Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Wel aparte timetable maar als ik dit zo zie toch wel jammer dat ik geen kaartje heb.

Dit, niet verwacht dat ze dit zouden doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 14:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Crypsis en Radical moeten hierna nog naar Friesland :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeee een nieuw kleurtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onverwachte maar toch heerlijke timetable ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket te koop voor 24 euro. Helaas moet ik afzeggen omdat ik griep heb :cry:

Edit: Verkocht.

Veel plezier mensen, baal echt als een stekker dat ik dit ga missen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren binnen bij Radical, die zoals ik verwachtte veel leuker draaide dan normaal, nu die wat vroeger stond. Wat vette oude klappers gehoord, was wel vet om al die Radical fanboys te zien die niet hun standaard nummers kregen voorgeschoteld :P . Geluid in de 'mainzaal', wat normaal zaal 3 is, was weer erg goed en in zaal 2 wéér bass overkill. Begin van Vazard zn set kwam niet echt op gang, dus toen naar High Voltage gegaan, maar die set kon me helemaall niet pakken. Weer terug naar Vazard gegaan en toen was t heerlijk. Setje v/d avond toch wel weer Vazard & Delete samen. Al met al geslaagd feestje gehad en er hing ook een prima sfeertje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2014 15:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ging niet met extreem hoge verwachtingen heen, maar wat een feest hey! Vanaf kwart over 1 binnen en lekker opgewarmd bij Dark Pact voor alle Vazard & Delete gekte. Doordat ze allebei al met al 2,5u mochten draaien werden ze een beetje uitgedaagd om wat meer onverwachte platen te draaien en man wat was dat lekker! Vazard draaide ook gewoon platen als X2X Remix <3

Verder organisatorisch ook een prima feestje! Geen lange wachttijden, niet overdreven druk, prima geluid, etc!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist van Vazard / Vazard & Delete.

Vazard schreef:
For those who were asking for my tracklists from Supersized RAW, here they are!

Vazard Set:

01. Zany - Freakz
02. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
03. The Hose - Magma vs A-Lusion - Drummer Beat
04. The KGB's - Fahrenheit (Technoboy Remix)
05. Zatox - Bad Time
06. Vazard - G.I.R
07. Luna & Dutch Master - The Scene
08. Mind Hunterz vs Phuture Boy - Skanks (Carnifex Remix)
09. Catatonic Overload - Futile
10. The Machine - Audiobot
11. Vazard - Musicbox
12. Infirium & D-Verze feat. Yuna-X - Disappeared
13. Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
14. Vazard - Zimmersion 2.0
15. Vazard - The Debt
16. Hardstyle Mafia feat. Yuna-X - Follow Me
17. Sasha F - Devil
18. Radiance - Fighters
19. Feakshow - Death Wish
20. Wavolizer - The Chief
21. Zany & Beholder - Annihilating
22. Vazard - Heavolution 999
23. Vazard - Complete Destruction
24. Vazard - Misbegotten

Vaz & Del Set:

01. Mind Dimension & Existenze - Double Damage
02. Vazard & Delete - Let's Get Weird vs Exist
03. Hardstyle Mafia - Scream
04. Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Delete & Low Profile Remix)
05. Sasha F - The Bad Guy
06. Delete - Fast Lane
07. Vazard & Delete - Abduction
08. Delete - Proximity to Extinction
09. Vazard - Fall
10. Delete - Punishment
11. Radiance & Vazard - Innocence
12. Sub Zero Project - The End
13. Vazard - Who I Really Am
14. The Geminizers - Out of Control (Vazard & Delete Remix)
15. Vazard & Delete - The End
16. Delete - Dismissed
17. Zany & Beholder - Who Wants This (N-Vitral - Such Kick Edit)
18. Ophidian - So Many Sacrifices


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^

Lag het aan mij of klonk die Zimmersion edit even heel erg misvormd in het begin van die break?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat er een Edit van gemaakt is inderdaad, origineel is te geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 12:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is het deze edit? Zo ja, zal het nu wel Zimmersion2.0 worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De sets van Dark Pact, Vazard en Vazard & Delete staan op soundcloud. :)

https://soundcloud.com/supersizeddotnl/ ... 27-12-2014
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten