch niet dat iemand daar is ingetrapt.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
Gek genoeg bij techno-feesten zie je dat ook heel veel, bij hardstyle is dit een vrij nieuw fenomeen. Lijkt me toch dat je daar niet intrapt...
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sowieso, het is ook wel je eigen schuld als je daar intrapt.

1 omdat je het niet checkt en 2, waarom zou je in godsnaam niet ticketswap privé gebruiken.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 13 hours ago
Heb er 3 van gerapporteerd aan Facebook, maar zoals verwacht:
Facebook wrote:onze technologie heeft je rapport beoordeeld op basis van onze richtlijnen voor de community. We hebben uiteindelijk besloten om het profiel niet te verwijderen.