Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 21:20 
 
Hardtraxxer

Time table
STAGE 001
22.00 – 23.30 Clock Kid
23.30 – 01.00 Digital Punk
01.00 – 02.30 B-Front
02.30 – 03.30 Crypsis
03.30 – 05.00 Frequencerz
05.00 – 06.00 Radical Redemption

Hosted by DL

STAGE 002
22.00 – 23.30 D’Cepticon
23.30 – 00.30 High Voltage
00.30 – 02.00 E-Force
02.00 – 03.30 Titan
03.30 – 04.30 Thera
04.30 – 05.30 Delete

Hosted by Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien een uitstapje naar B-Front, maar zoals verwacht voornamelijk in zaal 2 te vinden. En om 5:30 waarschijnlijk lekker naar bed ipv de drukte in bij Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 22:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
DP is overal optredens aan het vervangen haha, baas!
Meest logische vervanger ook vind ik, zelfde klasse schaar die twee altijd n btje in

Qua mixwerk etc. neig ik dan toch meer naar Bob. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mr_vertigo schreef:
DP is overal optredens aan het vervangen haha, baas!
Meest logische vervanger ook vind ik, zelfde klasse schaar die twee altijd n btje in

Qua mixwerk etc. neig ik dan toch meer naar Bob. :P

Die stond al in de line-up, of bedoelde je Thijs? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 00:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mr_vertigo schreef:
DP is overal optredens aan het vervangen haha, baas!
Meest logische vervanger ook vind ik, zelfde klasse schaar die twee altijd n btje in

Qua mixwerk etc. neig ik dan toch meer naar Bob. :P


Bob? Die mag toch geen mixjes? :P

Nee maar, ik bedoelde qua tracklists.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zinzinzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uitverkocht

urbandesigner schreef:
Zinzinzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 16:07 
 
Hardtraxxer

3 nachtjes nog! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

morgen is het zover!

iemand een idee hoe je er het beste kan komen vanuit utrecht centraal? Want reisplanners geven allemaal aan dat je vanuit daar de bus moet pakken ipv de trein die er redelijk dichtbij stopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht aanwezig, hoe is het geluid hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
morgen is het zover!

iemand een idee hoe je er het beste kan komen vanuit utrecht centraal? Want reisplanners geven allemaal aan dat je vanuit daar de bus moet pakken ipv de trein die er redelijk dichtbij stopt.

Hangt er vanaf of je dus vanuit die hoek komt met de trein. De bus is altijd wel redelijk snel en dat scheelt lopen. Kan zomaar zijn dat die ineens heel goed op je trein aansluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
provehito schreef:
morgen is het zover!

iemand een idee hoe je er het beste kan komen vanuit utrecht centraal? Want reisplanners geven allemaal aan dat je vanuit daar de bus moet pakken ipv de trein die er redelijk dichtbij stopt.

Hangt er vanaf of je dus vanuit die hoek komt met de trein. De bus is altijd wel redelijk snel en dat scheelt lopen. Kan zomaar zijn dat die ineens heel goed op je trein aansluit.


We komen vanuit oss, via den bosch.
Helemaal geen route naar utrecht zuilen, het station die dichtbij central studio's ligt.
Dan moeten vanuit Utrecht centraal naar bus lopen ong 7min en dan via de bus wat 11 minuten is nog 10 min lopen van het bushokje.
Op de site van central studio's staat ook dat zuilen maar 5 min lopen vanaf daar is.

We komen er uiteindelijk toch wel, maar ik vind het maar raar.

edit: reisplanner geeft zelfs aan dat je vanuit utrecht centraal beter de bus kan nemen en dan ergens uitstappen en dan lopen naar utrecht zuilen dan met de trein erheen te reizen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 00:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Khadber schreef:
provehito schreef:


Die trein gaat elk half uur en vertrekt net voordat jouw trein aankomt. Dus of je wacht 24 min ofzo op centraal (biertje drinken weet ik veel) of je moet met de bus en n stukje lopen.
Ander alternatief is een taxi als je met een groepje bent. Kost denk ik ongeveer 12 - 15 euro naar central studio's. Je kan om kosten te besparen denk ik het best ff 3 min lopen naar de Amsterdamsestraatweg en daar een taxi onderweg oppikken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
provehito schreef:
Khadber schreef:


Die trein gaat elk half uur en vertrekt net voordat jouw trein aankomt. Dus of je wacht 24 min ofzo op centraal (biertje drinken weet ik veel) of je moet met de bus en n stukje lopen.
Ander alternatief is een taxi als je met een groepje bent. Kost denk ik ongeveer 12 - 15 euro naar central studio's. Je kan om kosten te besparen denk ik het best ff 3 min lopen naar de Amsterdamsestraatweg en daar een taxi onderweg oppikken...


ik ga met fluxion samen, dus we kijken nog wel hoe we het doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Wellicht aanwezig, hoe is het geluid hier?

Wel oke, uit ervaring, niet super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh het is uitverkocht :P Nevermind ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 19:08 
 
Hardtraxxer

Nog lichtelijk grieperig maar we gaan er gewoon voor vanavond! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot zo! Te herkennen aan wit 'Fitch' shirt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Oh het is uitverkocht :P Nevermind ^^

:mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je krijgt wel een mooie hello kitty stempel voor de toiletten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik feest, veel lieve mensen en douchen is lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 10:54 
 
Hardtraxx Newbie

Topfeestje! werd dik gedraaid vond ik en goeie gezelligheid, jammer dat het shirtje niet uitmocht hehe verdronk bijna in het zweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

baspostma2 schreef:
Topfeestje! werd dik gedraaid vond ik en goeie gezelligheid, jammer dat het shirtje niet uitmocht hehe verdronk bijna in het zweet

Dikke sfeer idd, en vond het zelf wel een goede maatregel. Schrikt anabolenhenkies ook af denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

++ Setjes van thera en b-front
+ geluid
+ sfeer (vooral in zaal 2)
+ Direct doorlopen bij entree

- Setje van Titan (ging weer compleet mis)
- Te kleine wc waar je nog voor moet lappen ook
- Kattenpis op de tap :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan, wtf, tot 2 / 3 keer toe de muziek uit laten vallen :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten