Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Best benieuwd naar Alpha Twins.
Denken jullie klappers te horen als Nowhere to Hide, Fragile of Interlude of zal ik de hoop alvast opgeven? :x

Geef de hoop maar op zou ik zeggen :P niet dat ik ze heel vaak een classics set heb zien draaien, maar wel een aantal keer en toen heb ik deze alle 3 niet gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 07:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was zeker een vet feest! Was wel even veeeels te druk overal. Losgaan was soms echt onmogelijk haha. Dit was best kut.
Genoten van de muziek en even mn complimenten aan Charon! Blij dat ik af en toe even langs kwam, op dat moment hoorde ik liever die nummers dan wat er in de andere zalen gedraaid werd. Fijn gedraaid met héle dikke kicks. Als je meeleest: was pattern 2 nou een edit van je of gewoon het origineel? Klonk ietsjes anders, kon ook aan mij liggen maar klonk hoe dan ook dik. Hardminded en Catchin up waren onder andere echt fijn om te horen.

Het begin begon al goed toen the Z draaide, kwam er goed in.
Josh & Wesz die Overdrive O draaiden was ook super lekker. Die opbouwende kick en drive blijven genieten! Noisecontrollers was ook weer euforisch lekker.
Al met al goed genoten van de muziek. Liefhebber gehalte was zeer hoog haha, mooi om te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2018 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer eens een classics editie van superbash. Ik ben er eigenlijk niet super over te spreken. Kort na binnenkomst leek de sfeer al niet super in de gangen. Veel opgeblazen mannetjes en al best wel druk. We zijn begonnen in zaal 1 bij Josz en Wesz, waar het al pittig druk was. Wat mij gelijk opviel was het enorm beroerde geluid. De bass stond naar mijn idee veel te hard en de kicks kwamen gewoon niet goed door. Zelfs met oordoppen was het niet te harden. Dit heeft de avond voor mij wel een beetje gekraakt. The pitcher hoefden we niet perse te zien, dus daarna naar de 2e zaal geweest waar dymonic draaide. Dit ging wel lekker en hier ook even blijven hangen. Rond dit tijdstip was het lekker hennig qua mensen en was er ruimte om los te gaan.

Voor NC uiteraard teruggegaan naar de grote zaal en fijne klappers gehoord, maar tevergeefs: wat druk. De NC set afgeluisterd en daarna naar zaal 2 gegaan voor nog wat Alpha Twins. De ellende had zich nu ook verplaatst naar de 2e zaal, waar het ook bommetje vol was. Uiteindelijk was iedereen wel gaar en zijn we hem maar gepeerd.

Eindstand
Drukte ----
Geluid ----
Sfeer +-

Voor mij de minst geslaagde editie van superbash en toch ook wel een beetje tot de conclusie gekomen dat de lol er voor mij wel af is van dit soort feesten/festivals. Helaasch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Weer eens een classics editie van superbash. Ik ben er eigenlijk niet super over te spreken. Kort na binnenkomst leek de sfeer al niet super in de gangen. Veel opgeblazen mannetjes en al best wel druk. We zijn begonnen in zaal 1 bij Josz en Wesz, waar het al pittig druk was. Wat mij gelijk opviel was het enorm beroerde geluid. De bass stond naar mijn idee veel te hard en de kicks kwamen gewoon niet goed door. Zelfs met oordoppen was het niet te harden. Dit heeft de avond voor mij wel een beetje gekraakt. The pitcher hoefden we niet perse te zien, dus daarna naar de 2e zaal geweest waar dymonic draaide. Dit ging wel lekker en hier ook even blijven hangen. Rond dit tijdstip was het lekker hennig qua mensen en was er ruimte om los te gaan.

Voor NC uiteraard teruggegaan naar de grote zaal en fijne klappers gehoord, maar tevergeefs: wat druk. De NC set afgeluisterd en daarna naar zaal 2 gegaan voor nog wat Alpha Twins. De ellende had zich nu ook verplaatst naar de 2e zaal, waar het ook bommetje vol was. Uiteindelijk was iedereen wel gaar en zijn we hem maar gepeerd.

Eindstand
Drukte ----
Geluid ----
Sfeer +-

Voor mij de minst geslaagde editie van superbash en toch ook wel een beetje tot de conclusie gekomen dat de lol er voor mij wel af is van dit soort feesten/festivals. Helaasch.

Ik heb exact hetzelfde. Erg jammer. Vind Atak ook geen goede locatie eigenlijk, veel te klein en gladde vloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook eens met verslag Sonnebloem! Absolutely Fresh is het sowieso een beetje kwijt qua kwaliteit van feesten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Wat een set draaide Noisecontrollers :drool: Gouden baas die man.

Top avondje! Minpuntje: Daan aka Sonnebloem niet gespot dus geen bier gezien.


G'dumme. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na even uiteten in de stad en een paar biertjes hier naar toe te gaan met weinig verwachtingen eigenlijk. Had verwacht dat het niet druk zou zijn, want was beetje sceptisch na het 'nog 100 kaarten beschikbaar' bericht van afgelopen week. Nou, druk was het zeker.. Verder inderdaad veel lokaal volk dat volgens mij alleen kwam voor een avondje uit, sfeer was ver te zoeken. Maar het beste van gemaakt en met de groep gezellig gehad + veel bier.

Als je me trouwens gezegd had dat iedereen z'n pa/ma mee mocht nemen had ik het ook geloofd, wat een hoop oud volk liep hier rond zeg xd Verder wel genoten van J&W, NC en The Pitcher. Alpha Twins zoals verwacht dikke ruk (maar weg gegaan toen Gangsters Don't Dance remix werd gedraaid) en dus verder afgesloten bij Freqz.

Plus:
Veel bier

Min:
Sfeer en volk dat er rond liep
Geen beugels
Alpha Twins
Godsganse avond de spareribs weer opboeren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Als je me trouwens gezegd had dat iedereen z'n pa/ma mee mocht nemen had ik het ook geloofd, wat een hoop oud volk liep hier rond zeg xd

Niet zo gek met een Classics editie natuurlijk, oudere garde trekt dit meer dan de jongere mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
THArdstyler schreef:
Als je me trouwens gezegd had dat iedereen z'n pa/ma mee mocht nemen had ik het ook geloofd, wat een hoop oud volk liep hier rond zeg xd

Niet zo gek met een Classics editie natuurlijk, oudere garde trekt dit meer dan de jongere mensen.

Snap wat je bedoelt, maar ik doelde meer in de richting van een jaartje of 50 zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:36 
 
Hardtraxxer

Ik vond deze editie ook minder dan gehoopt. Wij waren er reeds op tijd, dus mooi even inkomen bij The Z in de 'grote' zaal. Die draaide wel lekker gevarieerd, met ook wat early tussendoor. De bass klonk echter veel te veel door en de oren galmden zowat van m'n hoofd. De technische lui liepen ook veel te experimenteren, die hadden het zelf ook door dat het niet helemaal lekker stond afgesteld. Ik vond sowieso het geluid slecht, ook de rest van de avond. Met oordoppen in werd het ook niet veel beter.
Jones draaide weer keurig zoals altijd en JW lekker relaxt (L)
The Pitcher viel mij wat tegen, ook veel platen buiten het Smack album om. Inmiddels was het al wel zo druk geworden dat dit de sfeer niet ten goede kwam. 3 zalen open, maar alles concentreerde zich in zaal 1 volgens mij.
Noisecontrollers vervolgens de set van de avond. Wat een heerlijke platen zonder ook maar een moment te vervelen. Dit werd ook wel aardig gewaardeerd door het publiek met een uitbundig applaus. :loving:
Ik had goede hoop op een strakke set van de Alpha2, op defqon en decibel vielen ze niks tegen. Maar dit was weer ruk, geen drive en onsamenhangend. En Gunz4hire platen houd ik al sowieso niet van op een classic feestje.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten