Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

100% aanwezig! :D HEERLIJKE LU, vlak om de hoek bij thuis, perfect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
100% aanwezig! :D HEERLIJKE LU, vlak om de hoek bij thuis, perfect!

Jaaaa djansennnn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goede optie dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toch niet aanwezig

Iemand die nog geen kaartje heeft. Pm mij? Doe hem voor 22,50 weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik zit ook te twijfelen, ivm Tijdmachine. Daarnaast wordt februari al duur zat qua feestjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 tickets te koop voor dit feest.. voor 50eu. Scheelt je de paylogic servicekosten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Goede optie dit

Gaan! Het is op loopafstand voor mij dus kunnen we van tevoren pilsjes doen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Nemesyz schreef:
Goede optie dit

Gaan! Het is op loopafstand voor mij dus kunnen we van tevoren pilsjes doen :beer:


Zuilen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
XtD schreef:
Nemesyz schreef:
Goede optie dit

Gaan! Het is op loopafstand voor mij dus kunnen we van tevoren pilsjes doen :beer:


Zuilen? :D

Yep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Clock Kid dus hopelijk bij zijn :D

Clock Kid :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht aanwezig, vrienden willen niet naar de Tijdmachine en ben vrij van voetballen de dag hierna :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 09:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wellicht aanwezig, vrienden willen niet naar de Tijdmachine en ben vrij van voetballen de dag hierna :)


Wat voor vrienden zijn dat?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd >.< :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 15:01 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! Lekker op de fiets, heerlijk zulke feestjes dichtbij huis! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook met de fiets :thumbup: Benieuwd wie de vervanger van Adaro wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

allard200 schreef:
Hier ook met de fiets :thumbup: Benieuwd wie de vervanger van Adaro wordt.

Wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
allard200 schreef:
Hier ook met de fiets :thumbup: Benieuwd wie de vervanger van Adaro wordt.

Wat dan?

zie wist je dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeel kut! Hopen dat t snel beter gaat. Zal wel ff duren zoiets, als het niet voor evah is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik gok dat ze Digital Punk of E-Force doorschuiven naar zaal 1 en dan iemand als Outbreak in zaal 2 laten draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cancelling Adaro op Supersized Raw Special

Door het annuleren van al zijn boekingen in maart, kan Adaro helaas niet aanwezig zijn tijdens de Supersized Raw Special.

Digital Punk zal zijn plaats innemen op STAGE 001 en hier een knallend optreden neerzetten! De indeling van de twee area’s op 8 maart is als volgt:

STAGE 001
B-Front
Crypsis
Frequencerz
Radical Redemption
Digital Punk
Clock Kid
Hosted by DL

STAGE 002
E-Force
Titan
High Voltage
Thera
Titan
D’Cepticon
Hosted by Livid

http://www.supersized.nl/news/cancellin ... ecial.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Cancelling Adaro op Supersized Raw Special

Door het annuleren van al zijn boekingen in maart, kan Adaro helaas niet aanwezig zijn tijdens de Supersized Raw Special.

Digital Punk zal zijn plaats innemen op STAGE 001 en hier een knallend optreden neerzetten! De indeling van de twee area’s op 8 maart is als volgt:

STAGE 001
B-Front
Crypsis
Frequencerz
Radical Redemption
Digital Punk
Clock Kid
Hosted by DL

STAGE 002
E-Force
Titan
High Voltage
Thera
Titan
D’Cepticon
Hosted by Livid

http://www.supersized.nl/news/cancellin ... ecial.html

Waar is Delete nou gebleven in de line up dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Waar is Delete nou gebleven in de line up dan?

Gewoon een foutje, Titan hebben ze er 2x ingezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen, gaat een heerlijke klapper worden :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DP is overal optredens aan het vervangen haha, baas!
Meest logische vervanger ook vind ik, zelfde klasse schaar die twee altijd n btje in
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor 95% uitverkocht! Zelf ook maar snel kaarten gehaald. Hoop alleen dat het niet zo stervensdruk word dan..
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten