Kickzaag schreef:
Ik denk dat ze zichzelf ook in de voet geschoten hebben door Origins het weekend er voor te doen en dan Shockerz een lineup te geven die om de buurt komt van Origins. Daarbij helpt het ook niet dat Supremacy een maand erna ook een classic editie doet.
ongetwijfeld dat het meespeelt in de keuze maar vroeger gingen we ook meerdere feesten achter elkaar ongeacht line up en stijl.
Het is gewoon allemaal VEEL te duur geworden. ik heb echt het gevoel ook dat organisaties ons overal uitknijpen waar mogelijk.
Tegenwoordig iets simpel als parkeren soms al net zo duur als een ticket voor het feest 5 jaar geleden koste. En Autotron is daar 1 van de ergste in qua prijs.
En dat terwijl feesten nu overdag zijn, je zou verwachten dat alle onkosten daardoor goedkoper zijn geworden. Want je betaald oa geen premium nacht toeslagen voor personeel. Maar niets daarvan zie je terug in de ticketprijs.
Vergeet ook niet vroeger kon men met OV goed bereikbaar naar feestjes. Dat is tegenwoordig nog duurder dan de auto en overigens ook niet meer zo goed bereikbaar als vroeger.
Wellicht moeten de heren van de agencies en de djs ook eens kritisch naar hun gages kijken.
Ik kan zo nog wel effe doorgaan maar goed ik blijf bij mijn punt dat een reset misschien voor iedereen wel effe goed is.