Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zaterdag 27 december 2014
22:00 - 07:00
Maassilo
Rotterdam

Crypsis
Dark Pact
Delete & Vazard
Frequencerz
High Voltage
Radical Redemption
The Resistance
Warface
MC: DL
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vazard en Delete samen en nog is net om de hoek :thumbsup: Kaartjes zijn 20 euro dus dat valt ook nog is mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vazard in NL de vlaggen mogen uit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Gelijk met Tijdmachine, aii. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:49 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
Gelijk met Tijdmachine, aii. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 01:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vazard & Delete.. heel vet! Jammer dat de rest van de line-up niet heel interessant is. Meeste namen heb ik al (meerdere keren) het afgelopen jaar gehoord en iets meer dan een maand later staan Crypsis, RR, Freqz en Warface ook al op Hard Bass.

Denk dat ik deze oversla met de gedachte dat het vast niet de laatste keer is dat Vazard & Delete in NL draaien. Bovendien Tijdmachine idd, thuiswedstrijdje voor mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik van mijn nachtdienst afkom, wil ik hier graag bij zijn
Vazard & Delete :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

REM_nosleep schreef:
Vazard & Delete.. heel vet! Jammer dat de rest van de line-up niet heel interessant is. Meeste namen heb ik al (meerdere keren) het afgelopen jaar gehoord en iets meer dan een maand later staan Crypsis, RR, Freqz en Warface ook al op Hard Bass.

Dit + totaal geen fan van de Maassilo.

Helaas ook niet bij Loudness Klokgebouw aanwezig geweest afgelopen jaar en heb daar achteraf gezien wel spijt van. Denk niet dat je die 2 heel snel ergens terug gaat zien, en al helemaal niet met zulk goed geluid. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:46 
 
Hardtraxxer

Zwaar klote dat dit tegelijk is met de tijdmachin :cry: e. Had hier toch wel graag bij willen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:34 
 

Gebruikt The Resistance nu echt die A van The Anarchist? :huh:

OT: Oersaaie line-up en matige locatie... Tijdmachine it is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Gebruikt The Resistance nu echt die A van The Anarchist? :huh:


Vast niet.. want er worden geen artiestenlogo's gebruikt in de flyer.
En die A, is een algemeen symbool voor anarchisme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het tegelijk met Tijdmachine is. Toch maar hier een kaartje voor gekocht, lekker dichtbij en Vazard & Delete :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 14:16 
 

Sjorz schreef:
Kiloknaller schreef:
Gebruikt The Resistance nu echt die A van The Anarchist? :huh:


Vast niet.. want er worden geen artiestenlogo's gebruikt in de flyer.
En die A, is een algemeen symbool voor anarchisme.


Ah dat is waar ook! My bad :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels uitverkocht. Nog andere die gaan zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een uitverkochte maassilo :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Een uitverkochte maassilo :thumbdown:

Is kut inderdaad, moet je echt goed ruimte zoeken om fatsoenlijk los te kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, daar ben ik na al die jaren Maassilo inmiddels al aan gewend. :P Ik hoop gewoon op een goede sfeer en dat er echt losgegaan wordt, want dat was echt om te janken toen ik laatst in de silo was met Glow in the Dark. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 02:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Loudness was de sfeer erg goed, dus die zal er nu wel weer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij een eerste blik op de TT flink zitten balen al omdat Vazard & Delete als laatst stonden en ik dan dus tot het einde moet blijven. Zie ik gewoon dat ze beiden daarvoor solo draaien in de 2e zaal. :love: :love: :love: Gelijk ontzettend veel zin in Zaterdag :D

Area 1
22.00 – 00.00 Crypsis
00.00 – 01.30 Radical Redemption
01.30 – 03.00 Frequencerz
03.00 – 04.30 Warface
04.30 – 06.00 High Voltage
06.00 – 07.00 Vazard & Delete
Hosted by DL

Area 2
22:00 – 00:00 Bass Chaserz
00:00 – 01:30 The Resistance
01:30 – 03:00 Dark Pact
03:00 – 04:30 Delete
04:30 – 06:00 Vazard
Hosted by Democian
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 12:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

4u lang Vazard & Delete Delete <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu hopen dat het geluid in zaal 2 niet zo bout is. Verder hopen dat RR niet zo'n voorspelbaar setje met alleen maar eigen nummers draait nu die een keer wat vroeger staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel aparte timetable maar als ik dit zo zie toch wel jammer dat ik geen kaartje heb.
Ook zal Vazard aardig hard moeten rennen denkik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat ik dit ga missen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Jammer dat ik dit ga missen. :(
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten