Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 03:24 
 
Hardtraxxer

Weinig van gemerkt, sfeer was in mijn omgeving wel goed tijdens de showcase. Later nog wel een verslagje denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Ik zag wel een paar filmpjes met een redelijk tamme sfeer, vooral tijdens origins showcase. Ik snap dat het ter promotie is, maar ik denk niet dat het veel publiek aansprak. Scheelt dat de echte liefhebbers of mensen met gemeende interesse het feest toch wel weten te vinden.
Ik ben trouwens meer benieuwd naar de locatie, het zag er wel goed uit. Hoe was het qua warmte, geluid, bereik en toegankelijkheid.

Temperatuur op de main was echt niet te doen. Veel te warm. Bereikbaarheid is goed, ligt naast de snelweg. Geluid vond ik nog wel prima op de main. Zaal 2 beetje overkill aan bass in het begin. Daarna wel prima.
Ik vond de sfeer ook wel redelijk tam en zeker bij origins showcase. Ik neem aan dat er op origins wel ander volk aanwezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 14:58 
 
Hardtraxx Newbie

Rechtsvoor tijdens Mind Dimension :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Terreur jaap schreef:
Rechtsvoor tijdens Mind Dimension :thumbsup:

Haha stond er toch een hardtraxxer. Zag jullie gaan en ik vroeg nog aan zo'n gast of jullie van hier kwamen, maar die zei van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 15:17 
 
Hardtraxxer

Geen zin om een lang verhaal te typen, leuk feest gehad :thumbsup:

+++ Mind Dimension, gvd wat een klappen daar en een paar Main Concern platen :woot:
+++ Clockartz (Back 2 Sleep gvd wat een plaat :loving: )
++ B-Front/Frequencerz
++ Retaliation/Resist die R.E.M. Coma erop gooien
++ Nieuwe platen van Delete (met name Explosions)
++ Sfeer in zaal 2 vooraan midden/links
+ Vlotte bediening bij de bar
- Volume bij de main af en toe
-- Temperatuur bij de main, vocht droop langs de muren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me wel prima vermaakt maar geen feest voor in de boeken. Tussen 6-8 kon ik draai niet helemaal vinden maar vanaf 8 uur tot einde wel lekker staan stampen op main :yay:


Dit feest zijn vorm van vorig jaar met 4500man in een kleinen zaal was prima. Maar in deze vorm oniet. Iets te snel gegroeid nu.

- Te veel mensen binnen gelaten voor deze locatie, het was echt te druk (of misschien beter wat "commerciele" namen in andere zaal zetten zodra spreiding beter was.
- Te warm
- Show op main mager voor deze omvang (vorig jaar in kleine zaal was dit prima), pas om half 10 ging de lasers aan viel me ook op
- Te weinig plek om even ergens te zitten, rond 10uur wilde ik even gaan zitten kon echt nergens fatsoenlijk plekje vinden om heel even te zitten.
- Parking afkomen was drama (begreep achteraf dat 2 bussen zich klem hadden gereden in de bocht)
- Vaagheid over inleveren sleutel kluisjes
- Geluid was niet optimaal
- Geen hele bijzondere setjes gehoord waarvan ik heb die ik wil ik nog een keer terug luisteren
- Bij MM waren ze led schermen van slag


Misschien wat nagatief maar €42,25 ticket, €15,- parking, €10,- kluisje, €60 munten dus €125,- verder en dat geen wauw gevoel hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Terreur jaap schreef:
Rechtsvoor tijdens Mind Dimension :thumbsup:

Haha stond er toch een hardtraxxer. Zag jullie gaan en ik vroeg nog aan zo'n gast of jullie van hier kwamen, maar die zei van niet.

Ik stond hier ook tijdens Mind Dimension. Was mooi hoe iedereen los ging :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best een leuke dag gehad, maar het was inderdaad niet echt bijzonder. Wel wat hardtraxxers leren kennen :thumbsup:.

Beetje rustig aan begonnen en even soort verkennings rondje gedaan, gelukkig niet al te groot. In het begin was het prima te doen in zaal 1, maar toen meteen even besloten wat te eten. Toen we eenmaal terug kwamen in zaal 1 was t al aardig vol, en liep achterin alles vast door de munten balie waar iedereen voor in de rij stond. Tijdens Crypsis & High Voltage maar tussen de barren gaan staan aan de rechterkant, maar het geluid was echt veel te zacht (een setje boxen halverwege de zaal was geen overbodige luxe geweest). Tijdens origins leek t geluid al wel iets harder te zijn gegaan, maar wat vond ik de sfeer hier slecht zeg. Die halve zaal leek wel leeg te lopen, terwijl wij flink raar werden aangekeken dit half uurtje omdat we wel los gingen :/. B-Front en Frequencerz waren leuk. Tijdens deze sets vooral beetje genoten, gepraat en bijgekomen. Tijdens Retaliation & Resist kingxxl tegengekomen en daar een hele tijd mee staan praten. Tijdens Clockartz ook nog even Remi gesproken. Toen de 2 sets van de dag. Clockartz en Mind Dimension :worship:. Clockartz die hun Loudness tool er even opknalde en heb verbaast staan kijken, net zoals Back 2 Sleep van Chris One. Ook draaide ze nog even Midnight, helden. Tijdens Mind Dimension grotendeels in t midden gestaan, totdat iemand (misschien iemand van hier) zei dat we naar voren moesten komen naar de groep, bedankt hiervoor :thumbsup:. Hier onderandere kingxxl en Remi weer tegengekomen en Exterkate heel even gesproken. Stonden vast nog meer hardtraxxers om me heen, het was in ieder geval een gezellige laatste 20 minuten van Mind Dimension, die weer een erg dikke set neerzette. Nadat we even frisse neus zijn gaan halen weer zaal 1 ingedoken, om erna er weer snel uit te gaan. Wat was het hier belachelijk warm, zodra ik die zaal in liep zag ik net zo weinig door mijn bril als met bril af, volledig beslagen. En op de tribune was al helemaal een sauna. Hierdoor eigenlijk minimaal in zaal 1 gestaan, en even gezeten tegen een hek aan, omdat alles al ram vol zat. Overigens was t fruit ook al om 16:00 uitverkocht, erg raar. Nog even bij Delete gekeken die meteen even Take it Back erop gooide, die overigens is aangepast, de mid is net wat anders met andere kicks. Ookal viel deze set best mee, door de hitte maar besloten bij Rooler te kijken. Draaide best een paar leuke platen. Pulse met een Formula vocals mash up, en heel uit t niets Take it Back. Helaas was ik na Rooler helemaal op, nog even achterin bij Malice gekeken en geluisterd en laatste pasjes gedaan om een toch wel geslaagde dag af te sluiten. Het vinden van de bus heeft ons wel een uur gekost, wat ook wel zijn voordelen had. Iedereen was er best klaar mee in de bus, waardoor grotendeels van de snuif weg bleef, niet zo hatsjee dus.

En Shockerz, bedankt voor het gratis War Force album, toch een leuke actie :thumbsup:.

Iets langer verslag dan ik dacht, dus TLDR:

+ hardtraxxers ontmoet, Clockartz, Mind Dimension, Rooler, gratis album, Origins Showcase.
- Fruit dat snel op was, geluid, drukte en warmte zaal 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
Terreur jaap schreef:
Rechtsvoor tijdens Mind Dimension :thumbsup:

Haha stond er toch een hardtraxxer. Zag jullie gaan en ik vroeg nog aan zo'n gast of jullie van hier kwamen, maar die zei van niet.

Ik stond ook rechtsvoor. Kwam daar Theon ook tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 16:46 
 
Hardtraxx Newbie

tommeh schreef:
Terreur jaap schreef:
Rechtsvoor tijdens Mind Dimension :thumbsup:

Haha stond er toch een hardtraxxer. Zag jullie gaan en ik vroeg nog aan zo'n gast of jullie van hier kwamen, maar die zei van niet.


Haha ja ik ben ook de enige die hier zit vandaar, mooie taferelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top dag gehad, toffe locatie en goed bereikbaar. Geluid tijdens MYST helaas al te zacht om het goed over te laten komen. Zaal 2 echt top, daar ook onverwacht best wat tijd vertoeft ivm geluid tegenover main :thumbup: Clockartz gruwelijk, eerste keer dat ik een hele set van ze heb bijgewoond. Super dikke tracks, erg divers ook! Voor het eerst Chris One - Deathmatch live gehoord.. jezus..

Verder vond ik het nou juist wél losgaan overal waar we stonden (voornamelijk links/midden vooraan). Heb verder nooit echt last van warmte dus ook dit keer niet. Natuurlijk een hoop te verbeteren, maar wat wil je met een nieuwe locatie + eerste keer een dermate groot evenement organiseren.

Had in de avond nog een telefoon gevonden op het toilet, via RSU de eigenaar terug kunnen vinden. Dikke + dat Shockerz me nu voor m'n goeie gedrag een gratis kaart aanbiedt voor volgend jaar :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja deze was mooi (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Remi schreef:
ik zit in de bus van Kegel te snatsen


Jij zat zeker voorin met de Keta opblaaspop dus, hatsjee.

Lekker ongemakkelijk die gozer achter de booth tijdens de Origins Showcase. De sfeer was ook wel beetje tam, en de halve zaal leek wel leeg te lopen >.<

Blijkbaar was het Voidax. Toch wel vet als je die kans krijgt , ondanks dat je geen fuck hoeft te doen ;)

https://www.facebook.com/criminal.raw/videos/1761258240552518/
20 minuten filmpje van Origins showcase
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+++ Delete;
++ Locatie, ligging, grootte, mogelijkheden;
++ Rebelion, E-Force, Regain;
+ Gratis water, maar was ook warmer dan 25 graden ;)
+ Origins;
+ Voldoende barren;
+ Toiletten area 1 groot en ruim;
+ Warforce album;

--- Geluid in het begin galmde ontzettend achterin. Kicks kwamen niet door;
-- 2,80 per muntje, 5 munten per keer.
-- Veel te veel DJs op de lineup, korte sets met alleen de hits;
-- Parkeerticket niet scannen;
-- Warface B2b Killshot B2b Delete, 20 min per DJ;
- B-Fronts set, mooie nummers maar echt veel te langdradig, helft vd tijd is er geen muziek
- Sauna, maar dat is tegenwoordig overal;
- Minus Militia als afsluiter;
- Radical met Brutal 3, 5 en 6;
- Red Bull op
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 20:27 
 
Hardtraxx Elite

Mind Dimension en Clockartz :love: Origins set was leuk en vet, maar toch wel kort dan :whistle: aangenaam verrast om Formula te horen. Echt heel veel dikke platen gehoord overigens die ik alweer een beetje vergeten was zoals Different kind of Therapy van Chris One. :drool:

Top vermaakt, gezellig gehad en flink losgegaan joeeeeeeee tot volgende week!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LPXX schreef:
-- 2,80 per muntje, 5 munten per keer.

Dit is tegenwoordig toch overal zo m.u.v. club avonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
LPXX schreef:
-- 2,80 per muntje, 5 munten per keer.

Dit is tegenwoordig toch overal zo m.u.v. club avonden?

Nope, vaak 3.5 munt per keer voor 10 euro. Uiteindelijk is dat duurder per muntje maar zo moest ook ik gisteren tegen het eind nog 5 muntjes kopen voor de laatste 80 minuten. Dan toch liever 3.5 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Mind Dimension en Clockartz :love: Origins set was leuk en vet, maar toch wel kort dan :whistle: aangenaam verrast om Formula te horen. Echt heel veel dikke platen gehoord overigens die ik alweer een beetje vergeten was zoals Different kind of Therapy van Chris One. :drool:

Top vermaakt, gezellig gehad en flink losgegaan joeeeeeeee tot volgende week!

Gruwelijk toen Clockartz deze erop gooide! Ik ging echt helemaa uit m’n plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz en Mind Dimension zoals verwacht sets van de dag, mega vet. Resist en Retaliation komt daar vlak achter.

Jammer van de ondraaglijke hitte en het wisselvallige geluid op de main. Maar met deze organisatie gaat dat de volgende keer wel goed komen denk ik. En inderdaad wat minder b2b2b2b setjes en dj's gewoon een uur geven, worden de setjes ook leuker en minder voorspelbaar.

En nog een dikke + voor Titan vs Hardwear - Necropsy V1 in de Origins Showcase. Lang niet meer gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke platen werden er nog tijdens de showcase gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 11:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Heel tof van een organisatie als zij spontaan een dergelijke meeting organiseren. Laat ze dit aub spontaan organiseren ipv erom te vragen steeds.. Begint een beetje vervelend te worden onderhand.


100% dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
LPXX schreef:
-- 2,80 per muntje, 5 munten per keer.

Dit is tegenwoordig toch overal zo m.u.v. club avonden?

Ik vind dit ook pure diefstal, als je als minimum een hoger aantal munten vraagt om te kopen moet je mijn inziens ook je munten die je over hebt kunnen terug verkopen aan de organisatie. Ik had laatst ook met nog een kleine 70 minuten te gaan mijn laatste muntje gebruikt. En ik wilde gewoon nog een simpele fanta. Moest ik 3,5munt kopen voor een simpele fanta. Met de overgebleven munten maar wat andere mensen blij gemaakt met frisdrank en bier. Maar ik vind dit echt zo ontzettend kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke fissa gehad. Kwamen binnen tijdens MYST. Toen was het in zaal 1 nog erg koud en toen was ik bang dat dat heel de dag zo zou blijven. Dat werd later wel anders.. Bass Chaserz - Requiem / Crypsis - High Voltage vond ik niet zo boeiend. Origins keek ik van te voren wel naar uit, vond ik ook heel dik. 33 platen in een half uur gemixt. Vond dat misschien wel iets té veel, het was natuurlijk 1 grote megamix met eigenlijk alleen maar climaxen.

Daarna maar naar zaal 2 gegaan tot een uur of 10. Toen was het, voor mij, muzikaal gezien helaas wel gedaan. Reist - Retaliation draaiden daar nog vrij onverwachts R.E.M. Coma, top. Clockartz en Mind Dimension gewoon erg vet. Ging ook waar ik stond wel goed los toen. Tegen 10 uur terug naar zaal 1 gegaan voor E-Force en Rebelion maar behalve wat plaatjes van E-force ook niet veel boeiends gehoord. Had daarna wel zin in Delete maar die mocht ook maar een aantal plaatjes draaien en natuurlijk ook alleen de hitjes. Tegen 12 uur weer naar zaal 2 gegaan en daar afgesloten. Ging er met onze groep nog wel goed op maar merkte wel dat de laatste uurtjes raw me niet zo liggen. Gelukkig onderling wel leuk gehad.

Al met al gewoon leuk gehad. Keek er van te voren erg naar uit maar het heeft misschien niet helemaal aan de verwachtingen voldaan. Zoals gezegd muzikaal na een uur of 10 niet meer mijn ding (met uitzondering van Delete maar die staat dan weer b2b2b2b2b2b2). Vond het ook wel vervelend dat munten inderdaad alleen per 5 gingen en ik ze niet kon inleveren. Zat om half 1 nog met een flinke stapel munten. Zoals gezegd was het in zaal 1 ook véél te warm. Als je zaal 1 inkwam liep je echt tegen een muur van hitte op.

tl;dr erg toffe dag gehad. Na 10 uur muzikaal wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt heel erg genoten zaterdag ondanks de hitte en drukte.
Nog nooit zoveel bekenden gezien op een feest.
De set van B-Front was voor mij toch weer #1. Ik blijf dat zo vet vinden.
Myst live was ook echt heel erg dik alleen was de sfeer toen nog erg tam.
+ trouwens ook voor Bass Chaserz die een hele tijd bij ons kwamen feesten na hun set xd, toffe gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sfeertje bij Mind Dimension. Amen. :worship:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten