wrote: Op tijd binnen
wrote:Chill dat de deuren open gaan vóór de eerste act begint, dat zou elke organisatie moeten gaan doen,
wrote: Op tijd binnen
wrote:Chill dat de deuren open gaan vóór de eerste act begint, dat zou elke organisatie moeten gaan doen,
Jij gaat netjes je beurt afwachten maatje!wrote:Iemand eventueel nog een ticket over?
Heel goed.wrote:Jij gaat netjes je beurt afwachten maatje!wrote:Iemand eventueel nog een ticket over?
Ik wist niet dat er een wachtrij was maatjewrote:Jij gaat netjes je beurt afwachten maatje!wrote:Iemand eventueel nog een ticket over?
Ik stap alvast op de hypetrein. Heb me toch een partij zin in dit feestwrote:
Op tijd binnen

pffff jezus had het niet meer gechecked, maar dit is idd meer dan de capaciteit van ons event. Volgende editie willen we wel naar een grotere locatie in Eindhovenwrote:Volgens mij worden er meer tickets gezocht dan dat er capaciteit is.
Uiteraard nemen we de jongens gewoon weer mee!wrote:Zolang de beveiliging maar mee verhuist
wrote: GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!
wrote:13:45 voor de deur morgen!
Dat klopt inderdaad! Je krijgt een bandje en daar kan je gewoon mee naar buiten om te roken of eten te halenwrote:Zag ergens deze week op spoon instagram voorbij komen dat de deuren om 18:00(?) sluiten. Lijkt me dat dit alleen gaat over het ticket scannen en we wel nog steeds naar buiten kunnen om ergens te eten net als voorgaande edities toch?
wrote:13:45 voor de deur morgen!
Hoppa, vanavond even testen of het bier smaaktwrote:HYPE![]()
Was nog even een twijfelgeval of ik wel kon gaan vanwege een gebroken pols, maar na de controle in het ziekenhuis afgelopen dinsdag toch besloten om wel te gaan. Het feest van het jaar wil ik natuurlijk voor geen goud missen! Arm in het gips betekent immers niet dat je niet gewoon kunt klaplongen