Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 16:54 
 
Hardtraxx Newbie

Minimumleeftijd: 18+ jaar

Entree voorverkoop: Fantickets: € 17,50 / Normal Tickets: € 22,50 / VIP-tickets: € 35,-

Genres:
Raw Hardstyle

Dresscode: Geen

Georganiseerd door : Hard at Heart

Line-up:

Ran-D
Adaro
The Prophet
Radical Redemption vs Chain Reaction
Code Black
Deetox
Mc DV8

Including live-entertainment & Buitengedeelte!!

Voor tickets en meer info: www.hardatheart.com

Eindelijk na weken van voorbereiding kunnen wij met trots aankondigen dat wij ons eerste Hard at Heart feest gaan organiseren. Dit evenement zal worden gehouden op zondag 9 juni van 14:00 – 22:00 uur. Voor deze eerste editie pakken we meteen goed uit met o.a. RAW Hardstyle grootheden zoals Ran-D, Adaro, Queen of Raw DJ Deetox en een geweldige B2B set van niemand minder dan Radical Redemption en Chain Reaction! Om de hele avond compleet te maken, hebben we een van de beste MC’s uitgenodigd om Hard at Heart RAW te hosten, MC DV8!

De volledige lineup zullen we snel bekend maken. Hou hiervoor onze website www.hardatheart.com of de facebookpagina goed in de gaten.

We hebben gekozen voor de Crystal Venue als het décor voor deze RAW EDITION, vanwege de centrale ligging in het midden van Nederland, slechts 30 km van Utrecht. In de omgeving is voldoende gratis parkeergelegenheid en het station is op nog geen 10 minuten lopen. Daarnaast staat deze locatie bekend om het geweldige licht en geluid, wordt er enkel een A-klasse assortiment geschonken (Coca Cola & Red Bull), is er een groot eetplein, een EHBO post en zijn er zeer goede deals voor flessen alcohol.

Bij Hard at Heart proberen we net dat beetje extra te doen om jullie als bezoeker een onvergetelijke ervaring te bieden. Voor deze editie nodigen we exotische danseressen uit, creeren we buiten een grote Chill Out, hebben we een geweldige VIP ingericht, hebben we speciaal de prijs voor een muntje naar €2,50 verlaagd, hebben we naast raketjes ook perenijsjes geregeld en kan je misschien op de dag zelf ook nog wel een aantal verrassingen verwachten!

VIP tijdens Hard at Heart RAW betekent dat je feest tussen de artiesten en misschien wel in de gelegenheid bent om een klein babbeltje of een foto te maken met je favorieten. Verder heb je een aparte ingang, privetoiletten, je eigen bar en meerdere luxe zitgelegenheid waar je kunt uitrusten van al het dansen. Voor maar €35,00, zeker waarde voor je geld!

De kaartjes zijn nu te koop op facebook, een van de 450 Primera winkels of via www.hardatheart.com! Er zijn naast regulieren en VIP tickets ook nog enkele Fantickets te koop voor de snelle beslissers! Dus kom feesten, stampen en genieten en breek de geluidsbarrière met ons!

Don’t follow, but lead and be part of this new revolution of Hard at Heart!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:50 
 
Hardtraxx Elite

En ik vraag me wederom af waarom Code Black tussen zo'n Raw line-up staat.
Op Hardshock was dit ook al het geval.. klopt imo van geen kant.
Leuke line-up verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bassnoize schreef:
hebben we speciaal de prijs voor een muntje naar €2,50 verlaagd,

Dat is zeker weer om nieuwe muntjes te kunnen verkopen, zodat je daar weer voor jan lul staat met je oude muntjes. Vorige keer ook al in die ballentent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elk feest zijn er andere muntjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 22:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

*Lading dumpen doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:50 
 
Hardtraxxer

Download Audacious @ Hard At Heart RAW Promo Mix:



Stay updated:
facebook.com/DJ.Audacious
partyflock.nl/artist/67013:Audacious.html
twitter.com/DJ_Audacious

Tracklist:
01. Atmozfears – Bella Nova
02. Phrantic – Open Your Mind
03. Frequencerz & Jack Of Sound – S.T.F.U.
04. The R3bels – Music To Us
05. Da Tweekaz - Nothingness
06. Digital Punk feat. Scope DJ – Forever Lost
07. Alpha Twins – Fragile
08. Hard Driver & B-Front – State Of Perfection
09. Pulserz – Noise Killa
10. Alphaverb & The Machine – Chemistry Of Sound
11. Chaotic Spirit – Voice Of Darkness
12. E-Force & Luna – Face Me
13. Prefix & Density – Soundwaves
14. Catatonic Overload - Goddamn
15. Exit Mind – No Looking Back
16. X-Pander feat. Regain – Dark Ages
17. Solutio & The I’s vs. Prefix & Density - Tanya
18. Titan – Born To Fight

Hard at Heart op 9 Juni in the Crystal Venue in Culemborg met o.a Ran-D, Adaro & Radical Redemption!!!!!
Kaarten zijn te krijgen via: http://www.bit.ly/hardatheartticket
Hard at Heart: http://www.facebook.com/HARDATHEARTNL

Verder zal er een talent-room aanwezig zijn met de volgende DJ's:

- Audacious
- BassFreakz
- Eddicted
- Unifier
- Bassnoize
- FireStarter

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Deze week ga ik nog 2 VIP kaarten verloten ;-)

Houd daarom mijn facebookpagina in de gaten in de gaten :)
http://www.facebook.com/DeetoxNL
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:32 
 
Hardtraxx Newbie

Gaat zeker een knalfeest worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:43 
 
Hardtraxx Newbie

!!Timetable!!

Mainstage:

14:00 - 15:00: Eddicted
15:00 - 16:00: Code Black
16:00 - 17:00: The Prophet
17:00 - 18:00: Ran-D
18:00 - 19:00: Deetox
19:00 - 20:30: Adaro
20:30 - 22:00: Chain Reaction & Radical Redemption
Hosted by: MC: DV8


Talent Stage:

15:00 - 16:00: Bassnoize
16:00 - 17:00: FireStarter
17:00 - 18:00: Unifier
18:00 - 19:00: Bassfreakz
19:00 - 20:00: Audacious

https://partyflock.nl/party/247669:Hard_at_Heart.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:19 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! :cool: Moet alleen nog effe vrij vragen voor maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 10:45 
 
Hardtraxxer

Is dit feest ook deels buiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

raw editie en dan Code Black en The Prophet boeken.... dan zet je jezelf toch echt voor lul als organisatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 17:48 
 
Hardtraxxer

Gastenlijst gekregen van Ran-D! Ben benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 23:27 
 
Hardtraxxer

Was top!

Hier mijn tracklist van gisteren;

01. The R3bels - Music To Us
02. Alpha Twins – Kick Back (E-Force Remix)
03. Code Black– R.E.V.O.L.U.T.I.O.N.
04. A2 Allstars – The Resistance
05. Digital Punk – F_ck The Girls Mash-Up (DJ Tool)
06. Regain – Shadow Of My Mind
07. Chaotic Spirit – Cruelty
08. E-Force & X-Pander – Liberty
09. X-Pander feat. Regain – Dark Ages
10. E-Force & Luna – Second Nightmare
11. Solutio & The I's vs. Prefix & Density – Tanya
12. Exit Mind – No Looking Back
13. Thyron – Apocalypse
14. E-Force – TBA
15. Delete – Advanced Technology (The Strangerz Remix)
16. Exit Mind & Zirkum – The Shadow
17. E-Force & Luna – Masterclass (Hard Edit)
18. The Viper & Nosferatu – Who We Are
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vriendjes met E-Force? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 23:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dikke lijst hoor, draaide je tegelijk met E-Force?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 10:35 
 
Hardtraxxer

Heel veel dubbele tracks gehoord (octavius augustus remix 4x). Bij sommige dj's vroeg ik me af of er uberhaupt wel enig talent aanwezig was, op een talentstage. Er werd over 't algemeen saai gemixt, werd wel positief verast door radical met een paar leuke mixes. Chain Reaction viel zwaar door de mand met outro mixes en intro's die niet uitkwamen bij oa. Formula en Be Amazed. Adaro met E-Force na Deetox was ook niet echt een goed plan. De sfeer zat er wel goed in bij de main vooraan, waren helaas niet zo veel mensen. +1 voor de lekkere tosti's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audacious schreef:
Was top!

Hier mijn tracklist van gisteren;

14. E-Force – TBA


Is dat die met die Harry Potter vocals? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:08 
 
Hardtraxxer

Sensive schreef:
De sfeer zat er wel goed in bij de main vooraan, waren helaas niet zo veel mensen. +1 voor de lekkere tosti's :D


Ik was vooraan bij de main! :clap:

Opzich prima feestje gehad, boven mijn verwachtingen! Heerlijk dat het eens een keer niet zo extreem druk was, prima de ruimte gehad goed los te gaan. Ook fijne verassing dat E-Force opeens opdook tijdens Adaro :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 08:22 
 
Hardtraxxer

Wianda schreef:
Ik was vooraan bij de main!

Ja joh grapjas, ik zei nog wat tegen je maar volgens mij was je te druk bezig met
Wianda schreef:
goed los te gaan
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 12:30 
 
Hardtraxxer

Sensive schreef:
Wianda schreef:
Ik was vooraan bij de main!

Ja joh grapjas, ik zei nog wat tegen je maar volgens mij was je te druk bezig met
Wianda schreef:
goed los te gaan
:P


Wow echt? :lol: Volgende x gewoon door blijven praten!
Ik was ook behoorlijk dronken dus kan zijn dat ik het niet eens heb gemerkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 13:36 
 
Hardtraxxer

Haha je gaf me wel een high5 dus dat viel me wel weer mee van je, volgende x? Hardshore .. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:38 
 
Hardtraxxer

Sensive schreef:
Haha je gaf me wel een high5 dus dat viel me wel weer mee van je, volgende x? Hardshore .. :innocent:


HAHA, hey ja da's wel cool van me.
Ga geen Hardshore helaas.. Wel Defqon.. Dreamfields?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 17:07 
 
Hardtraxxer

Nee.. Kga WiSH en Q-base ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten