Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Spoontechnicians maar een half uurtje en tegelijk met Delete VIP, godverdomme.

Dit. Shockerz, whhyyyyy ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begrijp dat oprecht niet, dat je 2 'vergelijkbare' acts met dezelfde doelgroep tegelijkertijd zet. Zo ook RR en Killshot wat nu verplicht is, hehe. Met GPF en Warface & DG is het wel relaxed overigens, half uurtje eerder weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 13:04 
 
Hardtraxx Newbie

B-Front & Myst, Phuture Noize & Apexx sluiten mooi op elkaar aan :thumbsup: Verplicht naar Radical of Killshot word wel even afzien :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Spoontechnicians maar een half uurtje en tegelijk met Delete VIP, godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik begrijp dat oprecht niet, dat je 2 'vergelijkbare' acts met dezelfde doelgroep tegelijkertijd zet. Zo ook RR en Killshot wat nu verplicht is, hehe. Met GPF en Warface & DG is het wel relaxed overigens, half uurtje eerder weg.


Aangezien de organisatie hier meeleest verwacht ik hier op zijn minst een verklaring of aanpassing voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij konden ze niet kiezen welke DJs ze wilden boeken voor dit feest :lol:
Ene kant indrukwekkend, andere kant lichtelijke irritatie met zoveel namen.

Timetable, iedereen staat er dus prima. Vrijwel heel de dag area 1 met wat uitstapjes naar 2 :bomb:
Area 2 is volgens mij helemaal vernieuwd, enkele weken geleden nog bij autotron geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 13:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jammer weer dit,
2 dingen waar ik het meest naar uit keek staan weer tegelijk.
Godver
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 13:29 
 
Organisator
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Aangezien de organisatie hier meeleest verwacht ik hier op zijn minst een verklaring of aanpassing voor


Wat valt er niet te begrijpen aan het feit dat 2 acts met dezelfde 'doelgroep' tegelijk staan? Wil jij met alle bezoekers tijdens Shockerz tegelijkertijd in zaal 1 staan? Dat lijkt ons niet. En met z'n allen tegelijk in zaal 2 al helemaal niet. We besteden veel tijd aan het samenstellen van een timetable. Naast wensen vanuit artiesten en boekingskantoren, denken we ook aan een juiste opbouw qua muziekstijl gedurende de dag. Daarnaast moeten we ook denken aan de veiligheid van onze bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
LucG schreef:
Aangezien de organisatie hier meeleest verwacht ik hier op zijn minst een verklaring of aanpassing voor


Wat valt er niet te begrijpen aan het feit dat 2 acts met dezelfde 'doelgroep' tegelijk staan? Wil jij met alle bezoekers tijdens Shockerz tegelijkertijd in zaal 1 staan? Dat lijkt ons niet. En met z'n allen tegelijk in zaal 2 al helemaal niet. We besteden veel tijd aan het samenstellen van een timetable. Naast wensen vanuit artiesten en boekingskantoren, denken we ook aan een juiste opbouw qua muziekstijl gedurende de dag. Daarnaast moeten we ook denken aan de veiligheid van onze bezoekers.


Ik begrijp dat de drukte verspreid moet worden, maar dan zou je toch ook Radical tegelijk kunnen zetten met spoontechnicians? Een totaal andere doelgroep maar het zal echt niet te druk worden in zaal 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hidius schreef:
Verplicht naar Radical of Killshot word wel even afzien :thumbdown:


Verplicht eten bedoel je? Vind ik best prima eigenlijk haha, mooi moment om ff pauze te houden.

Verder jammer van B-Front vs. MYST tegelijk met Riot Shift en Delete VIP met Spoontechnicians. Die keuze ga ik ter plekke maken. Verder prima TT, zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog steeds zoekende naar 1 ticket, wie maakt mij los? Bied 56 ekkermannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zag er op tickettack staan, ik weet niet of dit te vertrouwen is.. wel 80 euro voor een kaartje :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
LucG schreef:
Aangezien de organisatie hier meeleest verwacht ik hier op zijn minst een verklaring of aanpassing voor


Wat valt er niet te begrijpen aan het feit dat 2 acts met dezelfde 'doelgroep' tegelijk staan? Wil jij met alle bezoekers tijdens Shockerz tegelijkertijd in zaal 1 staan? Dat lijkt ons niet. En met z'n allen tegelijk in zaal 2 al helemaal niet. We besteden veel tijd aan het samenstellen van een timetable. Naast wensen vanuit artiesten en boekingskantoren, denken we ook aan een juiste opbouw qua muziekstijl gedurende de dag. Daarnaast moeten we ook denken aan de veiligheid van onze bezoekers.


Kom aan, dit is wel een beetje recht lullen wat krom is he. Hiermee impliceer je dat er helemaal niemand naar één van de andere acts in zaal 2 zou gaan zodra Delete in zaal 1 draait? Onafhankelijk van voorkeuren gebeurt dat natuurlijk nooit.

En qua opbouw muziek stijl is er toch geen groot verschil als je (bijvoorbeeld) Rooler en Spoontechnicians omdraait?

Ik begrijp de reacties hier wel. En deze reactie van jullie niet zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Spoontechnicians maar een half uurtje en tegelijk met Delete VIP, godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is maar één probleem imo en dat is het gigantisch aantal namen op de line-ups tegenwoordig. Kijk nu naar die time table. Dat is toch gewoon chaos...

Maar idd, Delete gelijk met Spoontechnicians is kwalijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:

Aangezien de organisatie hier meeleest verwacht ik hier op zijn minst een verklaring of aanpassing voor


Ja man, Shockerz gaat wel ff voor Hardtraxx de TT aanpassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 15:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Komt vooral door het hoge aantal LIVE acts zo te zien. Dan kan je ook 2x zo veel artiesten er plempen.

Snap de rede daar sowieso niet echt achter, misschien haal je meer mensen binnen maar het is toch dan gelijk 2x zo duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Er is maar één probleem imo en dat is het gigantisch aantal namen op de line-ups tegenwoordig.


De voornaamste reden dat ik dit feest ook links laat liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me ook logistiek heel onhandig. Elk half uur weer een nieuwe stroom mensen die op gang komt, waardoor je eigenlijk constant lopende mensen in de zaal hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Komt vooral door het hoge aantal LIVE acts zo te zien. Dan kan je ook 2x zo veel artiesten er plempen.

Snap de rede daar sowieso niet echt achter, misschien haal je meer mensen binnen maar het is toch dan gelijk 2x zo duur.

En 2x zo voorspelbaar. :corn: Schijnbaar is dit wat raw-hardstyle-luisterend NL wilt. Desalniettemin wel zin in om met ons Maikel op pad te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Helicaze schreef:
Er is maar één probleem imo en dat is het gigantisch aantal namen op de line-ups tegenwoordig.


De voornaamste reden dat ik dit feest ook links laat liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 15:59 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Ik begrijp de reacties hier wel. En deze reactie van jullie niet zo goed.


Dat vinden we erg jammer om te horen Stoux. Hopelijk weet je jezelf toch te vermaken, mocht je gaan. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Stoux schreef:
Ik begrijp de reacties hier wel. En deze reactie van jullie niet zo goed.


Dat vinden we erg jammer om te horen Stoux. Hopelijk weet je jezelf toch te vermaken, mocht je gaan. :aww:


Nee. Ben de edities '15, '16 en '17 geweest, maar na de (imo) mindere editie van vorig jaar sla ik een keer over. Hopelijk zie ik na deze editie weer zeer positieve reacties zodat ik volgend jaar weer getriggerd wordt om te gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: Lekker een organisatie er op aanspreken hoe zij hun feest indelen en ook nog een verklaring of aanpassing eisen. Hoe hoog hebben jullie jezelf in je bolletje zitten? :lol:

Dat je het er niet helemaal mee eens ben kan, maar komop he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Dat je het er niet helemaal mee eens ben kan, maar komop he.

Dit vooral. Je kan de organisatie er op aan kijken dat er zoveel namen staan, waardoor de kans op overlappingen gewoon een stuk groter is. Echter maakt dit de kans ook wel weer groter dat er artiesten tussen zitten die je juist wel vet vindt. Vind deze TT nog goed gelukt tbh, met een dergelijke hoeveelheid namen. Dat er nu hier een aantal vallen over Delete en Spoontechnicians samen, zal zo zijn. In andere groepen zal het juist weer anders zijn over totaal anderen namen, die hier niemand boeit :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten