Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Haha Siwez, ik heb de hele avond bij jou gestaan man :lol: wist niet dat je van HT was!

Over het feestje zelf, ik heb me prima vermaakt hier! Jammer dat Dymonic en Diabolic samen gingen draaien, Diabolic lag er constant naast. En elke keer als hij een plaat er op legde was die echt heel irritant aan het teasen! Maar goed, niks meer aan te doen. Dualdriven was echt verschrikkelijk aan het begin, maar naarmate de set vorderde hebben ze een paar leuke plaatjes gedraaid (Followers :loving: ). Bij Noisecontrollers uiterst vermaakt, maar wat een opbouw. Ze snapte er echt niks van (maar dat is wel vaker bij hun) draaien ze Faster n Further na Night after Night remix :lol: en nog een paar van die blamages. Bij het begin van A2 naar huis toe gegaan, moest de volgende dag gewoon vrolijk werken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Luca77 schreef:
Weet iemand wat het eerste nummer was van Alpha Twins. Die klonk onbekend, maar erg lekker. Met name de intro en midintro..


Begonnen ze niet met Atrocious?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Luca77 schreef:
Weet iemand wat het eerste nummer was van Alpha Twins. Die klonk onbekend, maar erg lekker. Met name de intro en midintro..


Begonnen ze niet met Atrocious?


Nee dat was de tweede :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Haha Siwez, ik heb de hele avond bij jou gestaan man :lol: wist niet dat je van HT was!

Over het feestje zelf, ik heb me prima vermaakt hier! Jammer dat Dymonic en Diabolic samen gingen draaien, Diabolic lag er constant naast. En elke keer als hij een plaat er op legde was die echt heel irritant aan het teasen! Maar goed, niks meer aan te doen. Dualdriven was echt verschrikkelijk aan het begin, maar naarmate de set vorderde hebben ze een paar leuke plaatjes gedraaid (Followers :loving: ). Bij Noisecontrollers uiterst vermaakt, maar wat een opbouw. Ze snapte er echt niks van (maar dat is wel vaker bij hun) draaien ze Faster n Further na Night after Night remix :lol: en nog een paar van die blamages. Bij het begin van A2 naar huis toe gegaan, moest de volgende dag gewoon vrolijk werken :P


Hahah das waar ook! nu je t zegt hahah.
We staan ook nog op een foto op pf hahah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is de wereld soms toch klein ^^
Had hem even gezocht, wel een toffe foto dacht ik zo! En nu ik meer van die foto's terug zie bedenk ik me weer dat er eigenlijk echt veel paupervolk rondliep :/ en ook fucking ranzige wijven :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wat is de wereld soms toch klein ^^
Had hem even gezocht, wel een toffe foto dacht ik zo! En nu ik meer van die foto's terug zie bedenk ik me weer dat er eigenlijk echt veel paupervolk rondliep :/ en ook fucking ranzige wijven :sick:


Hahah, heb het wel gezellig gehad,lachen dat je elkaar zo toch weer tegen komt hahah.
Ja hij is leuk :P
Inderaad,liep er genoeg van rond >.< .. die vrouwtjes wat vooraan stonden op een gegeve moment (naast ons) waren wel goed te doen hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ja inderdaad, die waren godverdomme lekker! Wat is je volgende party dan? En die maat van je, heeft die zich inmiddels hier aangemeld? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Haha ja inderdaad, die waren godverdomme lekker! Wat is je volgende party dan? En die maat van je, heeft die zich inmiddels hier aangemeld? :P


Eehm, waarschijnlijk italian night in zak of a2 recordslabel night. Dit weekend draai ik zelf op aszeszment contest en zaterdag beatbusters :) dat word natuurlijk ook gewoon feesten haha.
Danny bedoel je? Geen idee had je m dit aangeraden dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:19 
 

SiweZ schreef:
Jurheinen schreef:
Haha ja inderdaad, die waren godverdomme lekker! Wat is je volgende party dan? En die maat van je, heeft die zich inmiddels hier aangemeld? :P


Eehm, waarschijnlijk italian night in zak of a2 recordslabel night. Dit weekend draai ik zelf op aszeszment contest en zaterdag beatbusters :) dat word natuurlijk ook gewoon feesten haha.
Danny bedoel je? Geen idee had je m dit aangeraden dan? :P



Die contest, is die op een vrijdag ? Misschien kom ik nog wel ff een kijkje nemen als mijn portemenee het toelaat:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

SiweZ schreef:
Jurheinen schreef:
Haha ja inderdaad, die waren godverdomme lekker! Wat is je volgende party dan? En die maat van je, heeft die zich inmiddels hier aangemeld? :P


Eehm, waarschijnlijk italian night in zak of a2 recordslabel night. Dit weekend draai ik zelf op aszeszment contest en zaterdag beatbusters :) dat word natuurlijk ook gewoon feesten haha.
Danny bedoel je? Geen idee had je m dit aangeraden dan? :P


Ja weet niet of die Danny heet :P Die gigantische baas in ieder geval! Maar die feestjes daar ben ik niet bij, eerst Rawmadness en dan pas weer Loudness!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
SiweZ schreef:
Jurheinen schreef:
Haha ja inderdaad, die waren godverdomme lekker! Wat is je volgende party dan? En die maat van je, heeft die zich inmiddels hier aangemeld? :P


Eehm, waarschijnlijk italian night in zak of a2 recordslabel night. Dit weekend draai ik zelf op aszeszment contest en zaterdag beatbusters :) dat word natuurlijk ook gewoon feesten haha.
Danny bedoel je? Geen idee had je m dit aangeraden dan? :P



Die contest, is die op een vrijdag ? Misschien kom ik nog wel ff een kijkje nemen als mijn portemenee het toelaat:)


Klopt vrijdag,
Jurheinen schreef:
SiweZ schreef:
Jurheinen schreef:
Haha ja inderdaad, die waren godverdomme lekker! Wat is je volgende party dan? En die maat van je, heeft die zich inmiddels hier aangemeld? :P


Eehm, waarschijnlijk italian night in zak of a2 recordslabel night. Dit weekend draai ik zelf op aszeszment contest en zaterdag beatbusters :) dat word natuurlijk ook gewoon feesten haha.
Danny bedoel je? Geen idee had je m dit aangeraden dan? :P


Ja weet niet of die Danny heet :P Die gigantische baas in ieder geval! Maar die feestjes daar ben ik niet bij, eerst Rawmadness en dan pas weer Loudness!

Haha ja hem dus :P, Okok, Dan ga ik je op loudness weer sprekeng! word me eerste x maar gaat zeker dik worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:44 
 
Hardtraxx Veteran

Komt goed! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 01:45 
 

Wel beter dat er nog wel wat lui uit twente komen!
Loudness ga ik hopelijk ook voor het eerst naar toe ghehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:43 
 
Hardtraxx Newbie

Was een bazen avond lads! Heb nog spierpijn hehe :p wat vonden de andere gigantische bazen dan van die attention track btw ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

D-Forze schreef:
Was een bazen avond lads! Heb nog spierpijn hehe :p wat vonden de andere gigantische bazen dan van die attention track btw ?


Haha, held! Is die hoor! :yay:
Dat was echt gigantisch vet, knetterhard terug rennen van de bar om even helemaal uit mijn plaat te gaan (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stelletje gekken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Newbie

Jurheinen schreef:
D-Forze schreef:
Was een bazen avond lads! Heb nog spierpijn hehe :p wat vonden de andere gigantische bazen dan van die attention track btw ?


Haha, held! Is die hoor! :yay:
Dat was echt gigantisch vet, knetterhard terug rennen van de bar om even helemaal uit mijn plaat te gaan (L)



Dat kan ik me nog xd herinneren ja "k ga zo drinken halen, ik moest terug voor deze track!" En gelijk heb je haha :d
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb mijn knie verneukt tijdens Attention. Weet het nog goed, want de eerste climax stond ik mijn knie te troosten vanwege de intro, maar de 2e climax en outro heb ik er gewoon doorheen gestampt. Doet nu nog pijn, maar was het waard. Wat een koningentrack, zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:45 
 
Hardtraxxer

Vorige weekend op Hard Definition in Hengelo baalde ik ontzettend dat we net van de trap af liepen en Attention langskwam. Dat moest ik nu dus ff goedmaken, kwam ie rond een uurtje of 1 al langs en toen stond ik net op het balkon beetje te kletsen. Gelukkig tijdens Alpha2 even helemaal goedgemaakt, wat een heldenplaat zeg! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Vorige weekend op Hard Definition in Hengelo baalde ik ontzettend dat we net van de trap af liepen en Attention langskwam. Dat moest ik nu dus ff goedmaken, kwam ie rond een uurtje of 1 al langs en toen stond ik net op het balkon beetje te kletsen. Gelukkig tijdens Alpha2 even helemaal goedgemaakt, wat een heldenplaat zeg! :)


Ik zou met Dymonic meegaan in ruil dat hij Attention zou draaien :P ... Heb hem tijdens A2 helaas moeten missen, deze plaat mag je best 2 keer op een avond horen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Inderaad,liep er genoeg van rond >.< .. die vrouwtjes wat vooraan stonden op een gegeve moment (naast ons) waren wel goed te doen hahah


Waar de fuck stonden jullie dan? Zou wel heel toevallig zijn als je die 3 blonde meiden bedoelt van links vooraan (waren er eigenlijk vier waarvan 3 zusjes :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 11:32 
 
Hardtraxx Newbie

Heel toevallig dat ze die bedoelden ja. Kon de vergelijking ook wel en beetje maken wat dat betreft. Wat klinkt die fuck the fake shit remix toch schandalig goed op groot geluid zeg !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Forze schreef:
Heel toevallig dat ze die bedoelden ja. Kon de vergelijking ook wel en beetje maken wat dat betreft. Wat klinkt die fuck the fake shit remix toch schandalig goed op groot geluid zeg !


Dat is wel vet bizar, daar stond ik namelijk ook praktisch de hele avond :P

Afbeelding

Dit was de oudste van de 3 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ben jij dat? Dan heb ik jou vaak genoeg gezien haha!

Afbeelding

Links D-forze daarnaast kom ik, en daarna Siwez
Dat waren wij
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
D-Forze schreef:
Heel toevallig dat ze die bedoelden ja. Kon de vergelijking ook wel en beetje maken wat dat betreft. Wat klinkt die fuck the fake shit remix toch schandalig goed op groot geluid zeg !


Dat is wel vet bizar, daar stond ik namelijk ook praktisch de hele avond :P

Afbeelding

Dit was de oudste van de 3 :thumbup:


Hahah juist!
Waar kwamen die meiden eigenlijk vandaan? :$ :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten