Op hoop van zegen: 1 kaartje gezocht!! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zie dat er nog niks verkocht is op Ticketswap, komt dit doordat mensen hun kaarten nog niet hebben ontvangen? Of wil iedereen hier gewoon heel graag naartoe? 
Tickets zijn pas vanaf 20 februari te downloaden dus komen vanzelf wel op ticketswap.wrote:Zie dat er nog niks verkocht is op Ticketswap, komt dit doordat mensen hun kaarten nog niet hebben ontvangen? Of wil iedereen hier gewoon heel graag naartoe?
heb 2 kaarten voor 60ps, pb als je interesse hebt
Dit wordt dus het eerste feest waarbij ik moet testen voor toegang.
Maar als ik dan positief test, krijg ik dan geld van me kaartje terug, of is het dan 'helaas pindakaas'
Maar als ik dan positief test, krijg ik dan geld van me kaartje terug, of is het dan 'helaas pindakaas'
-
SHardtraxxer
- 273 posts member since 2020
- last seen May 2026
Dan is t, verkopen op TicketSwap met winst.wrote:Dit wordt dus het eerste feest waarbij ik moet testen voor toegang.
Ik weet niet of het een foutje is of dat er meer officiële tickets beschikbaar gaan komen, maar als je op de website naar de kaartverkoop gaat staat er dat er een ticketsale is over 3 dagen 
wrote:Ik weet niet of het een foutje is of dat er meer officiële tickets beschikbaar gaan komen, maar als je op de website naar de kaartverkoop gaat staat er dat er een ticketsale is over 3 dagen
LIMITED TICKETS: Een zeer beperkte hoeveelheid geretourneerde tickets gaat aanstaande maandag om 18.00 in de verkoop. Dit markeert ook het moment dat alle nieuwe en eerdere kaartkopers hun tickets via e-mail ontvangen.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
View on Facebook
Preview van de live-act van Deluzion. Iets met dozijn en het getal dertien.
Edit: Oh doet het niet.
Staat op FB en insta van Deluzion.
Edit: Oh doet het niet.
Lelijke screech, lelijke kicks. Damn zelfs voor iemand die normaliter een bak pleuris herrie kan waarderen is dit zwaar oninteressant.wrote:View on Facebook
Edit: Oh doet het niet.Staat op FB en insta van Deluzion.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Mocht je nog op zoek zijn, ik heb er nog over!wrote:Op hoop van zegen: 1 kaartje gezocht!!
Voorzien, na Vertile wel gelijk weer naar huiswrote:Mocht iemand nog een ticket over hebben, dan neem ik deze graag over!
Pfffff inb4 vertile openerwrote:Voorzien, na Vertile wel gelijk weer naar huiswrote:Mocht iemand nog een ticket over hebben, dan neem ik deze graag over!
Nah dan wil ik nog wel blijven voor udex en voidaxwrote:Pfffff inb4 vertile openerwrote:Voorzien, na Vertile wel gelijk weer naar huiswrote:Mocht iemand nog een ticket over hebben, dan neem ik deze graag over!
Waar blijft het Anthem van Vertile?
Last edited by Martin Waus on , edited 1 time in total.
Iemand nog op zoek naar 3 kaarten voor Shockerz? Hit me up!
-
KHardtraxxer
- 390 posts member since 2021
- last seen Nov 2025
Is er al meer info over het anthem/de timetable?
Vind het ook apart dat er nog geen releasedatum of teaser van het anthem is, op die trailer van 3 maanden geleden na. Timetable kan je denk ik zoals bijna altijd een week van tevoren verwachten. Ergens eind deze week dus.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Erg vreemd ja. Anthem was waarschijnlijk al in oktober/november (?) klaar, dus vraag me af wat precies de reden is om hem zo laat uit te brengen. Hopelijk toch een dezer dagen een preview, want ben toch zeer benieuwd naar de plaat.wrote:Waar blijft het Anthem van Vertile?
https://nos.nl/artikel/2420614-kabinet- ... afschaffen
Haha ook balen, 4 dagen na het evenement is testen niet meer nodig. Hopen op een negatieve test dan maar. Begin januari corona gehad, dus komt vast wel goed.
Haha ook balen, 4 dagen na het evenement is testen niet meer nodig. Hopen op een negatieve test dan maar. Begin januari corona gehad, dus komt vast wel goed.
Maandag timetable
Bron: Insta dm
Ook direct naar het anthem gevraagd? Er wordt weinig hype gecreëerd door de organisatie terwijl het volgende week al is. Hopelijk is wel alles goed verlopen.wrote:Maandag timetable
Ja, maar hebben ze niks op gezegd.
In hun story stond wel 'incoming...' met hetzelfde stukje van het anthem als we al hadden. Zal dus ook wel maandag komen, denk ik.
Edit: zie net op RSU dat 'ie is gedraaid op Rawfare
In hun story stond wel 'incoming...' met hetzelfde stukje van het anthem als we al hadden. Zal dus ook wel maandag komen, denk ik.
Edit: zie net op RSU dat 'ie is gedraaid op Rawfare