Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hoorde via via van iemand die de stage opbouw deed dat de hoogst gemeten temperatuur binnen 61 graden was. :surrender:
Zelf gelukkig niet bijzonder veel last van de hitte gehad, aangezien we redelijk aan de zijkant stonden.
Feest zelf was echt geweldig, topsfeer en veel dikke sets gehoord. Dat hele live concept is wat mij betreft een schot in de roos geweest, maakt Supremacy wel echt tot een uniek feest. Verder verrassend veel dikke kicks voorbij horen komen. Heb persoonlijk alleen niet zoveel met de uptempo waar iedere set mee afgesloten wordt, maar dat mocht de pret verder niet drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Er werd ook afgesloten met D-fence..

Dat weet ik. Des te meer sta ik achter mijn punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Het erge is dat ik 61 graden ook direct geloof. Holy shit man :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus 61 graden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
RTM93 schreef:
Dit feest was denk ik 1 van de warmste feesten die ik heb meegemaakt.


Voor degenen die bij beide geweest zijn, was het hier nóg heter dan bij de Black Mirror Society album release party? Dat was toen al standje crematorium, kan me niet voorstellen dat het erger kon. Een van de weinige feesten waar ik vroegtijdig afgehaakt ben door de hitte.


Was qua hitte zeer vergelijkbaar met PN maar bij PN kon je nog bij die grote waaiers/fans staan achterin, bij supremacy was je beste optie idd wc of de eet zaal maar dat duurt gelijk weer ff. Ik heb zelf, hoe zonde het ook is, een paar keer een restje koud bier over me heen gegooid :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij hebben het grootste gedeelte van t feest achteraan gestaan, waar toch eigenlijk constant koude(re) lucht vanuit de wc/merch ruimte kwam. Was daar best prima vertoeven, maar middenin de zaal was het inderdaad echt snikheet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
ik snap ook oprecht niet waarom een Raw setje afgesloten moet worden met dood-en-verderf-uptempo. Als dan dan toch aan het einde van je set iets de BPM's omhoog wil gooien, pak dan een smerige Industrial plaat.. Dan verneuk je het tempo ook niet compleet voor de artiest na je. Of programeer dan een hardcore artiest aan het einde van het feest.


Boeie, voor de artiest waarvoor ze het verneuken die doet zelf ook weer met uptempo afsluiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 21:13 
 
Hardtraxxer

Vind uptempo afsluiters juist vet. Ff hersenloos raggen. Als ze er aan het einde van de set een industrial plaat opgooien zou wss meer dan de helft van het supremacy publiek niet weten wat ze ermee aan moeten. Je kan niet iedereen tevreden houden. Uiteindelijk is het natuurlijk gewoon een trend waar ze op inspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 21:16 
 

Ik vind uptempo de tumor uit de hardere stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 08:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zag dat het verplicht was om als man geen shirt te dragen. Dan haak ik al af.

Het was nu wel logisch. Ik hou altijd wel mijn shirt aan maar na een tijd plakte m'n shirt gewoon mijn lijf vast alsof ik uur was gaan hardlopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 08:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon goed feestje gehad! Rooler en Rebelion beste sets van de dag :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 08:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele gave dag gehad. Sfeer was top en ook de show was mega (vooral die bewegende booth en de gekleurde lasers/lichten bij Rebelion). Heb het meest genoten van de Rebelion en Rooler/Sickmode sets. Baalde wel echt toen een halve minuut voor opkomst vermeld werd dat Delete niet kwam....

Een minpunt: teeeeering wat was het hier warm binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Ik vind uptempo de tumor uit de hardere stijlen.


Yes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 09:50 
 
Hardtraxx Veteran

bierislekker schreef:
Ik vind uptempo de tumor in de hardere stijlen setjes.

Fixed.



Uptempo zelf vind ik niet erg. Elke hardstyle set er mee afsluiten wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach een hoop Uptempo is zowat snelle raw hardstyle. Gebeurd nu toch al jaren? Als je op een spoontech feest afsluit met Industrial is dat ook logisch. Ga je dat op Supremacy doen dan krijgt 99% van de bezoekers een beroerte als het een beetje moeilijk wordt. Volgend jaar afsluiten met ons eigen Unlocked.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2021 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
spoontech feest Industrial


Zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 08:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ach een hoop Uptempo is zowat snelle raw hardstyle. Gebeurd nu toch al jaren? Als je op een spoontech feest afsluit met Industrial is dat ook logisch. Ga je dat op Supremacy doen dan krijgt 99% van de bezoekers een beroerte als het een beetje moeilijk wordt. Volgend jaar afsluiten met ons eigen Unlocked.


Hahaha.

Maar goed eens wel, je kan het hier wel verwachten. Maar van wat ik hoor was het percentage aan uptempo wel behoorlijk hoog. Een afsluitplaatje of 2/3 is te verwachten maar als het bijna 33% van de set is vraag ik me af of je volgende editie 50/50 kan verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 08:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Supremacy is inderdaad geen goed voorbeeld voor dit punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe was het anthem eigenlijk van E-Force? Zie volgens mij nergens een topic of reacties ervan/over
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hoe was het anthem eigenlijk van E-Force? Zie volgens mij nergens een topic of reacties ervan/over

nieuwe-tracks-hs/e-force-id-rebellion-2021-anthem-t74442.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
ErikZ schreef:
Hoe was het anthem eigenlijk van E-Force? Zie volgens mij nergens een topic of reacties ervan/over

nieuwe-tracks-hs/e-force-id-rebellion-2021-anthem-t74442.html


Dat is het Rebellion Anthem, E-Force zou de Supremacy doen toch? Of zit ik er nu helemaal naast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Je zit er helemaal naast .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 11:23 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Pannenkoek schreef:
ErikZ schreef:
Hoe was het anthem eigenlijk van E-Force? Zie volgens mij nergens een topic of reacties ervan/over

nieuwe-tracks-hs/e-force-id-rebellion-2021-anthem-t74442.html


Dat is het Rebellion Anthem, E-Force zou de Supremacy doen toch? Of zit ik er nu helemaal naast?


Gaf volgens mij aan dat hij op Supremacy een anthem zou draaien, maar zei daar ook gelijk bij dat het niet het anthem voor Surpemacy was. Althans dit is wat ik meen te herinneren, kan er ook zomaar helemaal naast zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 12:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
Ach een hoop Uptempo is zowat snelle raw hardstyle. Gebeurd nu toch al jaren? Als je op een spoontech feest afsluit met Industrial is dat ook logisch. Ga je dat op Supremacy doen dan krijgt 99% van de bezoekers een beroerte als het een beetje moeilijk wordt. Volgend jaar afsluiten met ons eigen Unlocked.


Hahaha.

Maar goed eens wel, je kan het hier wel verwachten. Maar van wat ik hoor was het percentage aan uptempo wel behoorlijk hoog. Een afsluitplaatje of 2/3 is te verwachten maar als het bijna 33% van de set is vraag ik me af of je volgende editie 50/50 kan verwachten.

Vond het eigelijk verassend meevallen, was ook mijn eerste keer Supremacy dus heb niet echt een maatstaaf verder.
Meeste acts sloten af met 1 of 2 nummers hardcore/uptempo/frenchcore en dan vaak maar 1 drop per track ongeveer.
Het was ook niet allemaal van die 230 BKJN Uptempo maar meer richting deadly guns etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
Het was ook niet allemaal van die 230 BKJN Uptempo maar meer richting deadly guns etc.

Ah dus eigenlijk gewoon versnelde Warface/Raw. Dan is er niks aan t handje.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten