Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

2 tracks van de 9 a 10 tracks he.. niet in een uur maar in 25 minuten. Dat vind ik veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 17:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Cryex schreef:
Het was ook niet allemaal van die 230 BKJN Uptempo maar meer richting deadly guns etc.

Ah dus eigenlijk gewoon versnelde Warface/Raw. Dan is er niks aan t handje.

Vind dat wel anders dan aan het einde van elke set Basskick Paradise of een Dimitri K te moeten aanhoren :lol:

en @RTM93 er worden tegenwoordig wel meer dan 9 a 10 tracks in een live set gestopt, zeker met de formule die de raw volgt met veel edits, kortere versies en hoger tempo. Denk dat je eerder tussen de 15-20 tracks zit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

We zullen straks wel zien als de tracklijsten en setjes online komen maar de meeste setjes hadden echt niet meer dan 11-12 tracks.
Elke set had ook wel een track waarbij de volledige versie van 4 minuten werd gedraaid.

Anyways, in ander nieuws: overdag lijkt de standaard te gaan worden bij AoD. Goed nieuws!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 21:55 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Anyways, in ander nieuws: overdag lijkt de standaard te gaan worden bij AoD. Goed nieuws!


Mooi! De nacht is ook voor het ongedierte.
Maar even wat anders, ik ben niet zo actief op social media, heeft delete al wat laten weten?
Maak me wel zorgen om hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
RTM93 schreef:
Anyways, in ander nieuws: overdag lijkt de standaard te gaan worden bij AoD. Goed nieuws!


Mooi! De nacht is ook voor het ongedierte.
Maar even wat anders, ik ben niet zo actief op social media, heeft delete al wat laten weten?
Maak me wel zorgen om hem.


Tijd voor een Delete Speculatie Topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
RTM93 schreef:
Anyways, in ander nieuws: overdag lijkt de standaard te gaan worden bij AoD. Goed nieuws!


Mooi! De nacht is ook voor het ongedierte.
Maar even wat anders, ik ben niet zo actief op social media, heeft delete al wat laten weten?
Maak me wel zorgen om hem.


Heb wel verschillende berichten gezien van mensen die dichtbij hem stonden dat hij goed is opgevangen door vrienden o.i.d. Dus verwacht dat hij voorlopig ff in lockdown gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.

Deze aftermovie is wel next level!

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 22:02 
 
Hardtraxx Newbie

Wat vinden jullie er van dat Sub Sonik een vooraf opgenomen set staat te playbacken? Is dit normaal tegenwoordig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2021 09:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stffg schreef:
Wat vinden jullie er van dat Sub Sonik een vooraf opgenomen set staat te playbacken? Is dit normaal tegenwoordig?

Live wel hè helaas. Alles vantevoren opgenomen. Zorgt voor lekker veel drive maar het slaat inderdaad nergens meer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2021 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stffg schreef:
Wat vinden jullie er van dat Sub Sonik een vooraf opgenomen set staat te playbacken? Is dit normaal tegenwoordig?


Niet alleen SS. Heel het feest Supremacy is vooraf opgenomen :D op de opener na dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2021 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
stffg schreef:
Wat vinden jullie er van dat Sub Sonik een vooraf opgenomen set staat te playbacken? Is dit normaal tegenwoordig?


Niet alleen SS. Heel het feest Supremacy is vooraf opgenomen :D op de opener na dan


Wat hebben de Duitsers hier nu weer mee te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 00:58 
 
Hardtraxx Newbie

Grim schreef:
Martin Waus schreef:
stffg schreef:
Wat vinden jullie er van dat Sub Sonik een vooraf opgenomen set staat te playbacken? Is dit normaal tegenwoordig?


Niet alleen SS. Heel het feest Supremacy is vooraf opgenomen :D op de opener na dan


Wat hebben de Duitsers hier nu weer mee te maken?


flashbacks naar het defqon topic
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten