Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRchris92 schreef:
DL22 schreef:
Is het trouwens nog iemand opvallen dat hier ontiegelijk veel meisjes aanwezig waren? Ik had met momenten ogen te kort :lol:


Dit klopt als een bus! :thumbsup:

PS: +1 voor de reactie van de organisatie. Reken er maar op dat ik er volgend jaar gewoon weer ben, want ik heb me ondanks alle minpunten wel heel erg prima vermaakt! :yes:


Hey Chris, jij ook hier? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
FRchris92 schreef:
DL22 schreef:
Hey Chris, jij ook hier? :P


The one and only! Na maanden lurken vond ik het wel een mooi moment om ook eens wat onzin te gaan verkondigen hier ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
DL22 schreef:
Is het trouwens nog iemand opvallen dat hier ontiegelijk veel meisjes aanwezig waren? Ik had met momenten ogen te kort :lol:


Ja dat nest waar al die vrouwen uitkwamen mag de organisatie volgend jaar wel weer plaatsen inderdaad.

kegel77w schreef:
Dit vooral. En sowieso, feestjes overdag zijn altijd fijn. Hou het makkelijker vol, en lig nog op een redelijke tijd in bed.


Behalve als je met Partyvervoer gaat. Dan lig je alsnog pas om 06:30 in bed :corn:

Als het feest snachts is tot 07:00 ben je pas half 12 thuis. Dus is je winst toch weer 6 uur eerder thuus. :P Alleen met de auto ben je op tijd terug, maar dan moet je ook maar net kunnen slapen. :lol:
Als ik half 12 sochtends thuus kom van feesten vind ik het juist wel chill. Even acclimatiseren en om 5 uur avond eten en om 7 uur in je nest. Slaap je wat uurtjes extra en je zit niet in zo'n kut ritme. Als je 0500u pas in bed ligt en je slaapt tot 13.00 dan slaap ik zondag avond niet voor 00:00. :) maar iedere zo z'n ding. Met origins is mijn eerste indoor overdag dus daarna kan ik pas echt oordelen wat ik fijner vindt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben hier toch eigenlijk puur voor MYST, B-Front en Clockartz heen gegaan. Toch jammer dat ik dan de eerste helft van MYST gemist had. Tweede helft was wel echt goud en die nieuwe tracks zijn echt gewoon nog beter dan Never Look Back en Before You Go, echt ontzettend knap.

Bass Chaserz vs Requiem was bij vlagen leuk. Crypsis vs High Voltage was wel echt een dieptepunt in sets die ik in een lange tijd heb meegemaakt. Allejezus wat zaten hier slechte platen tussen, maar kon wel genieten van die gasten die dit helemaal geweldig vonden.

Vanaf de Origins set begon eigenlijk de gezelligheid pas. Erg vermakelijk altijd zulke sets met bijna alleen maar climaxen achter elkaar. B-Front was geweldig. Vind het nog steeds met afstand het beste wat er op dit moment is in de hardstyle. De hele belevenis waarin je wordt meegenomen, het verhaal, en zeker de tracks die dat proberen over te brengen. Ontzettend goed en vet.

Frequencerz was een herhaling van hun Qlimax set, niet echt boeiend dus maar wel gewoon vermakelijk. Mindbenders wel weer heel erg vet.

Toen tijd voor jawel, een broodje beenham! :thumbsup:

Clockartz, uiteraard de op 1 na dikste set van de dag. Hopelijk snel nog een tracklist online. Mind Dimension was ook rete dik, deels ook door de heel vette sfeer vooraan :)

Nog een half uurtje bij Luminite & Apexx gebleven, kon hier eigenlijk ook niet zoveel mee maar ach ik zat er lekker in na 2 hele dikke sets dus ik bleef lekker de macarena dansen.

Nou toen kwam eindelijk HET moment waar ik ontzettend lang naar uitkeek, D-Sturb - Apocalyptic Darkness live horen! Ik heb er echt met een hele grote glimlach gestaan en toen toch wel kunnen bevestigen dat dit de kutste kick is die ik live ooit heb gehoord. De rest van de set was verder wel gewoon prima.

Nog 3 platen van Rebelion en E-Force meegekregen (Children of the Dawn, mega vet live!) en toen snel richting de pendelbus gelopen.

Al met al een leuk feest, al was het geluid in zaal 1 wel echt amateuristisch, zeker de eerste uren kon dat gewoon echt niet.
Eerst te koud en later te warm was wel een aparte feest ervaring, al was ik volgens mij wel de enige met een trui aan die hem ook tot het einde aan hield, en dat ook nog overleefde.

Volgend jaar laat ik deze waarschijnlijk wel weer schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er wordt nou net gedaan of het feest deels gefaald is.
Vind ik een zeer onterechte conclusie. Ik vond het organisatorisch echt een top feest, op wat kleine dingetjes na, maar dat heb je overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, geluid is het belangrijkste voor mij van het feest, en dat is totaal gefaald. Daarnaast is beleving het ander wat voor mij het belangrijkst is. Door de hitte was dat ook voor vele en deels ook voor mij ondragelijk geworden.

Ja mag dus best stellen dat het dus deels flink gefaald is.

Voordeel van deze organisatie is dat ze heel veel credits hebben, en dat ik er blindelings op vertrouw dat het volgend jaar, zowel met shockerz als met origins 100 keer beter gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Is het trouwens nog iemand opvallen dat hier ontiegelijk veel meisjes aanwezig waren? Ik had met momenten ogen te kort :lol:


Mag ook wel een keer voor de verandering xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geprobeerd niet naar al die chimi's te kijken maar soms was het gewoon sterker dan ik en kon ik de drang niet negeren.

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb geprobeerd niet naar al die chimi's te kijken maar soms was het gewoon sterker dan ik en kon ik de drang niet negeren.

:cool:

En dan word je ook nog eens aangekeken met die grote ogen van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
DL22 schreef:
Is het trouwens nog iemand opvallen dat hier ontiegelijk veel meisjes aanwezig waren? Ik had met momenten ogen te kort :lol:


Mag ook wel een keer voor de verandering xd

Sowieso is het aantal meiden op hardstyle feesten gigantisch gegroeid.
Waar 5 jaar geleden de verhouding op sommige feesten nog zelfs 80:20 was, heb ik nu al feesten meegemaakt waarbij de verhouding man:vrouw duidelijk in het voordeel lag van vrouwen (40:60)

Uitzonderingen natuurlijk daargelaten. Het aantal vrouwtjes op spoontech gerelateerde feesten en area's blijft aanzienlijk laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ook niet gek met zo'n snor
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar waar zou dat aan liggen? Ik vind hardstyle en dan helemaal raw vooral mannenmuziek

Oh ja op Theracords classics verbaasde ik me juist over het lage aantal vrouwen in t begin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fissa voor ons biscuitje geweest. Die had 'm 2 weken niet naar beneden gekregen.

RoyAPO schreef:
Maar waar zou dat aan liggen? Ik vind hardstyle en dan helemaal raw vooral mannenmuziek

Ik vind friet lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:19 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Maar waar zou dat aan liggen? Ik vind hardstyle en dan helemaal raw vooral mannenmuziek

Oh ja op Theracords classics verbaasde ik me juist over het lage aantal vrouwen in t begin xd


Goeie aanname weer Roy :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Triggered
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat hardstyle gewoon wat meer geaccepteerd wordt. En dat is alleen maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 15:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Fissa voor ons biscuitje geweest. Die had 'm 2 weken niet naar beneden gekregen.

RoyAPO schreef:
Maar waar zou dat aan liggen? Ik vind hardstyle en dan helemaal raw vooral mannenmuziek

Ik vind friet lekker

:lol:

Schaap van Hardtraxx strikes again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Maar waar zou dat aan liggen? Ik vind hardstyle en dan helemaal raw vooral mannenmuziek

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilt niet zeggen dat vrouwen er niks mee kunnen hebben natuurlijk. Maar vooral raw hardstyle blijft over het algemeen gewoon mannelijke muziek, vind ik. Net als Justin Bieber vrouwelijke muziek is. Dus de opmerking ‘hardstyle wordt meer geaccepteerd’ gaat niet op want gaan er nou veel mannen naar een concert van Justin Bieber of een andere populaire artiest in die stijl? Volgens mij niet

En man man, ik wil alleen maar een leuke discussie hebben :lol:. Is niet nodig om elke keer onbeargumenteerd als een schaap weggezet te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het met onze schaap eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
En man man, ik wil alleen maar een leuke discussie hebben :lol:. Is niet nodig om elke keer onbeargumenteerd als een schaap weggezet te worden

Helpt misschien als je jouw mening zoals "ik vind het mannenmuziek" ook eens beargumenteert. Excentrieke meningen die vrijwel niemand deelt in het wilde weg zonder argumentatie overal neergooien, zorgt er natuurlijk niet voor dat iedereen je serieus neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
RoyAPO schreef:
En man man, ik wil alleen maar een leuke discussie hebben :lol:. Is niet nodig om elke keer onbeargumenteerd als een schaap weggezet te worden

Helpt misschien als je jouw mening zoals "ik vind het mannenmuziek" ook eens beargumenteert.

Dat leek mij wel logisch. Stoere teksten, harde kicks en veel energie. Dat maakt het gewoon tot een best ruig genre. De normale hardstyle is dan weer wat vrouwelijker doordat het zachter is qua sound en het meer gevoel heeft.

Tuurlijk kunnen vrouwen van de mannelijke kant van muziek houden maar ik vind het zelf dan wel opmerkelijk dat er soms meer vrouwen dan mannen aanwezig zijn bij een ‘mannelijk genre’. Ik vraag me gewoon best wel af hoe dat kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO of RoyCONSERVATIEF?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar hij heeft toch gelijk of ben ik nou gek? Ik zie op feestjes altijd veruit de meerderheid man zijn. Das toch niet voor niets zo :P Hij zegt ook helemaal niet dat vrouwen niet welkom zijn of het niet luisteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het altijd wel meevallen bij "grotere" feesten. Had niet het idee dat het nu anders was dan normaal.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten