Machtig mooi! Ziek oe doar!wrote:
Joa de jungs uut Söwent hebt mien met evroagd, sloap in Enske dus ideaal poar neem'n!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Ik dus totaal niet. Enige verwarring is het verschil in vrijdag en zaterdag nog wel eens.wrote:heb elke keer wel het idee dat dit in de expo is ipv atak
Haha had net een appje aangemaakt met 2 vrienden waarop de een zei: hebben wij hier kaarten voor dan?wrote:Ik dus totaal niet. Enige verwarring is het verschil in vrijdag en zaterdag nog wel eens.wrote:heb elke keer wel het idee dat dit in de expo is ipv atak
Hyperdrive op een classics feestje! Dat is wel heel gaaf zeg
Zat er toevallig laatst nog aan te denken dat zo'n naam een classics feest meteen een stuk interessanter zou kunnen maken.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Absolutely Fresh heeft hem wel vaker geboekt.wrote:Hyperdrive op een classics feestje! Dat is wel heel gaaf zegZat er toevallig laatst nog aan te denken dat zo'n naam een classics feest meteen een stuk interessanter zou kunnen maken.
1x op HardFest waar hij de punishment draaide en verder alleen maar rawcoremeukwrote:Absolutely Fresh heeft hem wel vaker geboekt.wrote:Hyperdrive op een classics feestje! Dat is wel heel gaaf zegZat er toevallig laatst nog aan te denken dat zo'n naam een classics feest meteen een stuk interessanter zou kunnen maken.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Dat was na zijn vermeende comeback en je bent een editie van Superbash uit 2010 wellicht al wel vergetenwrote:1x op HardFest waar hij de punishment draaide en verder alleen maar rawcoremeukwrote:Absolutely Fresh heeft hem wel vaker geboekt.wrote:Hyperdrive op een classics feestje! Dat is wel heel gaaf zegZat er toevallig laatst nog aan te denken dat zo'n naam een classics feest meteen een stuk interessanter zou kunnen maken.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Eerst Twente thuis, dan hier naar toe. Vrees dat we weinig setjes heel bewust gaan meemaken die avond 
Iemand die weet of die grote gekleurde munten nog geldig zijn? Vond d'r nog een paar terug van de eerdere edities in Atak.
Iemand die weet of die grote gekleurde munten nog geldig zijn? Vond d'r nog een paar terug van de eerdere edities in Atak.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Shit! helemaal over het hoofd gezien.wrote:Eerst Twente thuis, dan hier naar toe. Vrees dat we weinig setjes heel bewust gaan meemaken die avond
waar blijven die 20 warm-up mixen voor dit feest? 
Stef? Rick?wrote:waar blijven die 20 warm-up mixen voor dit feest?
Heb er zelf helaas geen tijd voor! Zijn ook 20 VWAB warm-ups te vinden die goed in te zetten zijn denk ikwrote:Stef? Rick?wrote:waar blijven die 20 warm-up mixen voor dit feest?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Misschien dat ShatterDJ er wel 1 wil maken!
Dus ruben, wat zeg je er van?
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
HET IS NU "Shatter"!wrote:Misschien dat ShatterDJ er wel 1 wil maken!
Ik zal er wel 1 maken
Aah verrek jij had de Festivaart dj contest gewonnen tochwrote:HET IS NU "Shatter"!wrote:Misschien dat ShatterDJ er wel 1 wil maken!
Dus ruben, wat zeg je er van?![]()
Ik zal er wel 1 maken
Ik wacht op je warmupje
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Jep dat klopt!wrote:Aah verrek jij had de Festivaart dj contest gewonnen tochwrote:HET IS NU "Shatter"!wrote:Misschien dat ShatterDJ er wel 1 wil maken!
Ik zal er wel 1 maken![]()
Ik wacht op je warmupje
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Mijn SwiftKey herkend namen van gebruikers op fora. Als ik ri intyp hier krijg ik al een suggestie om er Rickzel van te maken. Of zoals bij jou dus ShatterDJ. Ik zal eens even kijken of ik die suggestie kan aanpassen naar Shatter.wrote:HET IS NU "Shatter"!wrote:Misschien dat ShatterDJ er wel 1 wil maken!
Ik zal er wel 1 maken
Kijk ook even of je kunt instellen dat persoonsvormen tegenwoordige tijd automatisch met een T op het einde worden geschreven.
wrote:Kijk ook even of je kunt instellen dat persoonsvormen tegenwoordige tijd automatisch met een T op het einde worden geschreven.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Al geprobeerd. Anders had ik die fout niet gemaaktwrote:Kijk ook even of je kunt instellen dat persoonsvormen tegenwoordige tijd automatisch met een T op het einde worden geschreven.
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Yeswrote:Aah verrek jij had de Festivaart dj contest gewonnen tochwrote:HET IS NU "Shatter"!wrote:Misschien dat ShatterDJ er wel 1 wil maken!
Ik zal er wel 1 maken![]()
Ik wacht op je warmupje
Komt goed
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Heb al een tracklist met tracks van 2002 t/m 2010 met van elk jaar minimaal 1 track