Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als de horeca nogsteeds om 00:00 moet sluiten lijkt het me ook dat evenementen ook om die tijd afgelopen moeten zijn. Dan moeten ze het misschien overdag houden?

Gaat nog een aardige opgave worden voor Supremacy nu alle voorwaarden pas 1.5 week voor het evenement bekendgemaakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Supremacy mag doorgaan met 75% capaciteit. Aangezien het uitverkocht is ben ik benieuwd hoe ze het oplossen:

Of de eerste 75% die de aanbetaling hebben gedaan of creatief zijn met ruimte ? Loting is ook een optie maar die zou ik niet willen als eerste keuze. Misschien verplaatsen naar buiten?

Dat ligt helemaal aan de vraag 75% van wat? Het aantal beschikbare kaartjes, of 75% van de maximale capaciteit van de locatie. Mij lijkt dat laatste het meest logische.
Heeft MOH alle hallen in gebruik? Stel de locatie heeft 10 gelijke hallen en MOH gebruikt er maar 7, is het probleem ook opgelost denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juich het alleen maar toe om het overdag te gaan houden. Maar dat levert misschien weer problemen op met boekingen van artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
RTM93 schreef:
Supremacy mag doorgaan met 75% capaciteit. Aangezien het uitverkocht is ben ik benieuwd hoe ze het oplossen:

Of de eerste 75% die de aanbetaling hebben gedaan of creatief zijn met ruimte ? Loting is ook een optie maar die zou ik niet willen als eerste keuze. Misschien verplaatsen naar buiten?

Dat ligt helemaal aan de vraag 75% van wat? Het aantal beschikbare kaartjes, of 75% van de maximale capaciteit van de locatie. Mij lijkt dat laatste het meest logische.
Heeft MOH alle hallen in gebruik? Stel de locatie heeft 10 gelijke hallen en MOH gebruikt er maar 7, is het probleem ook opgelost denk ik.

Exact. Boekhoudkundig heb je veel speling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
Als de horeca nogsteeds om 00:00 moet sluiten lijkt het me ook dat evenementen ook om die tijd afgelopen moeten zijn. Dan moeten ze het misschien overdag houden?

Gaat nog een aardige opgave worden voor Supremacy nu alle voorwaarden pas 1.5 week voor het evenement bekendgemaakt worden.

Evenementen mochten altijd al langer door volgens mij. De introductie week hier had ook een avond tot 02:00 met muziek voor 750 personen. Dus volgens mij ligt dat aan de vergunning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

De eerste 75% die het tickets afbetalen mogen mee!

Wij zijn erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is van 15:00 tot 00:00 uur

Line up

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

JAAAAA GODVERREDOMME GAS MET DIE ZOOI :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Die lineup is trouwens echt kats niet normaal godverrrr :bomb: :bomb: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon Delete VIP volgende week :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
Gewoon Delete VIP volgende week :loving:

Bizar hé?

Aankondiging van het feest voelt alsof het vandaag pas bekend is gemaakt en we kunnen al zeggen dat we er volgende week staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AANWEZIG!
De line-up is niet helemaal mijn ding, maar man wat heb ik hier veel zin in!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ga ik gvd nog FOMO krijgen ook. :lol:

Het is idd weer typisch de Supremacy lineup, maar wat zou ik daar graag staan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aahw heerlijk, zeker weer van de partij :bomb: :bomb: Eerste feestje sinds Snakepit :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als iemand nog een kaart over heeft hoor ik het graag. De code bij een vriend doet het niet (is waarschijnlijk goed gegokt/geraden) en is nu dus nog opzoek naar een kaartje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
Als iemand nog een kaart over heeft hoor ik het graag. De code bij een vriend doet het niet (is waarschijnlijk goed gegokt/geraden) en is nu dus nog opzoek naar een kaartje

Code is persoonsgebonden.

In de mail met bevestiging van aanbetaling begint de mail met: Confirmation for order 8278****
Die code van 8 cijfers is het en als die al gebruikt is door iemand anders die niet de koper is van de aanbetaling zou ik daarachter aan gaan IPV een nieuw ticket scoren. Is heel simpel op te lossen moet je alleen effe met paylogic bellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Danny Phantom schreef:
Als iemand nog een kaart over heeft hoor ik het graag. De code bij een vriend doet het niet (is waarschijnlijk goed gegokt/geraden) en is nu dus nog opzoek naar een kaartje

Code is persoonsgebonden.

In de mail met bevestiging van aanbetaling begint de mail met: Confirmation for order 8278****
Die code van 8 cijfers is het en als die al gebruikt is door iemand anders die niet de koper is van de aanbetaling zou ik daarachter aan gaan IPV een nieuw ticket scoren. Is heel simpel op te lossen moet je alleen effe met paylogic bellen.


Geen idee hoe het precies zit. Een andere vriend paste de code die het niet deed aan met 1 cijfer en kwam erdoor maar had geen ticket gekocht omdat hij het gevoel had dat hij een ticket van iemand anders hiermee 'stal'. Maar zal inderdaad even kijken wat paylogic kan doen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nou ga ik gvd nog FOMO krijgen ook. :lol:

Het is idd weer typisch de Supremacy lineup, maar wat zou ik daar graag staan :lol:


Echt jammer idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
Nou ga ik gvd nog FOMO krijgen ook. :lol:

Het is idd weer typisch de Supremacy lineup, maar wat zou ik daar graag staan :lol:


Echt jammer idd


Ik weet je te vinden op VWAB he! Laatste waarschuwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
Nou ga ik gvd nog FOMO krijgen ook. :lol:

Het is idd weer typisch de Supremacy lineup, maar wat zou ik daar graag staan :lol:


Echt jammer idd

MelvinFRaw niet aanwezig? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Gelukkig een kaartje weten te bemachtigen :D Standaard line-up idd, maar dat mag de pret niet drukken. Heel benieuwd naar alle nieuwe tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

https://fb.watch/84fNlvnUrO/

De oplichters hebben het feest ook gevonden..? Al die nep profielen die zgn kaarten verkopen in het Engels of gebrekkig Nederlands?

Hoop toch niet dat iemand daar is ingetrapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gek genoeg bij techno-feesten zie je dat ook heel veel, bij hardstyle is dit een vrij nieuw fenomeen. Lijkt me toch dat je daar niet intrapt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 14:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sowieso, het is ook wel je eigen schuld als je daar intrapt.

1 omdat je het niet checkt en 2, waarom zou je in godsnaam niet ticketswap privé gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er 3 van gerapporteerd aan Facebook, maar zoals verwacht:

Facebook schreef:
onze technologie heeft je rapport beoordeeld op basis van onze richtlijnen voor de community. We hebben uiteindelijk besloten om het profiel niet te verwijderen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten