Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Verwarrende melodie als je het origineel gewend bent. Stuk minder ook overigens, al is de kick wel vet.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kick is cool. Track klinkt zo echter te traag. Denk niet dat dit op een feest echt genieten is, echt een luisterplaat.
dit was zo'n dikke track gisteren avond, ik was zo verbaasd toen die edit er in kwam. ik vond het echt een van de grootste verassingen van de set.
wrote:Verwarrende melodie als je het origineel gewend bent. Stuk minder ook overigens, al is de kick wel vet.
-
LHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2012
- last seen Jun 2023
Dit zal dan een 2013 Edit zijn; hij opende z'n defqon set er ook mee:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Last edited by Liam on , edited 1 time in total.
Kippenvel gehad gisteren gezien het einde van Inception me best greep toentertijd en omdat ik dit nummer uberhaupt nog niet kende.. 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Oneens met beide zinnen.wrote:wrote:Verwarrende melodie als je het origineel gewend bent. Stuk minder ook overigens.
hier ben ik het nou zwaar mee on eens...wrote:Wat een afschuwelijke kick
en ik ben ook best dom trouwens, leg nu de link tussen Hans Zimmer en Zimmersion pas
heb die plaat ook niet heel vaak geluisterd ofzo, maar wel heel gaaf dit
Deze is zo heerlijk.
Betekent dit dat de rest van de set online staat? Bij het deel van 30 minuten staat deze er namelijk niet tussen.
Betekent dit dat de rest van de set online staat? Bij het deel van 30 minuten staat deze er namelijk niet tussen.
jawel het 2e nummer ... De tracklist staat erbijwrote:Deze is zo heerlijk.![]()
Bedoel de Decibel 2015 set.wrote:jawel het 2e nummer ... De tracklist staat erbijwrote:Deze is zo heerlijk.![]()
30 minuten van de Decibel set staan online vanaf Sound Of Victory, waar Zimmersion 2.0 dus ook in zit (het tweede nummer van die 30 minuten). Dat stuk van de set staat trouwens sinds de dag na Decibel in de liveset sectie 
Dus de track heet niet (2014 edit) maar Zimmersion 2.0?
Heerlijk nummer, denk dat ik deze zelfs beter vind dan de oude 
De originele is zo gruwelijk, hopelijk komt vazard snel met een ep
Wat een ongelofelijk dikke track 
Dat klopt Zimmersion 2.0 word de naam!wrote:Dus de track heet niet (2014 edit) maar Zimmersion 2.0?
deze krijgt dus wel gewoon een release op spoontech?
-
B
Kippenvel to the max

-
B
Perfectie