Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 02:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ja hey , het is nou ook niet zo dat ik nu direct mijn delete sticker van de auto af ga pulken ofzo :lol:

Uiteindelijk was mijn dag ook zo vet dat het incident met Delete niet de overhand heeft gehad in m'n dag en beleving.

Een verslag zal ongetwijfeld later vandaag nog volgen. Want er is nog zoveel meer over dit feest te vertellen. Veel positieve dingen, paar kleine negatieve dingetjes die beter hadden gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 03:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik het wel enigszins gek vind dit te horen, aangezijn hij de afgelopen dag(en) best veel actief was op insta in vergelijking met de tijd ervoor. Desondanks ben ik zeer benieuwd naar ieder z'n bevindingen. Baal zeker dat ik er niet bij ben geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ja hey , het is nou ook niet zo dat ik nu direct mijn delete sticker van de auto af ga pulken ofzo.

Kun je hier een foto van maken? Ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moet eerlijk toegeven dat ik 25 minuten na Delete platen gehoord te hebben, het ineens vreemd vond om Warface te staan draaien, ik had het ook nog maar half meegekregen om die tijd :whistle: .

Verder wel echt een bizar dik feest en van begin tot eind zat de sfeer er meteen in! Mixwerk leek all over the place te liggen en van een opbouw was ook weinig sprake (iedere set afsluiten met uptempo? Kom op..). Maar goed het is Supremacy je komt er niet om van de muziek te genieten maar om 9u lang hersenloos door te beuken, en in dat opzicht is het een perfect geslaagd feest geweest!

Enige minpuntjes vond ik dat bij de setjes van Radical en (volgensmij Killshot) er in vergelijking tot de rest echt hele lange breaks in zaten, terwijl daar voor wat vlotter door werd gemixt.

Het voelde direct weer vertrouwd en als vanouds om met zn allen los te kunnen gaan in een zaal waar ze smerige kicks doorheen aan het pompen zijn, heerlijk.

++ positief verrast dat al deze platen thuis nooit gedraaid worden omdat ik het dan wenlinig vind, maar live echt moeilijk lomp door die speakerset geblazen worden
+ positief verrast door the gang
- 30 euro voor 9 muntjes en omgerekend zon 7,5 euro betalen voor een smoothie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 10:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Cryex schreef:

Het ligt heel diep bij Delete denk ik (ik ga ook niet doen alsof ik alles weet want dat is ook niet zo). Als ik vergelijk met mezelf zou ik het ook lastig vinden om die tijd te pakken aangezien je in x aantal jaar ook zoveel hebt opgebouwd, daar word de druk alleen maar groter van.


Ben bekend wel met het soort stoornis dat hij waarschijnlijk heeft (is natuurlijk een aanname maar het gedrag komt me bekend voor), en door (sociale) angst en de bijhorende paniek en angstaanvallen kan je inderdaad niks meer en werken logica, reden en rationaal denken ook niet meer. De teleurstelling die hij teweeg heeft gebracht bij iedereen kwam toen echt niet in hem op, nu wel en dat maakt het waarschijnlijk alleen maar erger omdat het natuurlijk door hemzelf komt.

Daarom denk ik wel dat hij een goed gesprek moet hebben over de situatie en optreden met de mensen die echt dichtbij hem staan (mannen zoals Rooler, Warface e.d.) want je kan niet op de goede gok maar hopen dat je mentale toestand niet de overhand neemt zodra je moet optreden. Dan kan je sowieso gedag zeggen tegen je cariere en word je er mentaal alleen maar slechter op. Daarom zou je imo beter even uit die sociale druk moeten stappen die van een artiest wordt verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het uberhaupt wel verstandig om Delete meteen weer in het diepe te gooien? Gelijk met torenhoge verwachtingen op het grootste raw feest van het jaar boeken, brengt natuurlijk een hoop extra druk met zich mee. Wellicht eerst weer een beetje opbouwen in wat kleinere zaaltjes. Al zal daar ongetwijfeld wel genoeg over gesproken zijn achter de schermen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Heb mensen zien huilen, schelden en boos hun drinken op de grond zien smijten.. een aantal gingen ook direct naar huis..

Hahahahaha nee joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 22:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
RTM93 schreef:
Heb mensen zien huilen, schelden en boos hun drinken op de grond zien smijten.. een aantal gingen ook direct naar huis..

Hahahahaha nee joh :lol:

Wtf :lol:

Delete is dan niet de enige met problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komen er nog reports? Benieuwd hoe het is geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog steeds aan het bijkomen van deze dag, wat gaat dit feest toch ook altijd snel voorbij. Denk wel dat dit de vetste editie van Supremacy was waar ik bij ben geweest. De stage, show, lasers en het geluid waren allemaal echt fantastisch dik geregeld. Warface & D-Sturb en Overdose waren echt twee van de meest bizarre setjes die ik heb meegemaakt. Wat een unieke dikke kicks kwamen daar voorbij in combinatie met de show was dat echt overweldigend. De sfeer zat er ook erg goed in totdat het nieuws kwam dat Delete niet meer zou draaien. Expres energie gespaard voor wat voor mij de set van de avond moest worden. Daarna was er een enorm rare sfeer in de zaal. Heel veel sombere gezichten, heb echt niet zovaak zo’n rare overgang meegemaakt op een feest. Gelukkig verder een heel leuk feest gehad maar toch met een rare nasmaak en een niet geheel voldaan gevoel naar huis gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 01:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben hier niet geweest. Maar verbaas me over de verhalen over Delete. Ik ga zelf naar VWAB (GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME) waar Headhunterz zal draaien. Als op de avond zelf blijkt dat Hhz er niet is, is dat wel balen maar het zal toch zeker mn avond niet bederven. We mogen eindelijk weer! Staat iemand daar wel bij stil? Het lijkt wel alsof feesten de afgelopen anderhalf jaar gewoon zijn doorgegaan… Meteen weer piepen. Alsof die man het voor zn lol heeft afgezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 08:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Ben hier niet geweest. Maar verbaas me over de verhalen over Delete. Ik ga zelf naar VWAB (GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME) waar Headhunterz zal draaien. Als op de avond zelf blijkt dat Hhz er niet is, is dat wel balen maar het zal toch zeker mn avond niet bederven. We mogen eindelijk weer! Staat iemand daar wel bij stil? Het lijkt wel alsof feesten de afgelopen anderhalf jaar gewoon zijn doorgegaan… Meteen weer piepen. Alsof die man het voor zn lol heeft afgezegd.


Bij Delete vind ik dat toch een ander verhaal. Veel mensen leven met hem mee, hij was laatst erg open over de problemen waar hij tegen aanloopt. Daarnaast heeft hij al sinds zijn album uit 2018 niet meer echt nieuwe muziek gereleased. Als je dan redelijk gespannen bent wat hij op het eerste grote feest waar hij staat in 2 jaar tijd neerzet en hij last minute niet komt opdagen snap ik de teleurstelling en het medeleven wel bij veel mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer top vermaakt! Was geen verschil te merken met 75% of 100% gevuld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Weer top vermaakt! Was geen verschil te merken met 75% of 100% gevuld :D

Nog op de after?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Martin Waus schreef:
Weer top vermaakt! Was geen verschil te merken met 75% of 100% gevuld :D

Nog op de after?


14 uur geleden nog wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneu om te lezen, hoop dat het snel beter gaat met hem! Ben bang dat we hem voorlopig niet op lineupjes gaan zien. Maar denk dat hij idd ff goed aan zichzelf moet denken.

Maar om nou te gaan janken of je biertje van 4 euro op de grond te smijten omdat je favoriete dj niet komt draaien, dat is dan ook wel weer wat >.<

Ook zo lullig als je in een opwelling je biertje weg gooit en je daarna beseft dat je dat bekertje nog nodig hebt voor je recycle muntje. awkwarddddddd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een heerlijk feestje, sfeer zat er goed in. Was voor mijn vriendin haar eerste festival en ook gaaf om dat te delen. Qua sets was het ook heerlijk. E-force stond goed te beuken, Rooler & Sickmode vond ik verrassend goed en Rebelion ging er echt met gestrekt been in (heerlijk!). Jammer dat Delete helaas niet kon draaien, hoop vooral voor hem dat hij het snel weer kan draaien. Hopen dat de feestjes blijven komen :clap: (en dat de Brabanthallen betere Airco gaat fixen :x )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag dat het verplicht was om als man geen shirt te dragen. Dan haak ik al af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 12:51 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Zag dat het verplicht was om als man geen shirt te dragen. Dan haak ik al af.


Het was ook wel echt een sauna hoor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Zag dat het verplicht was om als man geen shirt te dragen. Dan haak ik al af.

Hoewel ik er ook tegen ben en m'n hemd heb aangehouden kon ik het hier wel begrijpen. Dit feest was denk ik 1 van de warmste feesten die ik heb meegemaakt. Daphne deed niets anders dan heen en weer lopen tussen onze plek en buiten de zaal om af te koelen. Bij elk wc bezoek heb ik mij helemaal besprenkeld met water.

Ik vermoed dat de tijd van het evenement hier trouwens wel een rol in speelt. Het was best zonnig natuurlijk en dat warmt de hal extra op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Dit feest was denk ik 1 van de warmste feesten die ik heb meegemaakt.


Voor degenen die bij beide geweest zijn, was het hier nóg heter dan bij de Black Mirror Society album release party? Dat was toen al standje crematorium, kan me niet voorstellen dat het erger kon. Een van de weinige feesten waar ik vroegtijdig afgehaakt ben door de hitte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet bij PN geweest destijds, maar het was hier inderdaad echt onredelijk warm. Was stiekem eigenlijk wel blij dat ik helemaal niks met Bloodlust en Killshot heb, had hierdoor in ieder geval nog een paar mooie momenten om af te koelen. Meer dan anderhalf uur in die zaal blijven staan lukte me vanaf een uur of 7 gewoon niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 16:03 
 
Hardtraxxer

Mooi feestje hoor, maar af en toe leek het net of ik op een hardcore feest stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik snap ook oprecht niet waarom een Raw setje afgesloten moet worden met dood-en-verderf-uptempo. Als dan dan toch aan het einde van je set iets de BPM's omhoog wil gooien, pak dan een smerige Industrial plaat.. Dan verneuk je het tempo ook niet compleet voor de artiest na je. Of programeer dan een hardcore artiest aan het einde van het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Er werd ook afgesloten met D-fence..
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten