Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 11:51 
 
Organisator

Wij zijn er helemaal klaar voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:16 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
dat ik wss al om 10 uur weg moet

Ik dacht het toch niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is niet anders :( Eerste kwartier kan ik denk ik dan nog wel meepikken. Of ik moet ineens een bob vinden die me terug naar huis wil rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:58 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
ik moet ineens een bob vinden die me terug naar huis wil rijden.

Dat lijkt me de beste optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu ook zeker aanwezig, alleen half 8 binnen en naar Geck-O en Deetox weer naar huis :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga ook, heb ik net besloten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Jack of Sound
Omdat de organisatie van @Crystalvenue van #SundayRaw aan bepaalde afspraken niet heeft kunnen voldoen die met @fusionrecords zijn afgesproken ziet het er naar uit dat ik helaas niet mag komen draaien vanavond op Sunday Raw. Ik vind het jammer om dit te moeten melden want ik had veel zin om een uurtje hard te knallen vanavond maar helaas.Hopelijk tot ziens op een ander evenement, wellicht in de Crystal Venue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa ik las 't ook net, wtf?

Dit word 'm dan niet meer hoor denk ik, om alleen voor Chris One, Deetox & Geck-O zo ver te reizen... (Met alle respect natuurlijk :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk komt er een waardig vervanger, maar dat lijkt me lastig zo op het laatste moment :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kom ook even n kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Kom ook even n kijkje nemen :)


Stampen met Pieter, dan moet ik ook nog maar effe komen kijken haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag wel hopen dat er een goede vervanger komt :/ Pieter? :D

OF ze maken van de Geck-o vs Deetox set ff 2 uur en Chris One mag 15 min langer... dat kan ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hahah ik heb nix van ze gehoord overigens, vooralsnog kom ik gewoon lekker stampen daar op goeie muziek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:45 
 
Organisator

Ter info:

Jack of Sound komt wél draaien...

Timetable blijft gelijk.

Kleine miscommunicatie geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:54 
 
Hardtraxxer

Heb er zin in, tot straks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar Deetox en Geck-O naar huis gegaan en al ff thuis.

Eerlijk gezegd had ik er niet heel veel verwacht als gratis feestje en op zondag, maar wat een geweld :worship:

Rond half 8 binnen en Clive king draaide, op de 1e inception draaide die al mainstream zooi en hier niet anders. Just as easy remix, underground tacticz en andere zooi kwam langs. Gelukkig om 8 uur Jack of Sound. Had hem pas 1x live gezien op Defqon en toen was ik er het 1e half uur nog niet. Wat een set heeft die man neergezet! Tracks als Donkey mashup, remember me, A Ghost story, Frequency remix, dikke vette basplaat en als afsluiter Kaylee's Nightmare, die track blijft live zo vet! :D 9 uur was het tijd voor Chris One. Had hem nog nooit live gehoord en was wel benieuwd hoe zn mix kunsten nu waren en die waren zeker niet slecht. Tracks als Virus Spreads, Bitcrusher remix, Symphonic Sound en Psycho als afsluiter kwamen langs. Ook weer een heerlijke set! 10 uur waren Deetox en Geck-O aan de beurt, ook een geweldige set! Tracks als ding dong, do the happy face en losing my feeling remix werden gedraaid. Jammer genoeg werd Sexual Thrill GZ edit voor de break uitgemixt maar dat zal denk ik door de tijdsnood komen :D

Resultaat: een heerlijk feestje voor een gratis en op zondag gepland feestje :D wel jammer dat het in de kleine zaal was ipv de mainzaal, maar qua bezoekersaantal is dat wel te begrijpen. Nu maar is gaan slapen, morgen 6 uur weer op. Zal wel een dikke piep morgen in me oren hebben, want wat stond het geluid hard zoals we gewend zijn van de Crystal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg goed vermaakt, fijne tijden, fijne locatie, fijn geluid en vooral fijne sets. Clive King was weinig aan, draaide iets van 5 brennan heart platen en 4 van wildstylez. Af en toe zat er wel wat leuks tussen (a different story en everything changes, die totaal niet in de set paste). Daarna JoS die een vette set neerzette op een paar tracks na. Mashups deden t weer goed, evenals You're Next (bedoel je die niet ipv ghost story pb?) en vooral SCARY NOISES! :D Vind z'n nieuwere tracks wat teveel weg hebben van z'n andere tracks, maar vond ze wel prima. Chris One beukte ook lekker door op een paar tracks na... Maar de toppers waren toch Geck-o en Deetox. Wat een energie zat er in die set zeg! Voordat done gedraaid werd had het bijna niet beter gekund. Die losing my feeling remix is zo verdomd lekker :D ook goede keuzes voor tracks van buiten het label. Vond done alleen wat te vroeg komen en daarna pakte het me allemaal wat minder, er werd iets te snel opgebouwd naar mijn idee, wat niet meer door kon worden gezet. Hielp niet dat ik al wat moe werd van het nonstop losgaan (en hard) tijdens de set tot dan toe.

Vond het 2-1 moment trouwens geweldig, zelden zie je een zaal zo losgaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 00:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Supervet feest! Hier hou ik gewoon van :)
Ik kwam volledig verrot aan en vroeg me echt af hoe ik het ooit nog ging volhouden, maar vanaf Jack Of Sound was het echt non-stop knallen. Ik kon weer echt genieten van hardstyle na 5 weken zonder feest en heb me prima vermaakt met alle bekenden.

De openings-DJ's gooiden wat mainstream-platen erop, ook tegen het einde, was niet zo heel boeiend.
Clive King kwam het stokje overnemen. Na 3 platen was het nog wel redelijk en vond ik m hier en daar echt prima mixen, maar het werd van plaat tot plaat lachwekkender. Hij had maar van 2 artiesten nummers bij zich: Brennan Heart en Wildstylez, en hier en daar een andere verdwaalde Scantraxx-plaat. Zijn mixwerk werd met de minuut belachelijker: platen ernaast gooien, totaal uit de maat draaien, van Just As Easy naar Gangsta naar de volgende Brennan Heart plaat... op een gegeven moment ging ik er ook gewoon op wachten tot ie weer wat ging mixen, want ik kwam niet meer bij van wat ie allemaal aan het doen was. De enige spieren die tot nu toe bewogen waren mn lachspieren en hard ook. Gelukkig bestaat er zoiets als Wordfeud.

Als Jack Of Sound niet was gekomen maar iemand anders had nog zo'n set gedraaid was ik denk ik maar weer in de trein gestapt. Gelukkig kwam hij en hij zette een heerlijke set neer. Heel veel vette Fusion-platen langs horen komen, hoewel niet zoveel nieuwe platen. Kreeg kippenvel van de Front 2 Back-mash up. Zijn mixwerk was op een klein foutje na uitstekend en ik hoorde een paar geweldige overgangen. Sloot verder briljant af met Scary Noises en Kaylees Nightmare, en die laatste doet het heel erg goed! Petje af. Heb me erg goed vermaakt!

Chris One kon me helaas niet zo heel erg boeien. Op Decibel en Q-base ging zn set al een beetje langs me heen en nu weer. Hij heeft wel dikke nummers maar ze hebben bijna allemaal niet het vermogen om me mee te sleuren in zo'n set. Vind dat hij als DJ wel is gegroeid, op Loudness was het toch niet al te best qua draaiwerk maar hij is intussen veel beter gaan mixen, veel vlotter en strakker! Ook leuk dat hij opbouwend heel sterk is, hij begon aardig melodieus maar bouwde het heel netjes op naar een keiharde afsluiter.

En hoe hoog ik de verwachtingen ook leg: Thera en/of Geck-O maken het altijd waar. Samen met Deetox zette Rik weer in z'n hele eigen stijl een snoeiharde set neer! De ene energieke zaagtrack na de ander kwam langs en om 11 uur moest ik helaas toegeven aan de vermoeidheid en de verrotte maag die de Burgerking me eerder op de dag had bezorgd. Heb weer genoten van platen als 2-1, Do The Happy Face, Done en de remix van Losing My Feeling is ge-wel-dig! Vind de climax niet zo vergeleken met het origineel, maar wat een vette kick zeg :worship: Jammer dat de bob dus om 11 uur wilde vertrekken, maar dat was alsnog beter dan dat ik om kwart over 10 al weg zou moeten.

Al met al, heel erg vet feest hoewel ik t iets te klein vond, en op de een of andere manier voelde het ook anders dan een "normaal" feest. Maar dat kwam gewoon omdat het op een zondag was denk ik :P

Geluid was top, sfeer was top, setjes waren top op Clive King na en er was weer genoeg bier. Graag vaker doen dit Crystal Venue! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 07:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@PNXRMX Nu je het zegt ja, You're Next ipv a Ghost Story :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noooo scary noises :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 10:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was erg gezellig :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Noooo scary noises :cry: :cry:

Inderdaad. :cry: Die mag wel vaker gedraaid worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 12:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Top feessie :D ook super publiek!! Ben ook heel tevreden over onze set :-)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten