Line up hype 
Ben nu ook wel benieuwdwrote:Line up hype
Ben nu ook wel benieuwdwrote:Line up hype
Gebeden worden gehoord! The Smiler erbij is echt top ook, z'n spul kwam echt goed door op Defqon. Keurig gedaan zo. Nu het geluid finetunen en dan kan dit wel eens heel tof worden.wrote:Hoop op een solo set van Chapter V, Vyral en misschien een Spoon classics setje. Even zien of we weer een groepje op kunnen trommelen, wel weer een optie dit
Dan zal hij wel op het feest van The Purge & Adjuzt in 013 draaien, denk ik.wrote:Steengoeie lineup! Mind Dimension dus niet? Das wel opvallend.
Misschien doet hij de Spoon Classics set wel.wrote:Steengoeie lineup! Mind Dimension dus niet? Das wel opvallend.
Of Vazard wel. Je weet het niet.wrote:Misschien doet hij de Spoon Classics set wel.wrote:Steengoeie lineup! Mind Dimension dus niet? Das wel opvallend.
wrote:Of Vazard wel. Je weet het niet.wrote:Misschien doet hij de Spoon Classics set wel.wrote:Steengoeie lineup! Mind Dimension dus niet? Das wel opvallend.
Mocht dit zo zijn, dan kom ik op de fiets naar Eindhoven.wrote:Of Vazard wel. Je weet het niet.wrote:Misschien doet hij de Spoon Classics set wel.wrote:Steengoeie lineup! Mind Dimension dus niet? Das wel opvallend.
Wat is er met die Aerox gebeurd? Vario ring eruit en volgas op de linkerbaan.wrote: Mocht dit zo zijn, dan kom ik op de fiets naar Eindhoven.
Aerox is in beslag genomen door flikkertjes van de ibahesj a karel....wrote:Wat is er met die Aerox gebeurd? Vario ring eruit en volgas op de linkerbaan.wrote: Mocht dit zo zijn, dan kom ik op de fiets naar Eindhoven.
*Marhan Meffert is aan het typen...*wrote:Cool!
Heb je de invulling van de zaal al? Voordat alle Hardtraxx-dj's je inbox overnemen.
Te laatwrote: Voordat alle Hardtraxx-dj's je inbox overnemen.