Kwamen rond een uur of 8 aan, auto geparkeerd en richting het Sportpaleis gewandeld.
Het binnen komen deed aanzienlijk langer dan vorig jaar. Helaas pindakaas precies de verkeerden doorgang gekozen want bij binnenkomst heel uitgebreid gecontroleerd en gefouilleerd. Moest zelfs mijn schoenen uit doen

. Vervolgens vraagt die man waarom ik Dextro bij heb en of ik die nodig heb ivm suikerziekte. Ik denk laat ik maar ja zeggen anders donderd die het in de afvalbak.... Wat doet die vent gooit die het alsnog weg

. Na uindelijk binnen te zijn kan ik 10 meter verder een nieuwe rol kopen voor 3 euro

.
Kluisjes halen en bonnen kopen ging heel soepeltjes.
Hierna maar richting de Lotto gelopen om om ongeveer kwart voor 9 bij
Unsenses binnen te komen. Paar plaatjes die we gehoord hebben waren prima.
Vervolgens was het tijd voor
Cyber waar ik toch wel heer erg naar uitgekeken had. Maakte alle verwachtingen waar

. Heerlijk setje met meer dan genoeg ruimte om los te gaan. Het geluid stond nog wel erg zacht, je kon door de muziek heen zelfs op een redelijk normaal niveau met elkaar praten.
Na Cyber voor de eerste keer naar het Sportpaleis gelopen voor
NSCLT. Bij binnenkost doemde meteen dat enorme led scherm op

. Vond het persoonlijk echt heel erg gaaf. Verder had ik bij deze set eigenlijk niet echt verwachtingen maar damn dit was toch wel de verassing van de avond. Hele set volop staan genieten en dik pluspunt voor het draaien van Reignite

.
Mark with a K Tjaa... heb niks met die jump rommel dus maar even pizza en drinken gaan halen. Bij terugkomst werd deze set toch ook enigszins een versassing met een paar top nummers!
Atmozfears was naar verwachting gwn top! Niks op aan te merken.
Na Atmozfears richting de Lotto gegaan voor
Psyko Punkz, wat een tyfus drukte

. 0,0 bewegingsruimte. Tracks die we gehoord hebben waren vrij standaard maar met de show etc prima te pruimen

.
Tijdens
Sub Zero Preject was het nog altijd veel te druk. Setje was leuk met nummers zoals Funky shit (live edit?), Hands up en Headbanger. Wat een heerlijk nummer is dat zeg

.
Om 10 voor half 2 richting het Sportpaleis gelopen maar verdwaalde in de trappen huizen omdat de binnendoor route in een keer afgesloten was. Tot overmaat van ramp ook nog een wachtrij bij de ingang van het Sportpaleis. Hierdoor hebben we het anthem van
Coone gemist

. Tijdens deze set had ik even een inkak momentje dus niet optimaal van kunnen genieten ivm hoodpijn.
Na Coone was het eindelijk tijd voor mijn held
Brennan Heart. Hele gave intro en gvd wat een set

. Met afstand de set van de avond voor mij! 1 uur lang compleet uit mijn plaat staan gaan

en tijdens lies or truth hield ik het toch even niet droog..

.
Pat B Met de Flasback was goed te doen maar vond er verder niet heel veel aan.
G4h was ook ontzettend gaaf! Door de drukte in de Lotto besloten niet meer naar RR te gaan en geen moment spijt van gehad!
Hard driver draaide ook een dikke set met veel van zijn nieuwe tracks, erg vetjes

.
B-freqz was geweldig en toen ze Overdose erop gooide wist ik ff niet waar ik het moest zoeken. Een partij staan maaien niet normaal
Hiernaa naar huis gegaan.
Een onvergetelijke avond gehad

! Super dikke setjes gehoord en die show

man man man
