Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Afbeelding

Titan host de tweede Supersized RAW Special!
Op zaterdag 8 maart 2014 vond de eerste Supersized RAW Special plaats in Central Studios te Utrecht.

Het evenement was volledig uitverkocht en na positieve reacties van zowel bezoekers als artiesten, is het tijd voor een vervolg op deze memorabele avond. De tweede editie, die volledig in het teken staat van Titan, vindt plaats op zaterdag 20 september in Factory 010 te Rotterdam; een locatie die het hart van de liefhebbers sneller laat kloppen!

Tijdens deze nacht krijg je als bezoeker de kans om zijn exclusieve live act Titanomachy te bewonderen. Daarnaast zal de officiële release van zijn debuut album “Titanomachy – Demolition Of Silence” hier ook plaatsvinden. Natuurlijk vult hij deze avond niet alleen in, maar heeft deze RAW Hardstyle held zelf een sterke line-up samengesteld, inclusief een unieke back2back set met Warface!

Ben jij een liefhebber van Titan en een portie keihard beuken? Dan mag je dit zeker niet missen! Kom nu alvast in de stemming met de trailer.

Line-up
Titanomachy LIVE
E-Force
Jack of Sound
High Voltage
Thyron
Chain Reaction
Deetox
Titan vs. Warface
Host: DV8

Titan
Titan is de afgelopen tijd uitgegroeid tot een vaste waarde in de top van de RAW Hardstyle scene. Dit is niet zomaar, want Titan scoorde al meerdere hits met tracks als “My Angel”, “Hooked” en “Clap You”. Hij staat garant voor een eigen & harde sound waar hij zijn ziel en zaligheid in stopt. Ook op het podium weet Titan als geen ander het publiek te entertainen. Van de eerste tot de laatste seconde geeft hij alles wat hij in zich heeft, waarmee hij de echte liefhebbers nooit teleurstelt!

Tickets zijn vanaf nu verkrijgbaar via http://raw.tickets.supersized.nl.
Meer info kun je vinden op http://www.supersized.nl/raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere line-up zeg! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

optie.. Mooi dichtbij vanaf delft :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 21:40 
 
Hardtraxx Elite

Pete schreef:
optie.. Mooi dichtbij vanaf delft :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rotterdammmmm heuhhhh, sowieso aanwezig!

Edit; Holy shit 20 euro voor een kaartje! Dat is lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line up, maar ga al naar Bass Protocol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 02:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Pete schreef:
optie.. Mooi dichtbij vanaf delft :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 13:48 
 
Hardtraxxer

Dikke line-up, kan ook echt niet wachten op zn album dus wss wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 16:14 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Leuke line up, maar ga al naar Bass Protocol.


Idd heel klote dat dit tegelijk met Bass Protocol is, kies ook voor Bass Protocol :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso hierheen, perfect te bereiken vanaf mijn kamer met de metro ! Dikke line up :)

Trailer @ 0:22 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 21:40 
 

Berenburg schreef:
Dylan-E schreef:
Pete schreef:
optie.. Mooi dichtbij vanaf delft :-)




PS: veel delftenaren hier :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 22:35 
 
Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
Berenburg schreef:
Pete schreef:
optie.. Mooi dichtbij vanaf deluft :-)




PS: veel delftenaren hier :evil:

Haha inderdaad! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 13:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Woon zelf in Aalten (achterhoek) , maar vriendin in Delft wonen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Pete schreef:
optie.. Mooi dichtbij vanaf delft :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface schreef:
Op 20 September 2014 draai ik op de Supersized Raw - Titan special!
"George was een van de eerste die mijn tracks deed supporten op de grotere feesten (Bloodshed & Bring it to them Raw) en daar was ik heel blij mee. Toen ik hem voor het eerst heb horen draaien op Decibel 2011 was ik meteen verkocht. Hij durft namelijk anders te draaien dan anderen en sleep het publiek mee met zijn energie achter de draaitafels. Die punten wat ik net opnoem vind ik zelf heel belangrijk en neem daar ook een voorbeeld aan.
Het kan ook haast niet anders dat zijn album heel vet wordt, en kan ook niet wachten om samen met hem zijn super sized avond af te sluiten."
"George, gefeliciteerd met je eigen hosting op Super Sized Raw. Super vet, dit heb je echt verdiend. Ik vind het een hele eer om deel uit te maken van jouw eigen avond. Geniet er van en dan gaan wij ervoor zorgen dat die Factory 010 helemaal gesloopt is 20 September Cheers Youri"
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benieuwd wie hem bij zijn live-act gaan vergezellen. Denk B-Front ofzo?
Eerste keer Factory voor mij, het ziet er op de foto's in ieder geval erg intiem en sfeervol uit. Zin in! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een klein weekje, zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 00:44 
 

provehito schreef:
Warface schreef:
George was een van de eerste die mijn tracks deed supporten op de grotere feesten (Bloodshed & Bring it to them Raw) en daar was ik heel blij mee.

Het blijft toch wat steken met deze knul, hoewel ik Warface platen écht vet vind. Ach ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Benieuwd wie hem bij zijn live-act gaan vergezellen. Denk B-Front ofzo?
Eerste keer Factory voor mij, het ziet er op de foto's in ieder geval erg intiem en sfeervol uit. Zin in! ^^


Locatie is echt heel dik, stukken beter dan Maassilo nog imo :D Geen idee hoe veel kaarten er beschikbaar waren, maar kans zit er best in dat de hoofdzaal maar voor de helft open is. (Was toen met Remember wel in ieder geval). :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
provehito schreef:
Warface schreef:
George was een van de eerste die mijn tracks deed supporten op de grotere feesten (Bloodshed & Bring it to them Raw) en daar was ik heel blij mee.

Het blijft toch wat steken met deze knul, hoewel ik Warface platen écht vet vind. Ach ja.

Wil je zeggen dat iemand anders produceert voor Warface dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 14:04 
 

"George was een van de eerste die mijn tracks deed supporten op de grotere feesten (Bloodshed & Bring it to them Raw) en daar was ik heel blij mee.[/quote][/quote]"
"Het blijft toch wat steken met deze knul, hoewel ik Warface platen écht vet vind. Ach ja.[/quote]
Wil je zeggen dat iemand anders produceert voor Warface dan?[/quote]"

Zoals ik al vaak genoeg aangeef op Facebook, interviews etc. doe ik nog steeds de producties samen met Remco-Jan.
Snap niet dat weer zo gereageerd moet worden op een ludieke shout out naar George toe.
Ik durf van mij zelf te zeggen dat ik een van de weinige ben die ervoor uitkomt dat ik de producties samen doe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Warface schreef:
George was een van de eerste die mijn tracks deed supporten op de grotere feesten (Bloodshed & Bring it to them Raw) en daar was ik heel blij mee.

Het blijft toch wat steken met deze knul, hoewel ik Warface platen écht vet vind. Ach ja.


Als je iets als "Warface" post, post je als de artiest, wat vertegenwoordigd wordt door 1 persoon en tracks heeft uitgebracht. Er bestaat geen enkele twijfel dat tracks die met de naam Warface zijn uitgebracht tracks van Warface zijn, toch? Ik zal het even anders framen. Stel dat Headhunterz z'n management inlogt op zijn account en iets post over zijn nieuwe track en daarbij het woord "mijn" gebruiken - is dat dan ook een leugen? Nee, want "Headhunterz" heeft het over "zijn" nieuwe track.

Het feit dat de persoon die Warface vertegenwoordigd hulp krijgt is niet eens relevant gezien het punt wat ik hierboven maak en het feit dat hij zelf ook aan de tracks mee werkt / zegt te werken maakt je post extra stom, omdat hij dan ook als persoon zijnde best mag spreken over zijn tracks.

/James out :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 15:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

22.00 – 23.00 Thyron
23.00 – 00.00 Jack of Sound
00.00 – 01.00 Chain Reaction
01.00 – 01.30 Titanomachy LIVE
01.30 – 02.30 E-Force
02.30 – 03.30 High Voltage
03.30 – 04.30 Titan
04.30 – 05.30 Deetox
05.30 – 07.00 Warface vs Titan
Hosted by Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima tijdtafel! Had alleen Jack of Sound en Chain Reaction liever omgedraaid gezien, nu mis ik waarschijnlijk Jack of Sound namelijk :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface zo laat pff, dat word even door bijten dan.

Citaat:
Tijdens Titans solo optreden kun je ook nog eens een knallend surprise optreden verwachten van een van de grootste artiesten waarmee hij een samenwerking heeft gedaan op zijn nieuwe album.


RR of B-Front dus

Edit: RR is in Australië voor Defqon, dus B-Front!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten