Kleine review:
Ik heb een leuke dag gehad, maar toch zou ik niet zeggen dat ik zeker volgend jaar terug ga komen.
We kwamen rond 16:00 binnen, geen rij, chille security, alles ging lekker vlot. Het duurde wel lang voordat de pendelbus eindelijk vertrok. Voor mij was dit de eerste keer in de autotron en ik had vrij lage verwachtingen qua geluid en faciliteiten maar beide waren ze goed geregeld!
JBW schreef:
En hoe was het geluid?
Ik heb voornamelijk bij de mainstage gestaan en daar was het geluid eigenlijk altijd goed, waar je ook stond! Helder, diepe bassen en vrij luid. Ook achter in de zaal was het geluid helemaal prima. Ik was maar heel even in area 2 maar ook daar was het geluid meer dan prima! Geen klachten!
Nu over andere zaken:
Plus en minpunten:
+++ Setjes van D-Sturb, Cryex en Unresolved & The purge! D-Sturb draaide eigenlijk alleen maar orginele (ook melodieuze!) nummers ipv al die kut kick edits altijd! Was echt verfrissend. Unresolved & The purge draaide ook heel lekker! Wat een platen hebben zij toch! En Cryex band of colors was echt heeel dik gedaan! Super fijn dat hij weer eens op het podium stond, en wat een een nieuwe platen
++ Geluid in de gehele autotron
+ Genoeg watertappunten en toiletten
+ Sfeer was erg gezellig vooraan bij de mainstage!
+- De lichtshow en stage design viel wel een beetje tegen. Had toch wat meer verwacht. Vooral in area 2 was het erg karig.
- De mainstage stond de helft van de dag 50% leeg terwijl area 2 helemaal ram vol stond de hele dag door met een wachtrij om binnen te komen. Echt best een triest beeld om maar een zaal 40% gevuld te zien terwijl een artiest als D-Sturb draait... Zelfs tijdens de anthem show van Deluzion was de mainstage maar 60% gevuld ofzo. Pas toen de kloenk artiesten (Fraw, Straikerz, Dual Damage) gingen draaien op de main werd het wat voller. Je ziet echt dat raw snel veranderd... De laatste 2 uur klonk elk nummer hetzelfde waardoor we eerder zijn weggegaa. Het feest was ook lange na niet uitverkocht. Voordeel: daardoor wel veel ruimte gehad om los te gaan.
- Setjes van Aversion en Fraw. Aversions set bestond voor 90% uit kutkicks en fakedrops. Echt heel erg hinderlijk. Fraw's set was echt ontiegelijk saai. Ik heb denk ik wel 10 keer dezelfde kloenk kick gehoord. Zat totaal geen variatie in die set.
--Erg weinig opties voor eten. Eigenlijk alleen maar patat en snacks. En een paar niet rijpe bananen waar je dan een hele munt voor neerlegt... Schande
Conclusie:
Ik denk dat ik volgend jaar niet zo snel terug ga komen naar Shockerz. De competitie (Rebellion, Supremacy etc) is gewoon veel beter met productie en prijs kwaliteit verhouding. Er zijn zoveel opties om uit te kiezen en dan moet ik zeggen dat Shockerz er niet bovenuit steekt. Toch heb ik zeker een leuke en gezellige dag gehad!