100% aanwezig!
HEERLIJKE LU, vlak om de hoek bij thuis, perfect!
Jaaaa djansennnnwrote:100% aanwezig!HEERLIJKE LU, vlak om de hoek bij thuis, perfect!
Jaaaa djansennnnwrote:100% aanwezig!HEERLIJKE LU, vlak om de hoek bij thuis, perfect!
Gaan! Het is op loopafstand voor mij dus kunnen we van tevoren pilsjes doenwrote:Goede optie dit
Zuilen?wrote:Gaan! Het is op loopafstand voor mij dus kunnen we van tevoren pilsjes doenwrote:Goede optie dit
Yep!wrote:Zuilen?wrote:Gaan! Het is op loopafstand voor mij dus kunnen we van tevoren pilsjes doenwrote:Goede optie dit
Clock Kidwrote:Clock Kid dus hopelijk bij zijn
Wat voor vrienden zijn dat?!wrote:Wellicht aanwezig, vrienden willen niet naar de Tijdmachine en ben vrij van voetballen de dag hierna
Wat dan?wrote:Hier ook met de fietsBenieuwd wie de vervanger van Adaro wordt.
zie wist je datwrote:Wat dan?wrote:Hier ook met de fietsBenieuwd wie de vervanger van Adaro wordt.
Waar is Delete nou gebleven in de line up dan?wrote:Cancelling Adaro op Supersized Raw Special
Door het annuleren van al zijn boekingen in maart, kan Adaro helaas niet aanwezig zijn tijdens de Supersized Raw Special.
Digital Punk zal zijn plaats innemen op STAGE 001 en hier een knallend optreden neerzetten! De indeling van de twee area’s op 8 maart is als volgt:
STAGE 001
B-Front
Crypsis
Frequencerz
Radical Redemption
Digital Punk
Clock Kid
Hosted by DL
STAGE 002
E-Force
Titan
High Voltage
Thera
Titan
D’Cepticon
Hosted by Livid
http://www.supersized.nl/news/cancellin ... ecial.html
Gewoon een foutje, Titan hebben ze er 2x ingezet.wrote:Waar is Delete nou gebleven in de line up dan?