Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 11:39 
 

Supersized RAW Special keert terug naar de Central Studios in Utrecht!

De elite van de Raw Hardstyle scene is ook in 2015 weer aanwezig tijdens de eerste Supersized RAW Special van het nieuwe jaar.

Na de succesvolle editie van maart vorig jaar in Utrecht, zijn de Central Studios op 21 februari 2015 opnieuw het toneel voor dikke kicks en rauwe screeches.

Verdeeld over twee area’s zullen elf DJ’s de beste hedendaagse Raw Hardstyle de zaal in slingeren. Liefhebbers opgelet, want met namen als B-Front, Radical Redemption, Titan, Deetox en Ran-D op het menu in de eerste zaal weet je zeker dat je muzikaal op je wenken wordt bediend. Hiernaast zal Sub Sonik zal het geweld hier aftrappen!

Maar natuurlijk is er meer! Het tweede menu bestaat uit Warface, Dark Pact, Act of Rage, Exit Mind en Artifact. Deze opkomende namen worden vergezeld door de flinke ervaring van Thera. Voor de liefhebbers valt er dus genoeg te genieten op de eerste Supersized RAW Special van het jaar. Zorg dat je er dus bij bent!

De editie in december was binnen no-time uitverkocht. De laatste tickets gingen ruim twee weken van te voren over de toonbank. Kun je dus niet bij de editie in de Maassilo in Rotterdam zijn, grijp dan nu je kans om wél aanwezig te zijn op Supersized RAW Special in de Central Studios te Utrecht!

Afbeelding



Line-up:

STAGE 001
Radical Redemption
B-Front
Ran-D
Deetox
Titan
Sub Sonik
Hosted by Nolz

STAGE 002
Warface
Dark Pact
Thera
Act of Rage
Exit Mind
Artifact
Hosted by Tellem
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 17:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze maar dicht dan :P feesten/supersized-raw-special-21-2-2015-central-studio-s-utrecht-t47822.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee jongen, gewoon dubbele comments plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:25 
 

Ja inderdaad! Mijn topic is the shit! F*ck provehito :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten