Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 12:58 
 

ErikZ schreef:
Vortraxx schreef:
Coone staat (meestal) Altijd op Reverze


Wait what did you say :huh:

Bijna altijd ja, vorig jaar niet wat ik dan best vreemd vond ivm 10 jarig jubileum. Ik had hem er toen zeker bij verwacht eigenlijk.

Bowlingbal schreef:
Cyber / Sylence

Gebeurde dit maar echt :loving:.
Bij alleen Sylence of Cyber spring ik ook al een gat in de lucht. Van Cyber zo genoten afgelopen zaterdag :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sander Bijna altijd is onmogelijk!!

Het is of Vaak of Altijd!! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone had dit jaar (10 jaar Reverze) alreeds een booking in Amerika als ik me niet vergis. Buitenlandse bookings, zeker in de US, zal voor hem momenteel voorang hebben op BE/NL bookings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 00:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jack Of Sound vindt men foto op Instagram leuk van men Reverze ticket.
:yay: Jack Of Sound Confirmed :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Jack Of Sound vindt men foto op Instagram leuk van men Reverze ticket.
:yay: Jack Of Sound Confirmed :yay:


Die liked alles wat los en vast zit op insta. Zelfs de foto van mijn vriendin
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
DL22 schreef:
Jack Of Sound vindt men foto op Instagram leuk van men Reverze ticket.
:yay: Jack Of Sound Confirmed :yay:


Die liked alles wat los en vast zit op insta. Zelfs de foto van mijn vriendin


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit je vriendin los of vast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk vast, anders was ze al lang bij hem weg gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry Yowan maar :lol:

Over Reverze, het zal vast niet lang meer duren tot de full lineup gereleased wordt.
Ik verwacht zeker Coone (bevestigd), Da Tweekaz, Ran-D, Radical Redemption, helaas Zatox, enzovoort.
Hopelijk proberen ze wat meer divers te zijn, maar ik betwijfel het sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Sorry Yowan maar :lol:

Over Reverze, het zal vast niet lang meer duren tot de full lineup gereleased wordt.
Ik verwacht zeker Coone (bevestigd), Da Tweekaz, Ran-D, Radical Redemption, helaas Zatox, enzovoort.
Hopelijk proberen ze wat meer divers te zijn, maar ik betwijfel het sterk.


LOL! De lineup is er xD En ik neem mijn woorden grotendeels terug! Zeer blij met deze lineup!
http://www.reverze.be/

Angerfist
Coone
Gunz For Hire
Brennan Heart
Radical Redemption Live
Miss K8
Mark With a K Live
B-Freqz Live
Atmozfears
Code Black
Psyko Punkz
Warface
Hard Driver
NSCLT
Deetox
Josh & Wesz
Cyber
Sephyx
Titan
Requiem
Act Of Rage
Sub Sonik
Sub Zero Project Live
Lowriderz
Pat B
Unsenses
Mc Villain / DV8 / Chucky / DL
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:30 
 
Hardtraxxer

Waar is Minus Militia?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sub Zero Project ook live trouwens, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook te laat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gunz for hire, Bfreqz, josh en wesz en Cyber :drool: . Reverze 2016 3een zekerheidje voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Waar is Minus Militia?


Niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:34 
 
Hardtraxxer

Deetox vind ik trouwens ook wel een opvallende naam tussen al deze (grote) artiesten , omdat ze toch wel andere raw maakt als de mainstream raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja hele dikke line up. Geluid in de Lotto is zo gruwelijk. Hopelijk B-freqz daar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Deetox vind ik trouwens ook wel een opvallende naam tussen al deze (grote) artiesten , omdat ze toch wel andere raw maakt als de mainstream raw.


Deetox staat toch gewoon overal? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Deetox vind ik trouwens ook wel een opvallende naam tussen al deze (grote) artiesten , omdat ze toch wel andere raw maakt als de mainstream raw.

Wat voor raw maakt ze dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Ja hele dikke line up. Geluid in de Lotto is zo gruwelijk. Hopelijk B-freqz daar :drool:


Inderdaad :D Volgens mij staan B-Freqz ook wel in de lotto, G4H en RR live op de main.
Ik dacht na die Hard Bass lineup gaat Reverze wat teleurstellen, toch niet. Nu al zin in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:42 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Zephyrus schreef:
Deetox vind ik trouwens ook wel een opvallende naam tussen al deze (grote) artiesten , omdat ze toch wel andere raw maakt als de mainstream raw.

Wat voor raw maakt ze dan?

Minder toegankelijke raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:43 
 
Hardtraxxer

DL22 schreef:
Zephyrus schreef:
Deetox vind ik trouwens ook wel een opvallende naam tussen al deze (grote) artiesten , omdat ze toch wel andere raw maakt als de mainstream raw.


Deetox staat toch gewoon overal? :whistle:

True. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn inzet staat op Coone voor het anthem trouwens.
Mogelijke backups Code Black of Hard Driver.

Stiekem hoop ik op G4H anthem, maar not gonna happen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoop op een raw artiest voor het anthem. en dan zoiets als Dimensions van Ran-D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten