Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Spectrum of Spoontech //
- Venue
- HAVEN, Eindhoven
- Time
- – (Sun)
- Price
- Blind tickets // €21,50 Uitverkocht
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxxer
- 269 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hardstyle Bitches hosting plswrote:een 2e area
Obscure plaatjes Gaia vs Grim vs Helicaze ?wrote:Vanwege het succes van de kaartverkoop zal er ook een 2e area komen! Deze zal in de bassment zijn.
Ik kan wel wat bedenken met 'obscuur' en 'kelder'. Heren?wrote:Obscure plaatjes Gaia vs Grim vs Helicaze ?wrote:Vanwege het succes van de kaartverkoop zal er ook een 2e area komen! Deze zal in de bassment zijn.
2e area Spectrum... daar kan in ieder geval gerookt worre.
All night duitse marsliederen count me in.wrote:Ik kan wel wat bedenken met 'obscuur' en 'kelder'. Heren?wrote:Obscure plaatjes Gaia vs Grim vs Helicaze ?wrote:Vanwege het succes van de kaartverkoop zal er ook een 2e area komen! Deze zal in de bassment zijn.
-
JHardtraxxer
- 94 posts member since 2017
- last seen 20 hours ago
Gezellige Uptempo in de 2e zaal?! 
Lijkt me een uitgelezen kans om deze talenten de kans te geven!wrote:Gezellige Uptempo in de 2e zaal?!
Voor minder dan 5000 man met de armpjes over elkaar kwamen jullie niet heb ik van horen zeggen. En daarbij kunnen we hun rider niet betalen.wrote:Lijkt me een uitgelezen kans om deze talenten de kans te geven!wrote:Gezellige Uptempo in de 2e zaal?!
Kaartje gekochtwrote:2e area Spectrum... daar kan in ieder geval gerookt worre.
Slof caballero zonder filter ligt al in de koffer achterop de Zundappwrote:Kaartje gekochtwrote:2e area Spectrum... daar kan in ieder geval gerookt worre.
Hopppa nephews! We zijn uitverkocht! 
Komen nog wel tickets vrij van alle Hardtraxxers die al een ticket hadden maar nu worden geboekt voor zaal 2.
Nice Job!wrote:Hopppa nephews! We zijn uitverkocht!
Yes, daarom: kaartje te koop! Catch me in zaal 2.wrote:Komen nog wel tickets vrij van alle Hardtraxxers die al een ticket hadden maar nu worden geboekt voor zaal 2.
edit: verkocht.
wrote:Vanwege het succes van de kaartverkoop zal er ook een 2e area komen! Deze zal in de bassment zijn.
-
LHardtraxxer
- 216 posts member since 2021
- last seen 24 days ago
Noo… leuk voor jullie, maar ik heb te veel getreuzeld.wrote:Hopppa nephews! We zijn uitverkocht!
Ik zoek 1-3 kaartjes
Geen dooie forum leden op de 2e area. Het is een schande.
Zo zie je maar. Als de bal aan het rollen gaat worden we meteen aan de kant geschoven.wrote:Geen dooie forum leden op de 2e area. Het is een schande.
Ik eis een rookruimte area 3wrote:Zo zie je maar. Als de bal aan het rollen gaat worden we meteen aan de kant geschoven.wrote:Geen dooie forum leden op de 2e area. Het is een schande.
Een rokende drol zie ik liever niet tenzij het jos is.wrote:Ik eis een rookruimte area 3wrote:Zo zie je maar. Als de bal aan het rollen gaat worden we meteen aan de kant geschoven.wrote:Geen dooie forum leden op de 2e area. Het is een schande.
Ondertussen de eerste bedreigingen binnen gekregen...wrote:Geen dooie forum leden op de 2e area. Het is een schande.
Maar zonder gekkigheid. De 2e area is inderdaad aangekondigd. Een verzameling van namen die collabs hebben gemaakt met artiesten van Spoon of dezelfde sound hebben.
- Amduscias
- Captivator
- Collussion
- Experion
- Faceless
- Insurgent
- Revenant
- Terminal

- Amduscias
- Captivator
- Collussion
- Experion