Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2021 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Rickzel schreef:
Hans is nie goed wijs

Afbeelding


PFPFPFPFPPFPFPFPFPFPFPFPFPFPF
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de liefhebber, op Appic zijn nog twee kaarten te winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Liefhebbers hebben al kaarten!!! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Liefhebbers hebben al kaarten!!! :cool:


Goed gesproken :thumbsup:


IS HET AL ZATERDAG???
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste feest sinds RUIM 1,5 jaar en de eerste keer weer Supremacy sinds 2015. Qua line-up zijn ze bijna niks veranderd :lol: alleen nog wat meer artiesten er bij gepropt. Qua muziek volg ik het de laatste jaren toch wat minder dus ben wel heel benieuwd hoe alles live gaat klinken en hoe alle hitjes van de artiesten het doen (verwacht geen onbekende platen als iedereen maar 45min heeft).

Ik heb er in ieder geval gvd weer veel zin in! Overdag ook prima tijden, we gaan met de bus en zijn al lekker op tijd aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 04:58 
 
Hardtraxx Veteran

6u geslapen. Klaar wakker nu.
Lekker hoor. Ff potje gamen dan maar. 9u nog ff naar de gym en 11:40 in de beatbuzzzzzzz.
Mooi dagje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 09:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ouderwetse wedstrijdspanning. Slecht in slaap komen, vanaf 7u klaarwakker. Nu de komende uurtjes even vol maken en dan rond 1u richting Den Bosch. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 09:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog even een ochtendje beunen, half 2 richting denbosch :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pohh wat een zin!
Alsof je voor het eerst naar een feest gaat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 10:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Pohh wat een zin!
Alsof je voor het eerst naar een feest gaat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen! Jaloers op iedereen die gaat. Zelf helaas een 90e verjaardag van Oma, iets minder wild zullen we maar zeggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Is er een livestream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, maar de sets worden wel opgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 14:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Bizar dit. Tijdens de aankondiging van Delete z'n set zegt de MC doodleuk dat hij door omstandigheden niet kan draaien. Wtffffffffffffff voel me bestolen. Warface draait voor hem. Gelukkig draait Warface wel een Delete set met z'n platen inclusief VIP edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook wel teleurgesteld, maar hoop eigenlijk vooral dat t goed gaat met hem (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2021 23:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Was wel enigszins te verwachten. Ik denk niet dat Delete nog de mentale kracht er voor die angststoornis te overwinnen. Persoonlijk denk ik dat hij gezien de heimwee en zijn mentale staat beter terug kan gaan naar Australië en stoppen of een lange pauze nemen tot het weer goed gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 00:26 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Bizar dit. Tijdens de aankondiging van Delete z'n set zegt de MC doodleuk dat hij door omstandigheden niet kan draaien. Wtffffffffffffff voel me bestolen. Warface draait voor hem. Gelukkig draait Warface wel een Delete set met z'n platen inclusief VIP edit.


Bestolen? Kom op man. Het was een teleurstelling dat hij er niet stond, maar je gaat jezelf toch niet bestolen voelen omdat iemand in een zware depressie zit en jij dus niet je zin krijgt. Dan ben je wel echt een ongelooflijke egoïst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 00:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

9 munten voor 30 euro........
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 00:59 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
RTM93 schreef:
Bizar dit. Tijdens de aankondiging van Delete z'n set zegt de MC doodleuk dat hij door omstandigheden niet kan draaien. Wtffffffffffffff voel me bestolen. Warface draait voor hem. Gelukkig draait Warface wel een Delete set met z'n platen inclusief VIP edit.


Bestolen? Kom op man. Het was een teleurstelling dat hij er niet stond, maar je gaat jezelf toch niet bestolen voelen omdat iemand in een zware depressie zit en jij dus niet je zin krijgt. Dan ben je wel echt een ongelooflijke egoïst

Gast, tuurlijk snap ik zijn huidige mentale situatie verre van ideaal is . Maar had dit dan eerder gecommuniceerd of had de boeking niet aangenomen. Het enige wat ik kan hopen is dat hij door echt overmacht niet aanwezig kon zijn. Maar als je een kaartje haalt speciaal voor Delete en hij wordt in de aankondiging van z'n set afgemeld ja dan voel je je wel lichtelijk bestolen. En ik niet alleen. Heb mensen zien huilen, schelden en boos hun drinken op de grond zien smijten.. een aantal gingen ook direct naar huis. Dit gaat nog wel een pittige discussie worden op sociale media de komende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 01:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Basshunterzz schreef:
RTM93 schreef:
Bizar dit. Tijdens de aankondiging van Delete z'n set zegt de MC doodleuk dat hij door omstandigheden niet kan draaien. Wtffffffffffffff voel me bestolen. Warface draait voor hem. Gelukkig draait Warface wel een Delete set met z'n platen inclusief VIP edit.


Bestolen? Kom op man. Het was een teleurstelling dat hij er niet stond, maar je gaat jezelf toch niet bestolen voelen omdat iemand in een zware depressie zit en jij dus niet je zin krijgt. Dan ben je wel echt een ongelooflijke egoïst

Gast, tuurlijk snap ik zijn huidige mentale situatie verre van ideaal is . Maar had dit dan eerder gecommuniceerd of had de boeking niet aangenomen. Het enige wat ik kan hopen is dat hij door echt overmacht niet aanwezig kon zijn. Maar als je een kaartje haalt speciaal voor Delete en hij wordt in de aankondiging van z'n set afgemeld ja dan voel je je wel lichtelijk bestolen. En ik niet alleen. Heb mensen zien huilen, schelden en boos hun drinken op de grond zien smijten.. een aantal gingen ook direct naar huis. Dit gaat nog wel een pittige discussie worden op sociale media de komende week.

Vind dit maar een beetje raar, snap dat mensen balen als hun DJ niet komt ivm omstandigheden maar er word hier gepraat alsof Delete last minute besloot niet te komen omdat hij geen zin had.

Ga je ook zo tekeer als je collega zich ziek meld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 01:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Cryex schreef:

Ga je ook zo tekeer als je collega zich ziek meld?


Je betaalt geen geld om je collega te zien en je collega levert geen diensten aan jou waardoor je fan van hem bent (normaliter).

Het is gewoon teleurstelling en ik snap het volkomen. Met de berichten die hij gisteren ook stuurde hing dit eigenlijk wel in de lucht. Ik hoop dat het goed met hem gaat natuurlijk, maar als zijn situatie echt niet verandert dan kan hij gewoon beter een lange pauze van optreden nemen of stoppen tot dit gefixt is.

Want ik neem aan dat hij zich echt niet beter gaat voelen als hij zijn fans op deze manier door zijn conditie moet blijven teleurstellen. Ik denk namelijk niet dat hij door deze stunt nog vaker geboekt gaat worden en ik denk dat Most Wanted en Warface ook wel een goed woordje gaan hebben.

Dat je een conditie hebt moet iedereen respect voor hebben. Maar hij moet zichzelf er of overheen zetten zoals hij eerder heeft gedaan, of niet gaan optreden en het oplossen zodat hij wel mentaal fit er voor is. Want hoe hij zich de laatste tijd gedraagt kan nou eenmaal niet in het artiestenwereldje, dan moet je er gewoon van wegstappen en terug naar Australië (vanwege z'n heimwee) gaan om het te fixen. Voor zijn eigen bescherming kan hij beter wegstappen voor hij met dit soort acties zijn complete carrière om zeep helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 01:27 
 
Hardtraxx Veteran

@ Cryex
Nee maar ik ben ook gewoon een mens met emotie. Mag daar toch best wel van zeggen hoe ik mij er bij voel. Over de bewoording kan je discussiëren

Als mijn collega 3 minuten voor werk zich ziekmeld neem ik hem dat ook niet in dank af. Maar dat betekent niet dat ik hem geen beterschap wens en hem nooit meer wil zien.

Ik denk dat mijn bewoording misschien niet de juiste is maar het geeft wel aan hoe teleurgesteld ik was in de zaal op dat moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 01:35 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Nee maar ik ben ook gewoon een mens met emotie. Mag daar toch best wel van zeggen hoe ik mij er bij voel. Over de bewoording kan je discussiëren

Als mijn collega 3 minuten voor werk zich ziekmeld neem ik hem dat ook niet in dank af. Maar dat betekent niet dat ik hem geen beterschap wens en hem nooit meer wil zien.

Ik denk dat mijn bewoording misschien niet de juiste is maar het geeft wel aan hoe teleurgesteld ik was in de zaal op dat moment.


En Delete is ook maar een mens met emotie. Ik denk dat het belangrijkste nog altijd is hoe iemand zichzelf voelt. Het is ook niet dat zoiets te timen valt natuurlijk. Wie zegt dat hij het niet heel graag wilde maar dat hij vandaag gewoon een ontzettende breakdown had door de prestatiedruk oid. Begrijp de teleurstelling hoor, had ik ook. Maar bepaalde dingen roepen over zulke situaties heeft geen zin, het is lastig om bij dit soort situaties in iemands hoofd te kijken en daarover te oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 01:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Cryex schreef:

Ga je ook zo tekeer als je collega zich ziek meld?


Je betaalt geen geld om je collega te zien en je collega levert geen diensten aan jou waardoor je fan van hem bent (normaliter).

Het is gewoon teleurstelling en ik snap het volkomen. Met de berichten die hij gisteren ook stuurde hing dit eigenlijk wel in de lucht. Ik hoop dat het goed met hem gaat natuurlijk, maar als zijn situatie echt niet verandert dan kan hij gewoon beter een lange pauze van optreden nemen of stoppen tot dit gefixt is.

Want ik neem aan dat hij zich echt niet beter gaat voelen als hij zijn fans op deze manier door zijn conditie moet blijven teleurstellen. Ik denk namelijk niet dat hij door deze stunt nog vaker geboekt gaat worden en ik denk dat Most Wanted en Warface ook wel een goed woordje gaan hebben.
Dat je een conditie hebt moet iedereen respect voor hebben. Maar hij moet zichzelf er of overheen zetten zoals hij eerder heeft gedaan, of niet gaan optreden en het oplossen zodat hij wel mentaal fit er voor is. Want hoe hij zich de laatste tijd gedraagt kan nou eenmaal niet in het artiestenwereldje, dan moet je er gewoon van wegstappen en terug naar Australië (vanwege z'n heimwee) gaan om het te fixen. Voor zijn eigen bescherming kan hij beter wegstappen voor hij met dit soort acties zijn complete carrière om zeep helpt.

Hele mooie nuchtere reactie, kan me hier ook wel vinden hoor. Alleen het stomme van deze situatie is dat het niet zo simpel/zwart wit is voor in dit geval Delete. Zou een stuk makkelijker zijn als iemand dit soort advies meteen kan opvolgen en er werk van maakt.

Het ligt heel diep bij Delete denk ik (ik ga ook niet doen alsof ik alles weet want dat is ook niet zo). Als ik vergelijk met mezelf zou ik het ook lastig vinden om die tijd te pakken aangezien je in x aantal jaar ook zoveel hebt opgebouwd, daar word de druk alleen maar groter van.

@RTM93. Tuurlijk kom je reactie uit emotie, dat is ook niet gek en laat imo alleen maar zien wat voor een toffe fan je bent. Maar als toffe fan moet je ook begrijpen dat deze situatie gewoon ontzettend lastig ligt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten