D-Sturb, Rejecta Live, Riot Shift: Dystopia en Deluzion: System Overload ook op de main
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Sinds wanneer is het Re-Gain?
The Purge live, ik denk en hoop op de main?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Zaal 2. Net als Degos & Re-Done presents Timebombwrote:The Purge live, ik denk en hoop op de main?
En Rooler - LIVE in zaal 1
Nu nog hopen op Element & Mutilator in zaal 2 en Sickmode in zaal 1. Verder zijn E-Force AoR en Radical wel zekerheidjes. Dan nog SZP & Phuture Noize nog denk ik?
Vooralsnog een degelijke line-up waar ik me (mocht de TT ook gunstig zijn) prima op zal vermaken.
RE-GAIN 'Square One'wrote:Sinds wanneer is het Re-Gain?
Is zijn nieuwe liveact naam
-
MHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2021
- last seen Jan 2026
PN raw ?wrote:Nu nog hopen op Element & Mutilator in zaal 2 en Sickmode in zaal 1. Verder zijn E-Force AoR en Radical wel zekerheidjes. Dan nog SZP & Phuture Noize nog denk ik?
Zegt hij toch niet? En daarbij staan Voidax en Udex er toch ook? Rebelion (hun meer euforische kant) zou je daar ook onder kunnen scharen. Rare comment.wrote:PN raw ?wrote:Nu nog hopen op Element & Mutilator in zaal 2 en Sickmode in zaal 1. Verder zijn E-Force AoR en Radical wel zekerheidjes. Dan nog SZP & Phuture Noize nog denk ik?![]()
Stond er in 2018 ook en lijkt me gezien de alfabetische volgorde niet gek als hij er staat.wrote:PN raw ?wrote:Nu nog hopen op Element & Mutilator in zaal 2 en Sickmode in zaal 1. Verder zijn E-Force AoR en Radical wel zekerheidjes. Dan nog SZP & Phuture Noize nog denk ik?![]()
En hoe raw is de overige line up idd
Full Line Up:
Area 1
Act of Rage // Adaro // D-Sturb // Deluzion presents System Overload // E-Force // Killshot & Bloodlust LIVE // Origins - Raw Classics Showcase // Radical Redemption // Ran-D // RE-GAIN 'Square One' // Rebelion // Rejecta LIVE // Riot Shift presents Dystopia // Rooler LIVE // Vertile presents Vertile's Dimension // Voidax // Warface // Da Syndrome // Nolz
Area 2
Artifact // Aversion // Cryex // Degos & Re-Done present Timebomb // Fraw // Hydra // Imperatorz // Invector // Level One // Mutilator // Ncrypta // Neroz 'Supercharged' LIVE // Physika // Rogue Zero // The Purge LIVE // Udex 'Shape The Future' LIVE // Unresolved // Vyral & D-Verze - Spoontech Special // MC Livid
Area 1
Act of Rage // Adaro // D-Sturb // Deluzion presents System Overload // E-Force // Killshot & Bloodlust LIVE // Origins - Raw Classics Showcase // Radical Redemption // Ran-D // RE-GAIN 'Square One' // Rebelion // Rejecta LIVE // Riot Shift presents Dystopia // Rooler LIVE // Vertile presents Vertile's Dimension // Voidax // Warface // Da Syndrome // Nolz
Area 2
Artifact // Aversion // Cryex // Degos & Re-Done present Timebomb // Fraw // Hydra // Imperatorz // Invector // Level One // Mutilator // Ncrypta // Neroz 'Supercharged' LIVE // Physika // Rogue Zero // The Purge LIVE // Udex 'Shape The Future' LIVE // Unresolved // Vyral & D-Verze - Spoontech Special // MC Livid
wrote: Vyral & D-Verze - Spoontech Special
Zal je zien dat het een 30 min live-setje iswrote:wrote: Vyral & D-Verze - Spoontech Special
Heb je al die acts gezien op de lineup, 30 minuten is nog royaalwrote:Zal je zien dat het een 30 min live-setje iswrote:wrote: Vyral & D-Verze - Spoontech Special
Maar twijfel oprecht om nog een kaartje te proberen te fixen ondanks de onzekerheid. Echt een gruwelijke lineup
Echt een hele dikke line up! Beide Area's ook, wordt nog lastig kiezen!wrote:Full Line Up:
Area 1
Area 2
Kijk zelf erg uit naar Physika, nog niet live gehoord maar wel erg fan van zijn nummers!
Misschien kan Shockerz hier stiekem al wat over kwijt?wrote: Heb je al die acts gezien op de lineup, 30 minuten is nog royaal![]()
2 jaar terug waren er 16 acts op de main. De TT toen had regelmatig acts van een uur of van 45 minuten. Zal deze keer met 17 acts ongeveer hetzelfde zijn.
Normaal niet zo'n fan van zulke korte setjes, maar als ik hier naartoe zou gaan zou een showcase van 45 minuten per artiest met alle muziek die ze in de afgelopen feest-loze 2 jaren hebben gemaakt te laten horen, dan is dat eigenlijk gewoon top.wrote:2 jaar terug waren er 16 acts op de main. De TT toen had regelmatig acts van een uur of van 45 minuten. Zal deze keer met 17 acts ongeveer hetzelfde zijn.
dikke line-up waar ik me zeker op zal vermaken 
View on SoundCloud
Na de depri persco toch even een mixje gemaakt met mijn favo tracks van de artiesten op de line up.
Na de depri persco toch even een mixje gemaakt met mijn favo tracks van de artiesten op de line up.
De oude datum van 26 februari had nu wel sick geweest 
Mocht iemand nog een ticket over hebben, dan neem ik deze graag over!