Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 30 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Shockerz - Conflict Override
Past

Shockerz - Conflict Override

Time
(Sun)
Price
Loyalty: €29,50 Early Bird: €34,50 Regul
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Wat boeit het of het mannen- of vrouwenmuziek is. Geniet gewoon van het vrouwelijk schoon. Peace, love & happiness.

:loving:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
RoyAPO wrote:
Joey wrote:
RoyAPO wrote:En man man, ik wil alleen maar een leuke discussie hebben :lol:. Is niet nodig om elke keer onbeargumenteerd als een schaap weggezet te worden
Helpt misschien als je jouw mening zoals "ik vind het mannenmuziek" ook eens beargumenteert.
Dat leek mij wel logisch. Stoere teksten, harde kicks en veel energie. Dat maakt het gewoon tot een best ruig genre. De normale hardstyle is dan weer wat vrouwelijker doordat het zachter is qua sound en het meer gevoel heeft.

Tuurlijk kunnen vrouwen van de mannelijke kant van muziek houden maar ik vind het zelf dan wel opmerkelijk dat er soms meer vrouwen dan mannen aanwezig zijn bij een ‘mannelijk genre’. Ik vraag me gewoon best wel af hoe dat kan
Heb iig door deze uitleg gelachen vandaag... ruig genre.. :lol: Een en al liefde op Hardstyle feesten, vind de mannen op urban feesten meer vrouw-onvriendelijk dan op Hardstyle hoor!!!
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Pfff :lol:

Ik hou t weer voor gezien hier joe
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
De tering wat een gehap weer. Het is echt 2017 merk ik. Boehoeohoe beargumenteer eens boehoehoe.

Gewoon vrij logisch wat Roy zegt.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
RoyAPO wrote:
Joey wrote:
RoyAPO wrote:En man man, ik wil alleen maar een leuke discussie hebben :lol:. Is niet nodig om elke keer onbeargumenteerd als een schaap weggezet te worden
Helpt misschien als je jouw mening zoals "ik vind het mannenmuziek" ook eens beargumenteert.
Dat leek mij wel logisch. Stoere teksten, harde kicks en veel energie. Dat maakt het gewoon tot een best ruig genre. De normale hardstyle is dan weer wat vrouwelijker doordat het zachter is qua sound en het meer gevoel heeft.

Tuurlijk kunnen vrouwen van de mannelijke kant van muziek houden maar ik vind het zelf dan wel opmerkelijk dat er soms meer vrouwen dan mannen aanwezig zijn bij een ‘mannelijk genre’. Ik vraag me gewoon best wel af hoe dat kan
Beetje popi jopie doen, vooraan laten zien hoe hard je wel niet mee kunt doen met al die tracks, aftermovie hunten, meer kans krijgen op de piemel van Requiem. Zitten veel van die figuren tussen vind ik persoonlijk.

Al zijn gelukkig niet alle vrouwen op de feesten zo. Kan me weinig druk maken om de verdeling, beter dan dat ik weer tegen die bezwete anabolen gasten met hun moeilijk kijkende koppen aan moet kijken.
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 20 days ago
Basshunterzz wrote: Requiem
Wat had die trouwens met z'n snoetje gedaan? Zaten een paar flinke groeven & schrammen op z'n gezicht.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Exterkate wrote:
Stoux wrote:
Wat had die trouwens met z'n snoetje gedaan? Zaten een paar flinke groeven & schrammen op z'n gezicht.
Houwerie
Dat heb je manks in het oosten.
Artiest
22 posts member since 2015
last seen Dec 2017
Redle wrote:Shockerz was goed geslaagd!

++ Retaliation en Resist, ben niet zo bekend met het nieuwe Theracords, maar dit klonk erg goed
Tof om te horen! :thumbsup:
Alm1ghty wrote:Clockartz en Mind Dimension zoals verwacht sets van de dag, mega vet. Resist en Retaliation komt daar vlak achter.
:thumbsup:
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Pedaalemre wrote:De tering wat een gehap weer. Het is echt 2017 merk ik. Boehoeohoe beargumenteer eens boehoehoe.

Gewoon vrij logisch wat Roy zegt.
Dit idd, alleen omdat roy dit zegt word er weer schaap geroepen. Als je niet inziet dat raw hardstyle best wel "mannenmuziek" is heb je gewoon een bord voor je kop.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Ik heb sowieso wel vaker het idee dat het per persoon verschilt hoe men ergens op reageert.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
RTM93 wrote:Ik heb sowieso wel vaker het idee dat het per persoon verschilt hoe men ergens op reageert.
yep..
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Het klopt misschien niet allemaal wat Roy zegt maar het is wel waar!
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Pipa wrote:Het klopt misschien niet allemaal wat Roy zegt maar het is wel waar!
Precies dit.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Twee keer Catalyst gehoord trouwens, dat was ook echt ff genieten. :love:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Inderdaad. En de enige schaap in dit geval is onthafloorx die de strekking van mijn logische vraag/uitleg niet snapt/wilt snappen ;)

Maarja vrede op aard en denk gewoon ff na voordat je een mening ergens over vormt (net als ik :P)
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Ik ben een bang saapjen

View on Facebook
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
RoyAPO wrote:Inderdaad. En de enige schaap in dit geval is onthafloorx die de strekking van mijn logische vraag/uitleg niet snapt/wilt snappen ;)

Maarja vrede op aard en denk gewoon ff na voordat je een mening ergens over vormt (net als ik :P)
Het probleem is het volgende, sarcasme valt niet te begrijpen op een forum en jij hapt altijd overal op.

JOEE, vrede op aarde bijna kerstmis.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wat een verschil in sfeer met het Origins topic. :huh:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Stoux wrote:
huh
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 20 days ago
sonnebloem wrote:
Stoux wrote:
huh
https://www.facebook.com/LikeRequiem/ph ... 34/?type=3
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Stoux wrote:https://www.facebook.com/LikeRequiem/photos/a.524582177663836.1073741831.517529755035745/1386499778138734/?type=3
Hef wa n mooin lik an de bek had
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
@Organisatie: zijn er nog livesets opgenomen, en zo ja: komen ze ook online?
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Shockerz-Events wrote: 27. Delete - Formula (2011 Edit)
? :list:
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
https://www.facebook.com/shockerzoffici ... 016342503/

Aftermovie! Helaas nog geen YouTube link
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Stan maakt snel aftermovies, wauw.. Reactivate en Rebellion ook zo snel :oh: