Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LPXX schreef:
--- Te veel mensen, zaal 1 verlaten vanwege drukte om vervolgens aan te sluiten in de rij voor zaal 2.


Volgens mij was dit vorig jaar ook een punt van kritiek. Toen was ik er en vond ik het in zaal 1 onwijs druk. Op feestjes is het toch wel enigzins lekker als je een beetje de ruimte hebt om los te gaan. Hopelijk doen ze hier volgend jaar wat aan, iets minder kaarten verkopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Zure ijsjes? :lol:


Ik haal zelf nooit ijs, maar vrienden klaagden over zure raketjes
Ze hadden overigens ook B-merk calippo's, geen idee welke pH deze hadden -.-

PEPii schreef:
LPXX schreef:
--- Te veel mensen, zaal 1 verlaten vanwege drukte om vervolgens aan te sluiten in de rij voor zaal 2.


Volgens mij was dit vorig jaar ook een punt van kritiek. Toen was ik er en vond ik het in zaal 1 onwijs druk. Op feestjes is het toch wel enigzins lekker als je een beetje de ruimte hebt om los te gaan. Hopelijk doen ze hier volgend jaar wat aan, iets minder kaarten verkopen :)


Ja, vorig jaar was dat ook, en toen gepaard met veel hitte.
Het viel me ook op dat naast bovengenoemde drukte de chill out ook vol zat en er zelfs tientallen mensen op de grond zaten in de binnenkomst hal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Zure ijsjes? :lol:

Ah huismerk Broken Balance zeker. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 12:07 
 
Donateur

LPXX schreef:
Zamble schreef:
Zure ijsjes? :lol:


Ik haal zelf nooit ijs, maar vrienden klaagden over zure raketjes
Ze hadden overigens ook B-merk calippo's, geen idee welke pH deze hadden -.-


Haha, dat waren van die energy ijsjes. Als je dan denkt dat je een gewoon raketje krijgt zal die vast zuur smaken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 12:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die heb ik ook wel gezien tijdens Resonate geloof ik :P

Dus zou goed kunnen dat je die hebt gehad.

TiMOTHYb schreef:
Zamble schreef:
Zure ijsjes? :lol:

Ah huismerk Broken Balance zeker. :cool:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Frijolrojo schreef:
Maar tering ey jongens, wat is radical redemption slecht geworden. Wat een pauper set was dat, drive compleet weg en kakte helemaal in. Vroeger ging ik helemaal uit mijn stekker bij die gozer maar nu.. pff


Dit... Het klinkt echt werkelijk waar nergens meer naar :lol: Gelukkig vindt ie het zelf leuk want daar gaat het tenslotte om!


America was denk ik de enige leuke plaat die voorbij kwam, rest was echt complete zaad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Kort verslagje van mijn kant nog:

Na een half uurtje toch besloten om naar B-Front en MYST te gaan, precies op tijd voor Electronic Symphony :loving: Set stak verder ook weer goed in elkaar.
Hierna een van de sets van de dag: Phuture Noize presents Black Mirror Society. Eerlijk toegegeven, doet Phuture Noize lang niet altijd wat met me, maar zaterdag was een van die dagen dat het me wel enorm pakte. Show in combinatie met de sfeer en het inmiddels beter afgesteld geluid zorgde ervoor dat deze drie kwartier echt fantastisch waren. SZP daarna was aardig (helaas geen The Outbreak), E-Force en Frequencerz gewoon degelijk maar niet echt benoemenswaardig.


Hier kan ik me volledig in vinden. De sfeer bij Phuture Noize was geweldig, toch wel een verademing tussen de melodieloze sets door. Ook B-Front & MYST heerlijk verrassend en met name Electronic Symphone, wat een bazenplaat is dat zeg :loving: Ik vond Frequencerz echt heel erg tegenvallen. D-Sturb was dan wel weer goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2018 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinus schreef:
DonnyD schreef:
Frijolrojo schreef:
Maar tering ey jongens, wat is radical redemption slecht geworden. Wat een pauper set was dat, drive compleet weg en kakte helemaal in. Vroeger ging ik helemaal uit mijn stekker bij die gozer maar nu.. pff


Dit... Het klinkt echt werkelijk waar nergens meer naar :lol: Gelukkig vindt ie het zelf leuk want daar gaat het tenslotte om!


America was denk ik de enige leuke plaat die voorbij kwam, rest was echt complete zaad...


Brutal 3.0 was ook weer leuk om te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2018 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond Radical eigenlijk nog best leuk. Ik ging er na een matig album met lage verwachtingen in, maar heb me uiteindelijk goed vermaakt. Plaatjes als 3.0 , Big Boys, Suicide Bassline , Handle This en Sacrifice blijven voor mij altijd sterk, en voor m'n gevoel was ie ook best lekker aan het mixen. Je zal er geen DJ-wedstrijden mee winnen, maar in dit tijdperk van fade-in/fade-out mixen doet een kickswitchje hier en geskipt breakje daar al wonderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2019 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten