Haha te herkennen aan mijn rode haar en bijpassend gekleurde harseswrote:Gezellig mannen! Ik ga wel opzoek naar een vuurtoren (HOI RICK!), dan zullen jullie er wel bij staan
edit: inderdaad en een harem mokkels met 2Faced merch
Haha te herkennen aan mijn rode haar en bijpassend gekleurde harseswrote:Gezellig mannen! Ik ga wel opzoek naar een vuurtoren (HOI RICK!), dan zullen jullie er wel bij staan
Zou zweren dat dat onze Meneer Eend iswrote:Gezellig mannen! Ik ga wel opzoek naar een vuurtoren (HOI RICK!), dan zullen jullie er wel bij staan
We zijn met velen, echt akelig veel Gingers op dit forumwrote:Zou zweren dat dat onze Meneer Eend iswrote:Gezellig mannen! Ik ga wel opzoek naar een vuurtoren (HOI RICK!), dan zullen jullie er wel bij staan
Dat wordt nog raar als ik straks iemand met een defqon pet zie staan :wrote:Zin aan! Ik ben die dronken gast met het Defqon petje.
Dan drink ik met jullie mee, flink wat verdriet hier. Wat een wanvertoningwrote:Hopelijk staan er genoeg beugels koud, want sven en ik moeten ons verdriet verdrinken.
Zag ik zowaar om 04.00 eindelijk iemand met een defqon pet. Spreek ik hem aan met de vraag : zit je op Hardtraxx?wrote:Zin aan! Ik ben die dronken gast met het Defqon petje.
Wat zal hij hebben gedacht nader hand. 2 Hollanders die hem voor iets anders aan zien.Die had Rick ook al aangesproken en hij kreeg hetzelfde antwoord