Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 15:50 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Wel weer jammer waren al die kutbekers, gebruik gewoon zachte plastic bekers en niet van die verharde kregen. 2 keer bijna door mijn enkel gegaan daardoor, en oh ja schaf beugels af. Gruwelijk irritant zoveel van die flessen op de grond.

Die bekers zijn idd schijtirritant, nu moet je elke minuut opruiming onder je poten houden, omdat je anders onderuit gaat. En dan komt er weer een lompe boer langs en schopt die weer drie glazen onder je voeten... Gewoon zacht plastic gebruiken, winst maken ze toch wel en het milieu overleeft die ene avond wegwerpplastic ook wel. Beugels drink ik zelf uit en vind ik eigenlijk erg prettig (meer bier, hersluitbaar), maar mensen moeten die niet op de grond gooien. Die Desperados en andere shit moet wel verboden worden, want dat glas gaat gewoon stuk als men het laat vallen. Heb drie keer het personeel op enorme glasscherven moeten wijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 13:14 

Hardtraxxer

Weer goed vermaakt hier! Was misschien redelijk druk maar heb desondanks overal ruimte genoeg gehad om een beetje te bewegen. Beugels op de grond is misschien niet handig, maar weet je wel altijd zeker dat je fatsoenlijk bier drinkt :)

Over de setjes.. Tjah, standaardwerk helaas. Set van Adaro was bijna hetzelfde als Q-Base. E=NC2, Mysterias, Bolivia, Sorrow, Fight for your Survival, Dikke vette bassplaat, KOTU, Everyday enz enz enz.. Ging best lekker maar qua tracklist weinig verassends. Anderhalf uur Frontliner hoef je al helemaal niet over te beginnen, die draait werkelijk waar overal hetzelfde :P

Maargoed, al met al weer weer een mooi feestje gehad en daar gaat t tenslotte om! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:12 

Hardtraxx Elite

Vond dit de minste Superbash in Atak tot nu toe.
De switch naar 2 zalen vond ik niet super, kwam in mijn ogen de sfeer niet echt ten goede.
Drukte viel in mijn ogen wel mee, de Raw zaal was alleen veel te klein voor het aantal mensen wat er op af kwam, met name tijdens Adaro.
De main zaal was namelijk verre van vol.

Setjes waren redelijk, vooral Adaro erg lekker.
Vervolgens omschakelen weer naar de mainstream van Frontliner was ook niet wat.
Saaie set met een verschrikkelijke opbouw, totaal niet afsluitwaardig in mijn ogen.
Ben 20 minuten voor het einde dan ook maar weg gegaan.
Heb voor de volgende editie liever weer 1 zaal met gewoon een opbouwende line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:53 

Vitality schreef:
Heb voor de volgende editie liever weer 1 zaal met gewoon een opbouwende line-up.

Serieus? :P Je kon toch gewoon bij RR afsluiten?

Is toch hetzelfde als op defqon van silver naar red gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:19 

Hardtraxx Elite

Ja dat is waar, maar heb totaal niets met de stijl van Radical Redemption dus er zat helaas niks anders op... :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten