Titan host de tweede Supersized RAW Special! Op zaterdag 8 maart 2014 vond de eerste Supersized RAW Special plaats in Central Studios te Utrecht.
Het evenement was volledig uitverkocht en na positieve reacties van zowel bezoekers als artiesten, is het tijd voor een vervolg op deze memorabele avond. De tweede editie, die volledig in het teken staat van Titan, vindt plaats op zaterdag 20 september in Factory 010 te Rotterdam; een locatie die het hart van de liefhebbers sneller laat kloppen!
Tijdens deze nacht krijg je als bezoeker de kans om zijn exclusieve live act Titanomachy te bewonderen. Daarnaast zal de officiële release van zijn debuut album “Titanomachy – Demolition Of Silence” hier ook plaatsvinden. Natuurlijk vult hij deze avond niet alleen in, maar heeft deze RAW Hardstyle held zelf een sterke line-up samengesteld, inclusief een unieke back2back set met Warface!
Ben jij een liefhebber van Titan en een portie keihard beuken? Dan mag je dit zeker niet missen! Kom nu alvast in de stemming met de trailer.
Line-up Titanomachy LIVE E-Force Jack of Sound High Voltage Thyron Chain Reaction Deetox Titan vs. Warface Host: DV8
Titan Titan is de afgelopen tijd uitgegroeid tot een vaste waarde in de top van de RAW Hardstyle scene. Dit is niet zomaar, want Titan scoorde al meerdere hits met tracks als “My Angel”, “Hooked” en “Clap You”. Hij staat garant voor een eigen & harde sound waar hij zijn ziel en zaligheid in stopt. Ook op het podium weet Titan als geen ander het publiek te entertainen. Van de eerste tot de laatste seconde geeft hij alles wat hij in zich heeft, waarmee hij de echte liefhebbers nooit teleurstelt!
Op 20 September 2014 draai ik op de Supersized Raw - Titan special! "George was een van de eerste die mijn tracks deed supporten op de grotere feesten (Bloodshed & Bring it to them Raw) en daar was ik heel blij mee. Toen ik hem voor het eerst heb horen draaien op Decibel 2011 was ik meteen verkocht. Hij durft namelijk anders te draaien dan anderen en sleep het publiek mee met zijn energie achter de draaitafels. Die punten wat ik net opnoem vind ik zelf heel belangrijk en neem daar ook een voorbeeld aan. Het kan ook haast niet anders dat zijn album heel vet wordt, en kan ook niet wachten om samen met hem zijn super sized avond af te sluiten." "George, gefeliciteerd met je eigen hosting op Super Sized Raw. Super vet, dit heb je echt verdiend. Ik vind het een hele eer om deel uit te maken van jouw eigen avond. Geniet er van en dan gaan wij ervoor zorgen dat die Factory 010 helemaal gesloopt is 20 September Cheers Youri"
Benieuwd wie hem bij zijn live-act gaan vergezellen. Denk B-Front ofzo? Eerste keer Factory voor mij, het ziet er op de foto's in ieder geval erg intiem en sfeervol uit. Zin in!
Benieuwd wie hem bij zijn live-act gaan vergezellen. Denk B-Front ofzo? Eerste keer Factory voor mij, het ziet er op de foto's in ieder geval erg intiem en sfeervol uit. Zin in!
Locatie is echt heel dik, stukken beter dan Maassilo nog imo Geen idee hoe veel kaarten er beschikbaar waren, maar kans zit er best in dat de hoofdzaal maar voor de helft open is. (Was toen met Remember wel in ieder geval).
"George was een van de eerste die mijn tracks deed supporten op de grotere feesten (Bloodshed & Bring it to them Raw) en daar was ik heel blij mee.[/quote][/quote]" "Het blijft toch wat steken met deze knul, hoewel ik Warface platen écht vet vind. Ach ja.[/quote] Wil je zeggen dat iemand anders produceert voor Warface dan?[/quote]"
Zoals ik al vaak genoeg aangeef op Facebook, interviews etc. doe ik nog steeds de producties samen met Remco-Jan. Snap niet dat weer zo gereageerd moet worden op een ludieke shout out naar George toe. Ik durf van mij zelf te zeggen dat ik een van de weinige ben die ervoor uitkomt dat ik de producties samen doe
George was een van de eerste die mijn tracks deed supporten op de grotere feesten (Bloodshed & Bring it to them Raw) en daar was ik heel blij mee.
Het blijft toch wat steken met deze knul, hoewel ik Warface platen écht vet vind. Ach ja.
Als je iets als "Warface" post, post je als de artiest, wat vertegenwoordigd wordt door 1 persoon en tracks heeft uitgebracht. Er bestaat geen enkele twijfel dat tracks die met de naam Warface zijn uitgebracht tracks van Warface zijn, toch? Ik zal het even anders framen. Stel dat Headhunterz z'n management inlogt op zijn account en iets post over zijn nieuwe track en daarbij het woord "mijn" gebruiken - is dat dan ook een leugen? Nee, want "Headhunterz" heeft het over "zijn" nieuwe track.
Het feit dat de persoon die Warface vertegenwoordigd hulp krijgt is niet eens relevant gezien het punt wat ik hierboven maak en het feit dat hij zelf ook aan de tracks mee werkt / zegt te werken maakt je post extra stom, omdat hij dan ook als persoon zijnde best mag spreken over zijn tracks.
Warface zo laat pff, dat word even door bijten dan.
Citaat:
Tijdens Titans solo optreden kun je ook nog eens een knallend surprise optreden verwachten van een van de grootste artiesten waarmee hij een samenwerking heeft gedaan op zijn nieuwe album.
RR of B-Front dus
Edit: RR is in Australië voor Defqon, dus B-Front!