Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 16:51 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
:lol: Lekker een organisatie er op aanspreken hoe zij hun feest indelen en ook nog een verklaring of aanpassing eisen. Hoe hoog hebben jullie jezelf in je bolletje zitten? :lol:

Dat je het er niet helemaal mee eens ben kan, maar komop he.

Net als dat geschooi voor die biermeeting vorig jaar. :lol: Tering pijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 17:34 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:
RomanAnthony schreef:
:lol: Lekker een organisatie er op aanspreken hoe zij hun feest indelen en ook nog een verklaring of aanpassing eisen. Hoe hoog hebben jullie jezelf in je bolletje zitten? :lol:

Net als dat geschooi voor die biermeeting vorig jaar. :lol: Tering pijnlijk.

Idd, kom op zeg. Alsof Shockerz ons wat verschuldigd is.

Ik zou eerder andersom denken met al deze geweldige feesten die Shockerz heeft georganiseerd en nog steeds aan het organiseren is en de acties en voordelen die ze HT specifiek daarbij hebben gegeven.

Komt bijna over als zo'n fatsig Amerikaans kind dat niet de nieuwste iPhone krijgt op zijn verjaardag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 19:36 

Hardtraxxer

Mocht er nog iemand een kaartje over hebben :worship: prijs komen we wel over uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 19:42 

Hardtraxxer

E-Force een vol uur :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 20:57 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:

Beetje makkelijk wel, dit. Er zijn er hier genoeg die gewoon aangeven wat ze ervan vinden zoals ze dat bij ieder feest doen. Dat is toch niet direct een aanpassing of verklaring vragen(op die enkeling na)?

Shockerz reageert als organisatie meer dan andere organisaties, maar als ze dan met een reactie komen die ik (of een ander) raar vindt moet je dat gewoon aan kunnen geven lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 21:42 

Hardtraxx Addict

radical tegelijk met killshot omfg shockerz wt denken jullie wel nie

HT OT: lekker naar spoontechnicians gaan toch.. delete zie je nog regelmatig, al is het wel zuur idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 22:23 

Hardtraxxer

Ik zag net pas dat Primeshock hier staan, doen die dan gewoon een normale set of heb ik iets gemist? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 22:29 

Hardtraxx Veteran

Hoewel ik niet ga, blijf ik het wel erg vreemd vinden dat je delete vip tegelijkertijd zet met een spoontech act. De mensen die van die stijl houden komen al niet veel aan hun trekken op feestjes, en dan is de enige andere naam met een beetje vergelijkbare muziek ook nog eens tegelijk met spoontech.

Ik twijfelde om voor deze namen alleen te gaan. Ik ben achteraf blij dat ik het heb laten schieten.

Shockerz is een mooie organisatie. Maar dat betekent natuurlijk niet dat we hier geen gepaste kritiek kunnen geven. Of je nu gaat of niet. Ook daar is een forum voor, om je feedback ergens over te geven.

Ik hoop dan ook van harte dat elke organisatie die mee leest en besluit om veel namen te boeken van verschillende labels, dat ze toch de volgende keer proberen om iets meer rekening te houden met de verschillende doelgroepen en fans van bepaalde sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 22:33 

Hardtraxx Veteran

Ik snap ook niet heel goed dat Shockerz dit gelijktijdig zet op de timetable vanwege crowd control. Het aantal mensen dat doelbewust naar Spoontechnicians gaat is echt behoorlijk klein. Dus om dan nog eens die doelgroep te splitsen tussen Delete & Spoontechnicians komt voor mij, en blijkbaar andere, raar over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 22:52 

Artiest

Desley DD schreef:
Ik zag net pas dat Primeshock hier staan, doen die dan gewoon een normale set of heb ik iets gemist? :huh:

Wij gaan een "gewoon" super energiek setje neerzetten zoals je die van ons gewend bent, lekker Shockerz opwarmen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 22:55 

Hardtraxx Elite

Primeshock schreef:
Desley DD schreef:

Wij gaan een "gewoon" super energiek setje neerzetten zoals je die van ons gewend bent, lekker Shockerz opwarmen :thumbsup:

Komen er dan ook wat hardere Avio platen voorbij ? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 22:57 

Organisator

Grim schreef:
Ik snap ook niet heel goed dat Shockerz dit gelijktijdig zet op de timetable vanwege crowd control. Het aantal mensen dat doelbewust naar Spoontechnicians gaat is echt behoorlijk klein. Dus om dan nog eens die doelgroep te splitsen tussen Delete & Spoontechnicians komt voor mij, en blijkbaar andere, raar over.

Als je goed had gelezen had je gezien dat crowd crontrol slechts een van de redenen is. We doen dit echt niet om jullie te pesten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 23:44 

Hardtraxxer

Primeshock schreef:
Desley DD schreef:

Oh wow, leuke verrassing die ik even gemist had. Absoluut vroeg aanwezig dan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 08:31 

Hardtraxx Veteran

Crowd control voor Spoontechnicians .. :P . Verder blijf ik absoluut geen fan van dit soort timetables, artiesten met een kwartiertje of halfuur en de helft van de line-up live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 09:25 

Hardtraxxer

Ik snap inderdaad dat het allemaal wat ingewikkelder is dat het lijkt, zo'n timetable. Maar crowd control voor Spoontechnicians lijkt me inderdaad een beetje overdreven.

Los van deze overlapping die erg veel pijn doet komt alles perfect uit. Maar twee uurtjes waar er niet echt iets wat ik leuk vind staat, dat had veel erger kunnen zijn met deze variabele line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 09:36 

Hardtraxx Elite

Wat nog veel pijner doet dat ik elke keer die kaartjes misloop op ticketswap :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 10:12 

Hardtraxx Veteran

Zoekt er iemand nog kaartjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 10:29 

Hardtraxxer

Goldenstyle schreef:

Trigger finger van al 2 weken continu refreshen de dagen door xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 10:35 

Hardtraxx Elite

Soundmasher schreef:
Goldenstyle schreef:

Trigger finger van al 2 weken continu refreshen de dagen door xd

Dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 12:04 

Hardtraxx Elite

Bastiaan schreef:
Zouden jullie wel gaan? Ik heb gehoord dat de timetable echt kut is en dat de organisatie geen verklaring wil afleggen of het wil veranderen!! Belachelijk zeg :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list:

Zijn er dan mensen die hun kaartje verkopen? Anders boeit het me vrij weinig, ik kan me prima vermaken tijdens deze fissa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 13:51 

Hardtraxxer

Ben dat gezeur over timetables wel een beetje beu eigenlijk. Lijkt wel alsof ze nooit goed zijn... In mijn ogen is dit gewoon echt een super goede timetable. Toevallig staan 2 dezelfde soort acts tegelijkertijd gepland. Natuurlijk is het goed om kritisch te zijn, maar ga niet doen alsof alles altijd voor iedereen perfect kan zijn. Ga gewoon naar het feest toe en vermaak jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 14:09 

Donateur

Zeuren over timetables is verdomme een van de pijlers van Hardtraxx Partyflock en consorten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 14:25 

Hardtraxx Veteran

Ik ben klaar met het zeuren over andere mensen die zeuren. Geef gewoon een reactie zonder altijd maar een reactie op een ander te geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 14:27 

Kraak... Piep...

Zeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 14:31 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ik ben klaar met het zeuren over andere mensen die zeuren. Geef gewoon een reactie zonder altijd maar een reactie op een ander te geven!

zeur eens niet zo
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten