Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zaterdag 8 maart 2014
22:00 - 06:00
Central Studios, Utrecht

Genres
Raw hardstyle

Prijs
Voorverkoop: €25,-

Minimumleeftijd
18

Kluisjes
Ja

Line up:
Stage 001
Adaro
B-Front
Clock Kid
Crypsis
Frequencerz
Radical Redemption
MC: DL

Stage 002
D'Cepticon
Delete
Digital Punk
E-Force
Thera
Titan
MC: Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat dik, optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vette line-up en niet al te ver. Dikke optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vette line-up en niet al te ver. Dikke optie!

Dit dus. Heb alleen al wat feesten in Maart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid dus hopelijk bij zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele grote optie, lekker met de fiets. Ben alleen bang dat veel vette namen elkaar overlappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede optie :D aan de lineup ligt het niet in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Hele grote optie, lekker met de fiets.


Hey, ga eens van mijn dubbelaccount af!

Maar zonder gein, dikke line-up, Clock Kid wil ik ook nog wel een keer meemaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Clock Kid dus hopelijk bij zijn :D

Natuurlijk gaan we!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Daveytl schreef:
Clock Kid dus hopelijk bij zijn :D

Natuurlijk gaan we!!

Inderdaad!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 11:02 
 
Hardtraxxer

dikke optie, wordt alleen wel echt een ramp om tussen de stages te kiezen, ik wil ze allemaal eigenlijk niet missen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig in de Central Studios, vette line-up voor deze locatie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Leonidas schreef:
Hele grote optie, lekker met de fiets.


Hey, ga eens van mijn dubbelaccount af!


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote optie, op 10 minuten loopafstand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:36 
 

Ik word er zo moe van dat elk feest dat zich profileert als 'raw' bedoeling Radical Redemption in de line-up heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Ik word er zo moe van dat elk feest dat zich profileert als 'raw' bedoeling Radical Redemption in de line-up heeft


Wat is raw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
AndyAsteroids schreef:
Ik word er zo moe van dat elk feest dat zich profileert als 'raw' bedoeling Radical Redemption in de line-up heeft


Wat is raw?


Een koe is een hele 'raw' biefstuk is mij uitgelegd.

10 minuten fietsen :yay: zeker aanwezig :D

Roy supporten en Clock Kid eindelijk eens live zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vrees wel dat Clock Kid zal openen, en ik het dus zal missen.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartje alvast binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette line-up, optie! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dichtbij, aanwezig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop wel dat beide zalen even lang door gaan, geen zin om bij Radical te staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hoop wel dat beide zalen even lang door gaan, geen zin om bij Radical te staan

+1, maar dit was de keer dat ik er was niet het geval.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten