Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk feestje, goede sfeer, lekkere setjes!
Geluid schommelde wel erg qua hardheid in zaal 1. Ook vond ik het nogal hinderlijk dat die beveiliging zo aanwezig door de zaal liep, controleren op rokers en mensen zonder shirt. Vooral de agressiviteit waarmee ze het aanpakte was nogal apart; maak die sigaret uit anders zetten we je buiten en met de shirtjes idemdito (niet dat ik rook of mijn shirt uit doe maar toch).
Ohja en:
allard200 schreef:
- Te kleine wc waar je nog voor moet lappen ook


Van wat ik heb meegekregen van Titan leek het er niet op dat het zijn schuld was dat de muziek uitviel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Last night at Supersized RAW Special, i played the worse set ever! I got a lot of technical problems.

A few times the power went off and the cd-player blocked my sd-card. All these things made me lose my concentration and the pleasure during my set. Sorry for that!

I'm sure next time everything will go ok!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk feest! Echt genoten hier en daar.

Even een BIG shout out naar Bob B-El Fronto... Wat een koning is dat zeg. Hoe hij daar weer met al zijn energie achter de decks stond, niet normaal vet echt. Kreeg er zoveel energie van :worship:
Thera is mijn andere held zoals wel vaker. Zo solide weer, zo dik, zo hard... Non stop los gegaan daar. Legt hij na Done with my Stash deze er ff op:



Ff serieus... dit was ZO VET!

Verder, leuk om XtD te ontmoeten, toffe gast. Heerlijk met dronken Nando appen hahaha! Ook met Urban weer wat mooie momentjes mogen beleven... volgende keer misschien ff een halfje minder :lol:
Titan viel twee keer de stroom uit, wat een pech. Hij kon er echt niks aan doen zoals ik het begreep, maar wel voor de zoveelste keer bij hem... echt jammer. Set naar de klote, was vrij weinig aan.
Digital Punk opende echt heel nice, met een Adaro shirt aan en Under Attack, super vet, ff die liefde naar Adaro!
En Clock Kid had echt een vet eerste deel van zijn set, met hier en daar wat gruwelijke overgangen en plaatkeuzes, maar deel twee van de set viel me erg tegen. Geluid liep moeilijk te doen en volgens mij draaide hij 1 of 2 eigen platen die écht niet door kwamen gewoon. Veel te weinig kracht in die kicks. Was best wel jammer, want de set was erg interessant om naar te luisteren zo aan het begin vd avond.
RR was weer erg jammer het laatste stukje dat ik meekreeg. Het hele sfeertje voelde ook niet lekker, maarja was maar heel ff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad! Aardige setjes gehoord en er kwamen genoeg leuke tracks voorbij. Locatie ook prima, en in de tweede zaal geen moment gestoord aan het geluid!

mr_vertigo schreef:
Verder, leuk om XtD te ontmoeten
Was ook goed om jou te ontmoeten, was een gezellig feestje :cool:

Inderdaad, And it Goes was echt een genietmomentje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vertigo, held ! Ging lekker daar linksvooraan in zaal 2 he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaaf feest :thumbsup:

Setjes van Thera en B-Front waren toch wel de setjes van de avond :woot:
Daarnaast vond ik de rest waar ik geweest ben ook erg lekker
De sfeer was ook goed
En pluspunten voor Digital Punk die met een Adaro shirt aan opent met Under Attack

Minpunten:
Bewaking zat echt de hele tijd rond te lopen en verveelde zich blijkbaar
Betalen voor de wc
Dure muntjes

Trouwens mijn eerste keer dat ik Thera mee maak, wat een geweld zeg :thumbsup:, en hoe die kerel ook los gaat echt prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Bewaking zat echt de hele tijd rond te lopen en verveelde zich blijkbaar


Goede zaak vond ik dit. Mensen werden aangepakt op hun roken en dom gedrag, shirtjes gewoon weer lekker aantrekken allemaal. Voelde echt toppie eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Fluxion schreef:
Bewaking zat echt de hele tijd rond te lopen en verveelde zich blijkbaar


Goede zaak vond ik dit. Mensen werden aangepakt op hun roken en dom gedrag, shirtjes gewoon weer lekker aantrekken allemaal. Voelde echt toppie eigenlijk.


Viel wel mee vond ik, er liepen genoeg mensen zonder shirt rond, waar niets van gezegd werd. Op het einde hoorde en zag ik wel vaker dat er iets van gezegd werd.

Ik heb er zelf altijd een schijt hekel aan dat er overal maar gerookt word, maar het was nu niet minder als anders. (indoor dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Fluxion schreef:
Bewaking zat echt de hele tijd rond te lopen en verveelde zich blijkbaar


Goede zaak vond ik dit. Mensen werden aangepakt op hun roken en dom gedrag, shirtjes gewoon weer lekker aantrekken allemaal. Voelde echt toppie eigenlijk.


Is misschien ook wel, maar ik zag ze de hele tijd rondlopen met ze 3e en hebben wel 100x langs me gelopen.
Ik vind zelf ook dat mensen hun shirtjes gewoon moeten aanhouden, maar ik heb zelf niet gezien dat ze echt iets gedaan hebben en zag genoeg mensen met hun shirt uit.

Wel een stuk minder dan normaal dat wel dus het zal vast wel nut hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 00:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:
mr_vertigo schreef:
Fluxion schreef:
Bewaking zat echt de hele tijd rond te lopen en verveelde zich blijkbaar


Goede zaak vond ik dit. Mensen werden aangepakt op hun roken en dom gedrag, shirtjes gewoon weer lekker aantrekken allemaal. Voelde echt toppie eigenlijk.


Viel wel mee vond ik, er liepen genoeg mensen zonder shirt rond, waar niets van gezegd werd. Op het einde hoorde en zag ik wel vaker dat er iets van gezegd werd.

Ik heb er zelf altijd een schijt hekel aan dat er overal maar gerookt word, maar het was nu niet minder als anders. (indoor dan)


In mijn ervaring was dat roken echt n stuk minder, heb ook diverse keren gezien dat men erop aangesproken werd. Goede zaak toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 10:38 
 
Hardtraxxer

Prima vermaakt, uiteindelijk achterin een plekje gevonden waar niet constant mensen doorheen liepen te walsen. Digital Punk & B-Front waren genieten. Bij Crypsis leek het volume nog ff wat omhoog gegooid te worden, voelde de bas door m'n oordoppen en hele lichaam heen gaan, genieten! :love:

Rond half 4 afgetaaid helaas, kon goed merken dat ik ziek ben geweest ervoor en nog verre van fit was.

Desondanks toch een heerlijk feestje gehad! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 19:29 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feest was dit!
Redelijk laat binnengekomen omdat het toch een heel eind rijden was en ik ''moest'' eerst nog naar men club gaan kijken. Spijtig genoeg daardoor high voltage gemist.
Leuke sets maar ik kon pas echt gaan genieten toen Thera eraan begon.
De reden waarom ik eigelijk zeker naar dit feest wou was Delete, wat een held!
Heerlijk ook hoeveel ruimte er ook was om los te gaan tijdens Thera en Delete xd
Laatste half uur RR zou ik eventueel ook nog zien zitten hebben, maar wat een drukte.. jammer al had delete me toen toch al volledig gesloopt :cool:

De dag erna de stad Utrecht eens bezocht, mooie en gezellige stad en zeker met zo een weertje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Aftermovie.

Sta zelf te shinen op 0:37 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aardig
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten