Iemand van hier toevallig nog een kaart over of kent iemand die een kaart over heeft en deze wil verkopen? Ik wil hem namelijk graag overkopen 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Minus Militia is aan de line-up toegevoegd
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Graag rond een uurtje of 7, kan ik op dat moment uitgebreid gaan dinerenwrote:Minus Militia is aan de line-up toegevoegd
wrote:Graag rond een uurtje of 7, kan ik op dat moment uitgebreid gaan dinerenwrote:Minus Militia is aan de line-up toegevoegd
Hahaha, ik ben juist wel enthousiast! Hopelijk redelijk wat van hun nieuwe album!wrote:Graag rond een uurtje of 7, kan ik op dat moment uitgebreid gaan dinerenwrote:Minus Militia is aan de line-up toegevoegd
Ik hoop dat ze openen met Leave a mark, kan ik daarna rustig etenwrote:Minus Militia is aan de line-up toegevoegd
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Benieuwd wie gaat openen in zaal 1. Ik denk niet dat ze live act of showcase laten openen, maar MYST laat je imo ook niet meer openen tegenwoordig.
Moest hier laatst ook aan denken ja... benieuwd naar de timetable.wrote:Benieuwd wie gaat openen in zaal 1. Ik denk niet dat ze live act of showcase laten openen, maar MYST laat je imo ook niet meer openen tegenwoordig.
Hopen dat Delete niet tegelijk gezet wordt met de Spoonies.
Spoontech opent. Kunnen de hardtraxxers ook weer op tijd naar huis om bij grootmoeder te gaan eten.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Ik ben hardtraxxer en mijn grootmoeder is een jaar geleden overleden. Denk even na volgende keer.
Als ik nog grootmoeders zou hebben zou ik er graag gaan eten ja.wrote:Spoontech opent. Kunnen de hardtraxxers ook weer op tijd naar huis om bij grootmoeder te gaan eten.
wrote:Denk even na volgende keer.
Begin nu toch te twijfelen..
15:00 tot 15:30 Clockartz
15:30 tot 16:30 Artifact
17:00 tot 17:30 Shockerz presents Origins
21:00 tot 21:30 Chris One
22:30 tot 23:00 The Purge
23:00 tot 00:00 D-Verze & Vyral
00:00 tot 01:00 Mind Dimension
15:00 tot 15:30 Clockartz
15:30 tot 16:30 Artifact
17:00 tot 17:30 Shockerz presents Origins
21:00 tot 21:30 Chris One
22:30 tot 23:00 The Purge
23:00 tot 00:00 D-Verze & Vyral
00:00 tot 01:00 Mind Dimension
Hele fijne TT, kan zo goed als alles zien wat ik wil zien. Enige overlap is Origins vs Apexx, maar ga voor het album van Apexx. Zin in 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Hele fijne TT inderdaad. Eerste deel van de dag in zaal 1, met een uitstapje naar Artifact. Vanaf een uurtje of 9 lekker naar zaal 2 
Prima tt dit. Vanaf 9 uur in zaal 2 te vinden met een uitstapje naar Rooler.
Ook erg benieuwd naar de Chord V Showcase en verder zie ik het wel.
Ook erg benieuwd naar de Chord V Showcase en verder zie ik het wel.
wrote:Hele fijne TT, kan zo goed als alles zien wat ik wil zien. Enige overlap is Origins vs Apexx, maar ga voor het album van Apexx. Zin in
Prima timetable, enige baaldingetje is Delete tegelijk met Vyral & D-Verze. Die dag maar even kijken waar we het meeste zin in hebben.
Ohja, nog op zoek naar een of twee tickets, mocht iemand er vanaf willen
Ohja, nog op zoek naar een of twee tickets, mocht iemand er vanaf willen
Die overlap is idd erg klote, maar ik ga denk toch voor Vyral & D-Verze. Delete heeft me de laatste tijd toch wat minder verrast in zijn setjes en ik denk dat D-Verze (met veel nieuw albummateriaal) en Vyral een stuk verrassender wordtwrote:Prima timetable, enige baaldingetje is Delete tegelijk met Vyral & D-Verze. Die dag maar even kijken waar we het meeste zin in hebben.
wrote:Prima timetable, enige baaldingetje is Delete tegelijk met Vyral & D-Verze. Die dag maar even kijken waar we het meeste zin in hebben.
Bijzonder dat ticketswap ineens vol staat met tickets. Best wel zin in ondertussen 
Lols inderdaad, heb m mooi op tijd weten te verpatsen.wrote:Bijzonder dat ticketswap ineens vol staat met tickets. Best wel zin in ondertussen