Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vermaakt gister! Leuke tent, niet super groot maar wel prima geluid! Alleen maar 3 goede sets gehoord! Jack of Sound was een heerlijke binnenkomer, en zoals dawasiknie al zei was Chris One niet geweldig, maar heb toch nog wel paar dikke platen gehoord! Deetox & Geck-O, sinds Hysteria ben ik de Theracords sound alleen maar meer gaan waarderen en oh oh wat een heerlijk setje! Vooral het begin was echt ziek goed, daarna werd het wel wat minder maar nog steeds heerlijk! :thumbsup: :worship:

In de toekomst nog maar eens kijken hier als er nog een soortgelijke line-up te vinden is! Top! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:46 
 
Organisator

G1LL schreef:
Leuke tent, niet super groot maar wel prima geluid!


Dit was onze Middenzaal, niet de Main Area ;)

G1LL schreef:

In de toekomst nog maar eens kijken hier als er nog een soortgelijke line-up te vinden is! Top! :clap:



Dit gaat zeker gebeuren.

Wat er nu sowieso al geplant staat betreft hardstyle:
-Booming Hard New Yeas Vibe (1 jan)
- INCEPTION (4 feb)

Maar het zou zo maar kunnen dat we er een extra Sunday Raw bij programeren. Hou daarom onze agenda in de gaten!

Onze dank gaat ook uit naar de DJ's die allen een heerlijke set hebben weggezet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 17:00 
 
Artiest

Crystal Venue schreef:
Onze dank gaat ook uit naar de DJ's die allen een heerlijke set hebben weggezet!

Graag gedaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weer erg gezellig! Hele tijd links voor gestaan.
Mooie sfeer, heerlijk geluid, goede setjes. Ja, ik heb me weer optimaal vermaakt.
Ook nog even staan knallen met Pieter natuurlijk. Altijd mooi :).

Hele hoop gasten met Hardtraxx shirtjes aan gezien. Ik herken jullie verder ook niet.
En had ook niet echt zin om er over te beginnen, want ik was lekker aan t knallen.

Ik in het paars dus.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk feestje! Was na de show op Fear.FM nog gegaan met Ruff J, Edwinn en Silvio. We kwamen binnen tijdens de tweede helft van Jack of Sound. Wat ik er toen nog van hoorde was wel ok. Ik was erg benieuwd naar Chris One, maar hij viel eigenlijk enorm tegen. Er zat zo bizar weinig variatie in zijn set! Ook sommige van die pitch kicks vond ik bijna om te huilen (misschien had ik die dag al gewoon te veel goeie kicks/basslines gehoord :P ).
Geck-o en Deetox maakten alles echter helemaal weer goed! Heerlijke set van ze, zoals de rest ook al heeft gezegd. Deze set was wél gevarieerd! Vooral Ethernal Soundmachine (of welke andere van Dark Oscillators was het ookal weer?) was wel echt super vet! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan me geen Dark Oscillators plaat herinneren in de set van Geck-O en Deetox...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 19:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik denk dat ie Citizen vs Donkey Rollers - Members Of Ruff Day (Geck-o Mashup) bedoelt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:05 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Top feest gehad!! Locatie was top, sfeer was gezellig:) en de muziek was prima in orde! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Vooral Ethereal Soundmachine (of welke andere van Dark Oscillators was het ookal weer?) was wel echt super vet! :love:

Haha die vergeet je nu niet meer he, nu alleen de naam nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:46 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand de naam van het laatste nummer dat gedraait werd? Was nummer van het genre Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik denk dat ie Citizen vs Donkey Rollers - Members Of Ruff Day (Geck-o Mashup) bedoelt...

Ohja, natuurlijk.. :$

Lyst schreef:
QonFuzion schreef:
Vooral Ethereal Soundmachine (of welke andere van Dark Oscillators was het ookal weer?) was wel echt super vet! :love:

Haha die vergeet je nu niet meer he, nu alleen de naam nog :P

Haha, de naam weet ik inmiddels ja.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh My Sun - Art Of Fighters

Was inderdaad een geslaagd feestje met een boel bekende! :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten