Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 13:55 
 
Hardtraxxer

Dit was voor mij de eerste keer Shockerz, maar het viel me erg tegen.

Even kort de plus- en minpunten:

+ Zaal 2 qua drukte en warmte;
+ Leuke setjes van Frequencerz, Mind Dimension en B-Front stelt met 'Beyond Reality' nooit teleur.

- Zaal 1 drukte en warmte, vooral aan de enorme drukte heb ik me constant geërgerd waardoor we helemaal aan de zijkant gingen staan (waar het geluid dan weer amper door kwam);
- Geluid, met name in zaal 1;
- Weinig sfeer, weinig echt goed los gaan. Er hing echt een Raw Soldier-sfeertje en daar voel ik me niet zo bij thuis;
- Origins set, ik vond het een teleurstellende megamix. Ik had een normale set met Raw Classics verwacht, maar dit lag dan ook vooral aan mijn verwachting vooraf.

Ik moet ook zeggen dat ik weinig heb met de hedendaagse Raw Hardstyle en dat heeft dit feest opnieuw bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:06 
 
Hardtraxxer

Heb me hier zeer vermaakt. Veel bekenden, leuke sets en een locatie waar de meeste dingen goed geregeld waren.
@ kegel77w - hoe is het mogelijk dat ik jou altijd en overal tegen kom. :lol:
+ dopje op de flesjes
+ nieuwe track van Regain (Regain - Cocaine?) :drool:
+ set E-force/Rebelion, dikke combi. Jammer dat keer op keer Confronting Violence eerder wordt uitgemixt
+ geen wachttijd bij de barren
- vond het geluid bij zaal 2 niet geweldig. Tijdens Warforce eerste 10 minuten ook heel zacht in zaal 1.
- sleutel van de kluis maar weggegooid, wat een getouwtrek was het daar.
- fruit al vroeg uitverkocht
- warmte, zijn er uberhaupt nog uitzonderingen bij uitverkochte binnenlocaties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
- sleutel van de kluis maar weggegooid, wat een getouwtrek was het daar.


Nee man, ik liep tegelijk met jou naar die balie voor de kluisjes en was direct aan de beurt. Als je die kluisruimte uit liep moest je links om het hoekje zijn he.

Koever schreef:
@ kegel77w - hoe is het mogelijk dat ik jou altijd en overal tegen kom. :lol:

Was ook wel vrij random om jullie toen te zien ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Koever schreef:
@ kegel77w - hoe is het mogelijk dat ik jou altijd en overal tegen kom. :lol:


Was ook wel vrij random om jullie toen te zien ja :lol:


Ah ik wist dat ik iemand vergeten was te noemen. Ja sinds volgens mij XXlerator lopen we elkaar constant tegen t lijf, Remi meteen zijn lunchpauze maar moeten verstoren, excuses :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Welke platen werden er nog tijdens de showcase gedraaid?


Mistress, Masterclass, Formula, Sorrow, Shiverz, Pattern2, Gods Child

Alle eerste grijs gedraaide raw platen, als ik het zo mag noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Er hing echt een Raw Soldier-sfeertje en daar voel ik me niet zo bij thuis;


Hier sluit ik me bij aan. Vooral Area 1 stond vol met dat soort gasten die een beetje mans liepen te pronken met hun lichaam en voor de rest stilstonden. Kwam de sfeer niet ten goede.

Area 2 heb ik dat soort volk veel minder gezien, maar meer dedicated fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 15:16 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Welke platen werden er nog tijdens de showcase gedraaid?


Tracklist Origins @ Shockerz
00. Intro
01. Headhunterz, Wildstylez & Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
02. B-Front - Mysterias
03. Frequencerz - Revolution
04. Artic - Fuck The Fake Sh*t (Adaro Remix)
05. Noisecontrollers - Samara
06. Zatox ft. Nikkita - Raw Style
07. Chain Reaction - Lellebel
08. Frequencerz - Burning
09. Adaro - The Haunter of the Dark
10. D-Block & S-te-Fan & High Voltage - Shiverz
11. B-Front & Frontliner - Magic
12. Gunz for Hire - Sorrow
13. Adaro & Digital Punk - Everyday
14. Tatanka - Arabika
15. Adaro & Ran-D - Under Attack
16. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
17. B-Front & Frontliner - Become the Sky
18. B-Front & Frontliner - 1.000.000 Stars
19. Activator - Big Fat Pancake
20. Radical Redemption - God’s Child
21. Crypsis & Radical Redemption ft. MC Tha Watcher - Unlike Others
22. Radical Redemption - Annihilate
23. Brennan Heart - Face the Enemy (Zany Remix)
24. E-Force & Luna - Masterclass
25. A2 Allstars - The Resistance
26. Crypsis - Strike
27. Delete - Formula (2011 Edit)
28. Crypsis & Luna - Torture
29. Digital Punk & Profyler - Bringing the Funk (Zatox Remix)
30. Titan & Hardwear - Necropsy
31. Chris One - Psycho
32. Solutio & The I’s - Mistress
33. The R3bels - Pattern 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje weer gehad! Van mijn kant de plusjes en minnetjes:

++ Origins, aantal megavette platen die ik al tijden live wilde horen. (Ik moet echt een keer naar een classics feestje :D )
++ Clockartz. Wat een bazen.
+ Hoeveelheid mensen in zaal 2.
+ Temperatuur in zaal 2.
+ Leuke zithoek in zaal 2 waar je alsnog kan genieten van de muziek.
+ MYST. Prachtige muziek maakt die man.

-- Geluid in zaal 1. Wat hier boven me gezegd word klopt, we stonden uiteindelijk bij de ingang linksvoor en hier galmde het.
-- Bij War Force viel het geluid ineens haast stil waardoor de hele sfeer kapot ging.
- Warmte in zaal 1.

Ohja, en een speciale vermelding naar party-vervoer: Afgesproken met de chauffeur dat we om 1 uur de bus weer in konden, dus velen hebben hun jas laten liggen in de bus. Hij vertelde ook dat we uiterlijk om kwart voor 2 gingen vertrekken; was je er dan niet, dan had je pech. Staan we dus netjes iets na 1 bij de bus, konden we pas tegen 2 uur de bus in omdat de chauffeur er niet was. Gelukkig had ik zelf een jas bij me..
Echter waren mn hele poten kapot van het stampen, dus driekwartier stiltaan leek echt uren te duren >.<

Voor de rest; lekker feestje, volgend jaar beter geluid en dan kom ik zeker weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz was goed geslaagd!

+++ Mind dimension, wat een tempo en wat een kicks zijn dit zeg :surrender:
+++ Clockartz, zoals verwacht ook een erg lekker setje
++ Retaliation en Resist, ben niet zo bekend met het nieuwe Theracords, maar dit klonk erg goed
++ Myst, geniale nummers blijven het ook
+ Geluid en drukte in zaal 2
+ Origins, heerlijk tempo
+ B-Front, lange breaks, maar stuk voor stuk kippenvelnummers
+ Dopjes op de flesjes
+ Broodje beenham, na de positieve verhalen ook maar eens gehaald, zeker een aanrader
+ Extra deur bij de kluisjes die werd open gedaan zodat je sneller weg kon. Goed over nagedacht!


--- drukte, geluid en warmte in zaal 1.
--- drama op de parkeerplaats na afloop. De pendelbus naar het station deed er hierdoor meer dan een uur over in plaats van 20 minuten, waardoor de laatste trein gemist werd naar Utrecht en er een taxi genomen moest worden.
--- Delete die b2b2b staat
- Fruit al erg vroeg op
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond die pendelbus bij vroeger was alles beter ook echt te weinig rijden. Heb er gewoon 3 uur over gedaan om vanuit Den Bosch in Utrecht te komen. Was leuk in Mn eentje zo zonder telefoon ook nog eens :lol:. Scheelde wel heel erg dat het feest zo geweldig was want daardoor was ik nog wel in een opperbeste stemming
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LPXX schreef:
-- Veel te veel DJs op de lineup, korte sets met alleen de hits;


Dit, plus het feit dat het vaak gekke combo's waren.

Ik hoop dat de organisatie dit volgend jaar anders doet. Ze hebben nu een aantal uitverkochte edities gehad, je hebt je naam enigszins gemaakt dus ik hoop dat ze volgend jaar niet mee proberen om 'zo veel mogelijk dj's in de line-up' te zetten om mensen te trekken.

Apexx vs Luminite was een hele vreemde set, nummers waren totaal niet passend bij elkaar.
Delete vs Warface vs Killshot was ook heel apart. Vooral omdat het tempo / de drive van de Delete platen direct weer teniet werd gedaan door een Killshot plaat (en vooral het halfbakken ge-mc van Warface en Killshot tussendoor).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 15:59 
 
Hardtraxxer

Beurtbalkje schreef:
Ohja, en een speciale vermelding naar party-vervoer: Afgesproken met de chauffeur dat we om 1 uur de bus weer in konden, dus velen hebben hun jas laten liggen in de bus. Hij vertelde ook dat we uiterlijk om kwart voor 2 gingen vertrekken; was je er dan niet, dan had je pech. Staan we dus netjes iets na 1 bij de bus, konden we pas tegen 2 uur de bus in omdat de chauffeur er niet was. Gelukkig had ik zelf een jas bij me..
Echter waren mn hele poten kapot van het stampen, dus driekwartier stiltaan leek echt uren te duren >.<


Dit kun je Party-vervoer niet kwalijk nemen maar de buschauffeur in kwestie.
Ik zou hier juist Party-Vervoer even over inseinen. Uit eigen ervaring weet ik dat ze met zulke feedback vaak goed omgaan en er wat mee doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Mongoose schreef:
Beurtbalkje schreef:
Ohja, en een speciale vermelding naar party-vervoer: Afgesproken met de chauffeur dat we om 1 uur de bus weer in konden, dus velen hebben hun jas laten liggen in de bus. Hij vertelde ook dat we uiterlijk om kwart voor 2 gingen vertrekken; was je er dan niet, dan had je pech. Staan we dus netjes iets na 1 bij de bus, konden we pas tegen 2 uur de bus in omdat de chauffeur er niet was. Gelukkig had ik zelf een jas bij me..
Echter waren mn hele poten kapot van het stampen, dus driekwartier stiltaan leek echt uren te duren >.<


Dit kun je Party-vervoer niet kwalijk nemen maar de buschauffeur in kwestie.
Ik zou hier juist Party-Vervoer even over inseinen. Uit eigen ervaring weet ik dat ze met zulke feedback vaak goed omgaan en er wat mee doen.

:yes: Jep. P-V is in feite ook alleen maar een tussenpersoon die een busmaatschappij regelt om mensen te vervoeren. Klacht kun je dan ook het beste denk ik naar de maatschappij zelf sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed punt, goed punt. Hebben we ook gedaan, hopen dat Gert (zo heette hij) op z'n flikker krijgt daaro ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg genoten van het feestje! :)

+++ Frequencerz!
++ B-Front!
++ Clockartz
+ Zaal 2 was echt fijn om te vertoeven! Niet te druk, goede temperatuur itt zaal 1.
+ CD van Warforce :) Bleek heel fijn voor de terugreis!

-- De enore warmte (en drukte) in zaal 1! Sprak een medic en die zei dat ze het behoorlijk druk hadden met mensen met oververhitting.
- Geluid kon inderdaad overal(l) wel wat beter.

Maar wel voor herhaling vatbaar! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangezien de organisatie hier actief meeleest, ben ik eigenlijk heel benieuwd wat zij van hun eigen feest vonden en wat voor hen de plus en minpunten waren.

Zelf een topfeest gehad maar ben beter gewend van shockerz events. Wellicht toch iets te snel willen groeien?
Warm, druk, rare kluisjes logica, geluid heel wisselend (waarom wel goed bij frequencerz en radical?)

Wc’s, water met dop, eten (afgezien van fruit) en zaal 2 waren wel prima geregeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 19:01 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We hebben ontzettend uitgekeken naar deze editie en hebben ook gigantisch veel maatregelen getroffen. Helaas zijn er toch dingen misgegaan en hebben we achteraf steken laten vallen. De plaatsing van zaken als kluisjes, wc's, eten e.d. zijn in goed overleg gegaan en waren voor de situatie in Autotron de meest gunstige ligging mogelijk. Om een voorbeeld te noemen, er zijn voorafgaand aan het event alleen al voor het verkeer maar liefst 5 plannen ingediend.

Het geluid dat minder was in zaal 1 balen wij verschrikkelijk van. We hebben met man en macht geprobeerd om dit te verhelpen gedurende de avond. De hitte was ook verschrikkelijk. Het dak van Autotron bevat een systeem waardoor bepaalde sluizen opengezet kunnen worden om de luchtstroom snel te verversen en hitte af te voeren. Helaas was dit systeem defect op de dag van Shockerz. Toen de temperatuur tot grote hoogten steeg was helaas ook geen kwestie meer van "een deur openzetten". Door de plotselinge temperatuurschommel door de koude luchttoevoer zou de hitte gaan condenseren, iets wat nu al gebeurde, en dan zou het pas echt gaan 'regenen' binnen. We hebben mondjesmaat een aantal roldeuren open en dicht gedaan gedurende de avond.

Maar naast overmacht zijn er natuurlijk ook zaken waar wij zelf beter op in hadden moeten spelen. Er waren namelijk o.a. plannen om extra wc's in te zetten bij zaal 2 en de rookruimte buiten verwarmd te maken. Helaas is hier door miscommunicatie het een en ander niet goed gegaan.

We lezen veel wisselende reacties, iets dat wij als organisatie natuurlijk ten zeerste betreuren. Het is toch een kind van je en je kind wens je alleen het beste toe. We zijn druk bezig met het opstellen van een lijst met punten waar we volgend jaar beter op in moeten spelen, en geloof ons als we zeggen dat we hier zo godsgruwelijk over inzitten dat we alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat hieraan wordt voldaan. We hebben geprobeerd te genieten van deze speciale dag, maar dat is ons helaas slechts deels gelukt. Gelukkig zijn er ook veel positieve reacties, waaronder ook de artiesten die het geweldig schenen te vinden. Dat doet ons gelukkig veel goed.

Lang verhaal kort: het was deels overmacht en deels onvoorziene steekjes laten vallen bij de voorbereiding. Een ding is zeker, dit gaat ons nooit weer gebeuren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 19:07 
 
Hardtraxx Elite

Redle schreef:
Shockerz was goed geslaagd!

+++ Mind dimension, wat een tempo en wat een kicks zijn dit zeg :surrender:


Tempo als in snel doormixen? Ik vond dat er heel langzaam doorgemixt werd, bijna alle platen werden van begin tot eind gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Enorme groei
- Nieuwe locatie
- Gewijzigde afspraken en regels

Het is normaal dat de eerste keer niet alles van een leien dakje loopt. Het is nu gewoon de kwestie om op deze editie verder te bouwen en extra aandacht te besteden aan de zaken waar het mis ging. Dan komt het vanzelf goed.

Aan de motivatie en inzet zal het zeker niet liggen. Ik zag nog dat jullie iemand (gevonden iPhone) van de Facebook groep RawStyle United een vrijkaartje voor volgend jaar geven. Zo'n acties zie je bijna bij geen enkele organisatie. Doen jullie heel goed jongens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
We hebben ontzettend uitgekeken naar deze editie en hebben ook gigantisch veel maatregelen getroffen. Helaas zijn er toch dingen misgegaan en hebben we achteraf steken laten vallen. De plaatsing van zaken als kluisjes, wc's, eten e.d. zijn in goed overleg gegaan en waren voor de situatie in Autotron de ..... etc etc!


Dit is waarom ik zo fan ben van jullie. Snelle en eerlijke communicatie!
Jammer dat het dit jaar niet gegaan is zoals gehoopt. Volgend jaar weer nieuwe kansen!

Wellicht ook halverwege de zaal wat boxen zodat achterin het geluid ook goed is? Ik denk namelijk dat er niet teveel mensen zijn binnengelaten maar dat iedereen vooraan ging staan omdat daar het geluid wel fijn was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Redle schreef:
Shockerz was goed geslaagd!

+++ Mind dimension, wat een tempo en wat een kicks zijn dit zeg :surrender:


Tempo als in snel doormixen? Ik vond dat er heel langzaam doorgemixt werd, bijna alle platen werden van begin tot eind gedraaid?


Bedoelde meer de platen zelf die Mind Dimension er op gooide. Weinig breaks in de nummers, of in ieder geval zo ervaren. Dat ie de platen volledig draaide vond ik eigenlijk wel prima, eindelijk de laatste climax van absolute terror live gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

+1 voor de reactie van de Shockerz organisatie, ik ben het zeker met het merendeel eens over oa warmte, en geluid.
Na jullie reactie hier te lezen zal ik volgend jaar toch overwegen om te gaan. Zoals al veel aangehaald hier zou het fijn zijn om wat minder artiesten te laten komen en meer solo acts te boeken. Zo'n set van een uur waar 3 artiesten draaien vind ik persoonlijk verschrikkelijk. Zelfs met 2 artiesten in een uur is de set enorm voorspelbaar, vind ik altijd jammer. Duo's van anderhalf uur vind ik dan weer beter te doen.

Is het trouwens nog iemand opvallen dat hier ontiegelijk veel meisjes aanwezig waren? Ik had met momenten ogen te kort :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 21:03 
 
Hardtraxxer

DL22 schreef:
+1 voor de reactie van de Shockerz organisatie, ik ben het zeker met het merendeel eens over oa warmte, en geluid.
Na jullie reactie hier te lezen zal ik volgend jaar toch overwegen om te gaan. Zoals al veel aangehaald hier zou het fijn zijn om wat minder artiesten te laten komen en meer solo acts te boeken. Zo'n set van een uur waar 3 artiesten draaien vind ik persoonlijk verschrikkelijk. Zelfs met 2 artiesten in een uur is de set enorm voorspelbaar, vind ik altijd jammer. Duo's van anderhalf uur vind ik dan weer beter te doen.

Is het trouwens nog iemand opvallen dat hier ontiegelijk veel meisjes aanwezig waren? Ik had met momenten ogen te kort :lol:

dit ja :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Is het trouwens nog iemand opvallen dat hier ontiegelijk veel meisjes aanwezig waren? Ik had met momenten ogen te kort :lol:


Dit klopt als een bus! :thumbsup:

PS: +1 voor de reactie van de organisatie. Reken er maar op dat ik er volgend jaar gewoon weer ben, want ik heb me ondanks alle minpunten wel heel erg prima vermaakt! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRchris92 schreef:
Reken er maar op dat ik er volgend jaar gewoon weer ben, want ik heb me ondanks alle minpunten wel heel erg prima vermaakt! :yes:


Dit vooral. En sowieso, feestjes overdag zijn altijd fijn. Hou het makkelijker vol, en lig nog op een redelijke tijd in bed.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten