Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets in mij zegt dat het eerder aan mind dimension ligt dan de organisatie :P Ze zullen hem vast hebben gevraagd, het is namelijk echt een no brainer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Copy paste van de main is wat mij betreft prima, met wellicht support van Thera en/of Mind Dimension? Waarom heel veel veranderen aan de line-up als het duidelijk is dat het concept afgelopen editie goed heeft gewerkt.

Zie ook namen als Adjuzt en The Purge voorbijkomen. Naast dat ze veel kosten hebben ze wat mij betreft ook weinig raakvlakken meer met de huidige sound van Spoontech. Daarnaast heeft The Purge tijdens de eerste editie al een setje gedraaid.

Hier kan ik me volledig in vinden Pepneef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Copy paste van de main is wat mij betreft prima, met wellicht support van Thera en/of Mind Dimension? Waarom heel veel veranderen aan de line-up als het duidelijk is dat het concept afgelopen editie goed heeft gewerkt.

Zie ook namen als Adjuzt en The Purge voorbijkomen. Naast dat ze veel kosten hebben ze wat mij betreft ook weinig raakvlakken meer met de huidige sound van Spoontech. Daarnaast heeft The Purge tijdens de eerste editie al een setje gedraaid.

Hier kan ik mij ook in vinden, misschien Criminal Mayhem laten openen met hard techno->raw zodat iedereen op tijd binnen kan zijn voor spoon classics.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten