Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2025 11:49 

Hardtraxxer

Feest: Shockerz - Reshape & Dominate
Datum: 13-12-2025
Tijd: 12:30 - 00:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shockerz.nl/tickets/
Prijs: €?

Afbeelding

Line-up:
Deluzion
Digital Punk
D-Sturb
E-Force Album Showcase
Level One & Wolv
Nightcraft Live
Radical Redemption
Rebelion
Regain
Rejecta
RSLVD Showcase
Sub Sonik
Unresolved & Warface
MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2025 11:53 

Hardtraxx Veteran

Mooi moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2025 19:56 

Hardtraxx Newbie

Line up
Deluzion
Digital Punk
D-Sturb
E-Force Album Showcase
Level One & Wolv
Nightcraft Live
Radical Redemption
Rebelion
Regain
Rejecta
RSLVD Showcase
Sub Sonik
Unresolved & Warface
MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2025 21:10 

Hardtraxx Veteran

og raw feest opeens pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 08:21 

Hardtraxxer

Geen 2de stage meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 09:44 

Hardtraxxer

Kickzaag schreef:
Geen 2de stage meer?

Hardtraxx stage @shockerz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 10:22 

Hardtraxx Veteran

Edit: nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 10:22 

Hardtraxxer

Lineup :love: Wat een verschil met vorige keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 10:35 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
og raw feest opeens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 10:38 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Edit: nvm

Waarom je huil verhaal ineens weghalen? Was prima toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 10:50 

Hardtraxx Elite

Sooooow, wat een teksten, ben nu wel benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2025 11:09 

Hardtraxxer

Deuntje schreef:
Kickzaag schreef:
Geen 2de stage meer?

Hardtraxx stage @shockerz?

Gezellige uptempo stage ?

Wel een drukke OG RAW winter zo. 6 december Origins, 13 december Shockerz en dan Supremacy in januari
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2025 16:14 

Hardtraxxer

OG Raw, Raw Classics, wat is het nou? Lijkt me toch een gewoon raw feestje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2025 18:43 

Hardtraxx Veteran

Gewoon een raw feest met minder gearbox troep.

Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2025 11:22 

Hardtraxxer

SQREUR schreef:
OG Raw, Raw Classics, wat is het nou? Lijkt me toch een gewoon raw feestje?

OG Raw wordt langzaam de nieuwe term voor nieuwe tracks die meer lijken op classic raw. Dat maken veel van deze artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 12:26 

Hardtraxxer

Op reddit wordt gespeculeerd over dat het evenement mogelijk is geanuleerd.
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/1nui9ew/shockerz_will_be_cancelled/

Op de website van Shockerz staat bij de ticketshop ''Uitverkocht'', maar als het daadwerkelijk uitverkocht zou zijn, dan zouden ze dat wel triomfantelijk neergezet hebben op de socials. Bovendien kan je geen parking tickets en shuttle bus meer halen en is de marketing gestopt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 12:36 

Hardtraxxer

Rubrix schreef:
Op reddit wordt gespeculeerd over dat het evenement mogelijk is geanuleerd.
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/1nui9ew/shockerz_will_be_cancelled/

Op de website van Shockerz staat bij de ticketshop ''Uitverkocht'', maar als het daadwerkelijk uitverkocht zou zijn, dan zouden ze dat wel triomfantelijk neergezet hebben op de socials. Bovendien kan je geen parking tickets en shuttle bus meer halen en is de marketing gestopt...

Als je naar de officiële ticketpagina https://shockerz.nl/tickets/ gaat krijg je ook een 404. Al met al is het wat gek dus ben bang dat ze wel eens gelijk kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 13:54 

Hardtraxx Veteran

Bezoekers worden ouder, gaan minder feestjes, te duur en andere levenstijl.

jongere bezoekers hebben geen geld voor alle feestjes zoals wij dat vroeger wel hadden.

Dat en de grotere scheiding in raw hardstyle land maakt het zeer vermoedelijk een canceled event.

Geen enkel hardstyle evenement is volgens mij sold out momenteel. Zelfs extreem populaire artiesten krijgen de hut niet vol. Terug naar de basis voor organisaties.
Betaalbare feesten, met minder poespas, kleinere locaties en een mix tussen bekende en minder bekende dj's
Ohja en stap eens af van dat muntjes systeem. als ik 1 of 2 munten nodig heb koop ik liever niks dan dat ik er minimaal 5 moet kopen. Hardstyle heeft een grote reset knop nodig. door zowel DJ's als organisaties/labels/events.

Ga er maar aan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 14:02 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:

Betaalbare feesten, met minder poespas, kleinere locaties en een mix tussen bekende en minder bekende dj's

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 14:12 

Hardtraxxer

Ik denk dat ze zichzelf ook in de voet geschoten hebben door Origins het weekend er voor te doen en dan Shockerz een lineup te geven die om de buurt komt van Origins. Daarbij helpt het ook niet dat Supremacy een maand erna ook een classic editie doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 14:20 

Hardtraxx Veteran

Kickzaag schreef:
Ik denk dat ze zichzelf ook in de voet geschoten hebben door Origins het weekend er voor te doen en dan Shockerz een lineup te geven die om de buurt komt van Origins. Daarbij helpt het ook niet dat Supremacy een maand erna ook een classic editie doet.

ongetwijfeld dat het meespeelt in de keuze maar vroeger gingen we ook meerdere feesten achter elkaar ongeacht line up en stijl.

Het is gewoon allemaal VEEL te duur geworden. ik heb echt het gevoel ook dat organisaties ons overal uitknijpen waar mogelijk.

Tegenwoordig iets simpel als parkeren soms al net zo duur als een ticket voor het feest 5 jaar geleden koste. En Autotron is daar 1 van de ergste in qua prijs.

En dat terwijl feesten nu overdag zijn, je zou verwachten dat alle onkosten daardoor goedkoper zijn geworden. Want je betaald oa geen premium nacht toeslagen voor personeel. Maar niets daarvan zie je terug in de ticketprijs.

Vergeet ook niet vroeger kon men met OV goed bereikbaar naar feestjes. Dat is tegenwoordig nog duurder dan de auto en overigens ook niet meer zo goed bereikbaar als vroeger.

Wellicht moeten de heren van de agencies en de djs ook eens kritisch naar hun gages kijken.

Ik kan zo nog wel effe doorgaan maar goed ik blijf bij mijn punt dat een reset misschien voor iedereen wel effe goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 14:59 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Tegenwoordig iets simpel als parkeren soms al net zo duur als een ticket voor het feest 5 jaar geleden koste.

Kan mij voorstellen dat wanneer je op een boer z'n weiland moet parkeren er kosten aan verbonden zitten. Maar 20eu voor parkeergeld betalen waar het na afloop één grote teringjungle is, heb ik altijd gigantische onzin gevonden. Helemaal bij evenementen met eigen parking.

Kickzaag schreef:

Lols ik zie het ja. Halve lu op beiden geprogrammeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 16:18 

Hardtraxx Elite

Reshape de scene!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 16:25 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Kickzaag schreef:

ongetwijfeld dat het meespeelt in de keuze maar vroeger gingen we ook meerdere feesten achter elkaar ongeacht line up en stijl.

Het is gewoon allemaal VEEL te duur geworden. ik heb echt het gevoel ook dat organisaties ons overal uitknijpen waar mogelijk.

Voornamelijk geld en tijd is een ding. Dus gaan mensen keuzes maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2025 16:36 

Hardtraxxer

De verschillen binnen Raw zijn te groot geworden.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten