Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest is helaas afgelast!



Afbeelding

Line-up:
B-Front
Digital Punk
E-Force
Deetox
Jack of Sound
Degos & Re-Done
Bass Chaserz
Thera & Jason Payne

Hosted by Nolz

Tijd: 22.00 - 6.00
Locatie: Maassilo, Rotterdam
Leeftijd: 18+
Tickets: http://raw.tickets.supersized.nl/
Bron: Supersized facebook / Website
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat "veiligere" line-up voor mijn gevoel en maar 1 zaal. Niet bij, als ik ergens heen ga is het Rebirth :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alweer? Iets met meeprofiteren van de raw hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Alweer? Iets met meeprofiteren van de raw hype.


Maak je niet zo druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 15:28 
 
Hardtraxxer

RadicelArmy schreef:
J oey schreef:
Alweer? Iets met meeprofiteren van de raw hype.


Maak je niet zo druk.


lol nerd, hij heeft 100% gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
RadicelArmy schreef:
J oey schreef:
Alweer? Iets met meeprofiteren van de raw hype.


Maak je niet zo druk.


lol nerd, hij heeft 100% gelijk.


Ik geef ook niet aan dat hij geen gelijk heeft. We weten het nu allemaal wel over de raw hype en de organisaties die hier van profiteren. Gelijk hebben ze. Er wordt vaak gezegd dat de raw hype snel voorbij zal gaan, maar het lijkt wel alsof deze nog steeds groeiende is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als organisatie iedere 2 maand zo'n feest met dezelfde naam etc. geven vind ik toch best ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Als organisatie iedere 2 maand zo'n feest met dezelfde naam etc. geven vind ik toch best ver gaan.


Dit is inderdaad wel echt extreem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sta hier toch eigenlijk wel van te kijken want de editie in december was nou ook niet bomvol(2e zaal was erg rustig) en de afgelopen editie toch ook een tegenvallende kaartverkoop.

Verder heb ik er niet zoveel op tegen dat ze veel feesten geven. Dan is de kans ook groter dat ze een keer een verrassende line up hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gam schreef:
Sta hier toch eigenlijk wel van te kijken want de editie in december was nou ook niet bomvol(2e zaal was erg rustig) en de afgelopen editie toch ook een tegenvallende kaartverkoop.

Verder heb ik er niet zoveel op tegen dat ze veel feesten geven. Dan is de kans ook groter dat ze een keer een verrassende line up hebben.


Editie in december was uitverkocht. Verder zie ik deze ook niet zo snel uitverkopen, met Qapital die week ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Gam schreef:
Sta hier toch eigenlijk wel van te kijken want de editie in december was nou ook niet bomvol(2e zaal was erg rustig) en de afgelopen editie toch ook een tegenvallende kaartverkoop.

Verder heb ik er niet zoveel op tegen dat ze veel feesten geven. Dan is de kans ook groter dat ze een keer een verrassende line up hebben.


Editie in december was uitverkocht. Verder zie ik deze ook niet zo snel uitverkopen, met Qapital die week ervoor.


Het mocht dan wel uitverkocht zijn, de grootste zaal in de maassilo hadden ze dichtgelaten en de 2e zaal was niet erg vol zoals ik al zei. De main was wel goed druk maar als ze hiervoor de grootste zaal hadden geopend dan hadden er makkelijk nog meer man bijgekund denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 22:41 
 
Hardtraxx Newbie

Gam schreef:
chas1n schreef:
Gam schreef:
Sta hier toch eigenlijk wel van te kijken want de editie in december was nou ook niet bomvol(2e zaal was erg rustig) en de afgelopen editie toch ook een tegenvallende kaartverkoop.

Verder heb ik er niet zoveel op tegen dat ze veel feesten geven. Dan is de kans ook groter dat ze een keer een verrassende line up hebben.


Editie in december was uitverkocht. Verder zie ik deze ook niet zo snel uitverkopen, met Qapital die week ervoor.


Het mocht dan wel uitverkocht zijn, de grootste zaal in de maassilo hadden ze dichtgelaten.

Daar was een ander feest gaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 23:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een Raw feest in de regio Rotterdam gaat vaak best hard hoor, ik zie dit gerust ook weer uitverkocht gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja-knikker op 17 seconden in de trailer. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Saaie lineup. Kom maar weer eens met een spoontech special
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

AFgelopen editie was een tegenvaller. Sla deze dus over
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 16:35 
 
Hardtraxx Elite

J oey schreef:
Alweer? Iets met meeprofiteren van de raw hype.


:aww: Gaat het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
J oey schreef:
Alweer? Iets met meeprofiteren van de raw hype.


:aww: Gaat het?

ehh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ja-knikker op 17 seconden in de trailer. :cool:


Jij snapt me :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Gam schreef:
Sta hier toch eigenlijk wel van te kijken want de editie in december was nou ook niet bomvol(2e zaal was erg rustig) en de afgelopen editie toch ook een tegenvallende kaartverkoop.

Verder heb ik er niet zoveel op tegen dat ze veel feesten geven. Dan is de kans ook groter dat ze een keer een verrassende line up hebben.


Editie in december was uitverkocht. Verder zie ik deze ook niet zo snel uitverkopen, met Qapital die week ervoor.


Sterker nog, blijkbaar is dit feest nu geannuleerd door tegenvallende ticketverkoop.

Citaat:
Supersized RAW Special geannuleerd

Helaas zijn we als Supersized genoodzaakt de Supersized RAW Special, die aanstaande zaterdag in de Maassilo zou plaatsvinden, te annuleren wegens een achterblijvende ticketverkoop.
Wij zijn ervan overtuigd dat we bij te weinig animo geen goed evenement kunnen neerzetten, zoals je van ons gewend bent. Bij iedereen die een ticket heeft aangeschaft wordt het geld teruggestort door PayLogic.
Excuses voor het ongemak.


http://www.supersized.nl/news/supersize ... leerd.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even bijgezet in de titel dat dit feest afgelast is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 16:49 
 
Hardtraxxer

Waarom? Kwamen ze zelf tot de conclusie dat ze teveel feesten organiseren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 16:51 
 
Hardtraxxer

Mooi, even de deksel op de neus. Ook een grote organisatie als b2s moet blijven vernieuwen en niet op deze gemakkelijke wijze feesten recyclen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naja , lekker zooitje dan !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wat "veiligere" line-up voor mijn gevoel en maar 1 zaal. Niet bij, als ik ergens heen ga is het Rebirth :).

Ik zou het ook wel weten ja. Het wordt 20 graden dit weekend en op Rebirth is een heleboel meer te beleven.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten