Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 22:25 

Hardtraxxer

Ultraterrorloudsound schreef:
wordt reverze ergens op een radio station of livestream uitgezonden?

Neen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 14:29 

Hardtraxxer

Wat een feest. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 15:07 

Hardtraxx Veteran

Erg vermakelijke editie gehad weer, alles zat weer prima in elkaar door Bass Events, show was weer mooi en het geluid was ook weer prima! :)

Op muzikaal gebied vond ik het allemaal een beetje matig. Tot aan de flashback in de Lotto gestaan en bijvoorbeeld SZP en Deetox vond ik op geen enkel moment spannend worden, komt ook mede omdat ik de hedendaagse raw, op enkele uitzonderingen na, niet meer zo spannend vind.

Josh & Wesz draaiden een erg fijne set met veel tijdmachine hitjes en nieuwe platen zoals Retrospect en World At Peace. :thumbsup: Ook de Reverze flashback was weer flink genieten evenals B-Freqz en Angerfist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 15:31 

Hardtraxx Elite

Heerlijke avond gehad in de Lotto Arena en een uitstapje naar B-Freqz.
Geluid in de Lotto was echt gruwelijk. Alleen die drukte in de gangen in het begin was echt niet te doen.
Een ingeblikt sardientje heeft meer ruimte.
Weet iemand met welke track Titan en Requiem opende? Heb hem gefilmd maar is echt bagger kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 18:42 

Kwamen rond een uur of 8 aan, auto geparkeerd en richting het Sportpaleis gewandeld.
Het binnen komen deed aanzienlijk langer dan vorig jaar. Helaas pindakaas precies de verkeerden doorgang gekozen want bij binnenkomst heel uitgebreid gecontroleerd en gefouilleerd. Moest zelfs mijn schoenen uit doen :/. Vervolgens vraagt die man waarom ik Dextro bij heb en of ik die nodig heb ivm suikerziekte. Ik denk laat ik maar ja zeggen anders donderd die het in de afvalbak.... Wat doet die vent gooit die het alsnog weg :/. Na uindelijk binnen te zijn kan ik 10 meter verder een nieuwe rol kopen voor 3 euro >.<.

Kluisjes halen en bonnen kopen ging heel soepeltjes.

Hierna maar richting de Lotto gelopen om om ongeveer kwart voor 9 bij Unsenses binnen te komen. Paar plaatjes die we gehoord hebben waren prima.

Vervolgens was het tijd voor Cyber waar ik toch wel heer erg naar uitgekeken had. Maakte alle verwachtingen waar :loving:. Heerlijk setje met meer dan genoeg ruimte om los te gaan. Het geluid stond nog wel erg zacht, je kon door de muziek heen zelfs op een redelijk normaal niveau met elkaar praten.

Na Cyber voor de eerste keer naar het Sportpaleis gelopen voor NSCLT. Bij binnenkost doemde meteen dat enorme led scherm op :woot:. Vond het persoonlijk echt heel erg gaaf. Verder had ik bij deze set eigenlijk niet echt verwachtingen maar damn dit was toch wel de verassing van de avond. Hele set volop staan genieten en dik pluspunt voor het draaien van Reignite :worship:.

Mark with a K Tjaa... heb niks met die jump rommel dus maar even pizza en drinken gaan halen. Bij terugkomst werd deze set toch ook enigszins een versassing met een paar top nummers!

Atmozfears was naar verwachting gwn top! Niks op aan te merken.

Na Atmozfears richting de Lotto gegaan voor Psyko Punkz, wat een tyfus drukte :/. 0,0 bewegingsruimte. Tracks die we gehoord hebben waren vrij standaard maar met de show etc prima te pruimen ^^.

Tijdens Sub Zero Preject was het nog altijd veel te druk. Setje was leuk met nummers zoals Funky shit (live edit?), Hands up en Headbanger. Wat een heerlijk nummer is dat zeg :worship:.

Om 10 voor half 2 richting het Sportpaleis gelopen maar verdwaalde in de trappen huizen omdat de binnendoor route in een keer afgesloten was. Tot overmaat van ramp ook nog een wachtrij bij de ingang van het Sportpaleis. Hierdoor hebben we het anthem van Coone gemist :cry:. Tijdens deze set had ik even een inkak momentje dus niet optimaal van kunnen genieten ivm hoodpijn.

Na Coone was het eindelijk tijd voor mijn held Brennan Heart. Hele gave intro en gvd wat een set :worship: :yay:. Met afstand de set van de avond voor mij! 1 uur lang compleet uit mijn plaat staan gaan :love: en tijdens lies or truth hield ik het toch even niet droog.. :$.

Pat B Met de Flasback was goed te doen maar vond er verder niet heel veel aan.

G4h was ook ontzettend gaaf! Door de drukte in de Lotto besloten niet meer naar RR te gaan en geen moment spijt van gehad!

Hard driver draaide ook een dikke set met veel van zijn nieuwe tracks, erg vetjes :).

B-freqz was geweldig en toen ze Overdose erop gooide wist ik ff niet waar ik het moest zoeken. Een partij staan maaien niet normaal xd

Hiernaa naar huis gegaan.

Een onvergetelijke avond gehad :worship: :loving:! Super dikke setjes gehoord en die show :loving: man man man :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 18:48 

typen is moeilijk? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 19:04 

jeffrey2107 schreef:

Hou je mond eens zeiksnol :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 19:24 

Hardtraxx Elite

SVB schreef:
tijdens lies or truth hield ik het toch even niet droog.. :$

Heb je moeten wenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 19:27 

SVB schreef:
jeffrey2107 schreef:

Hou je mond eens zeiksnol :kiss2:

pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 17:48 

Hardtraxxer

Gvd wat heb ik genoten zeg.
Mijn eerste indoor event. En ik vond het geweldig.
Het begon al geweldig met NSCLT, die een super set draaiden.
Daarna naar de Lotto gelopen om Josh en Wesz te zien. Mark With a K hoefde ik niet te zien, heb niks met tek en jump. Josh en Wesz draaide ook erg goed met veel classics. Hierna wilden we naar Atmozfears gaan, maar we stonden eigenlijk wel lekker in de Lotto, dus maar bij Psyko Punkz gebleven. Zij draaiden een standaard PP-setje, erg lekker toch wel. Daarna terug naar het sportpaleis voor Coone. Dat viel me wat tegen. Te veel tracks die me niet aanstonden. Daarna draaide Brennan Heart. Wat een set was dat zeg :love: . Draaide ook nog even de Sub Sonik remix van Darude- Sandstorm en Sub Sonik - MF psych :worship: . Reverze flashback vond ik maar niks. Hardstyle kan ik dat eigenlijk niet noemen. Gunz for Hire was wel gigantisch gaaf. De show hierbij was echt ongelofelijk. Zelden zoiets gaafs gezien. Ook alle nummers van G4H gehoord die ik wilde horen. Hierna draaide Hard Driver, wat ik altijd wel leuk vind. B-Freqz daarna was sowieso geweldig. Man wat hebben die kerels een energie. Met Angerfist maar wat verder naar achter gaan staan en om 6:45 waren we de zaal uit. Geweldige avond gehad. Het 'ge-heehoo' viel me erg mee.

+++ Gunz for Hire
+++ De stage en de show
+++ NSCLT
+++ Brennan Heart
++ B-Freqz
++ Psyko Punkz
++ Josh en Wesz
+ Hard Driver
- Drukte af en toe tussen de Lotto en het sportpaleis
- Coone
-- Reverze Flashback
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 18:09 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Reverze flashback vond ik maar niks. Hardstyle kan ik dat eigenlijk niet noemen.

Tijdens de flashback is het juist de bedoeling dat er oude jump platen gedraaid worden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 18:18 

Hardtraxx Elite

Indyy schreef:
geert3ssen schreef:
Reverze flashback vond ik maar niks. Hardstyle kan ik dat eigenlijk niet noemen.

Tijdens de flashback is het juist de bedoeling dat er oude jump platen gedraaid worden :x

Arise teasen, maar hem dan vervolgens niet draaien :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 00:20 

Hardtraxxer

Goed nachtje gehad.
Hoogtepuntjes waren Josh & Wesz, Noicecult en B-freqz.
Cyber was ook lekker binnenkomen met flink wat reversed bass nummertjes :)
Helaas werd er tijdens zijn set wel elke 5 minuten een hee-hoo ingezet. Gelukkig viel dit de rest van de avond reuze mee (voor Belgische begrippen). Verder waren Code Black, Hard Driver & Angerfist ook meer dan prima. Radical vond ik daarentegen wat teveel van het goede. Net wat teveel platen in 30 minuten gepropt.

Top ook dat de avond goed werd opgebouwd met een groot deel euphorisch en vervolgens een tweede wat harder gedeelte. Kritiek puntje is echter dat de meeste setjes wel heel standaard waren en er weinig tot geen verrassende nummers werden gedraaid.

Vond de sfeer in het begin in de lotto en ook in het midden van de nacht in het sportpaleis wel redelijk karig. Had soms het idee dat ik een van de weinigen was in een straal van 10 m2 die niet stilstond. Halverwege de avond werd de sfeer in de Lotto en later ook in het Sportpaleis wel stukken beter.

Zoals altijd was bijna alles prima geregeld door Bass Events. Wel vervelend dat halverwege de avond de gang langs buiten van de Lotto naar het Sportpaleis opeens werd afgesloten en je vervolgens helemaal moest omlopen via boven. Ook werden tijdens/voor Radical alle ingangen afgesloten omdat het te druk zou zijn. Wij stonden echter links in het publiek waar nog meer dan voldoende ruimte was.

Al met al dus een prima nacht gehad op een paar kleine puntjes na. :D

Vond trouwens dat er vrij veel mensen afgevoerd moesten worden en een deel hiervan er ook niet bepaald lekker bijlag (voor hoever dat mogelijk is als je afgevoerd wordt xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2016 12:16 

Hardtraxxer

Eemand die Argos & Resist - Devils Laugh heeft gefilmd in de set van Deetox?
Of dat je die toevallig mee hebt gefilmd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 18:20 

Hardtraxx Addict

Dikke prima hoor, vette after
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 18:44 

Hardtraxxer

tommeh schreef:

Dikke prima hoor, vette after

Zeker weten!
Vind die nieuwe Hard Driver track ook wel dik op het einde !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 19:27 

Gave aftermovie :)! maar ze weten er bij Bass Events ieder jaar altijd wel wat moois van te maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 21:34 

Hardtraxx Addict

Bizar ook dat het produceren van een aftermovie bij Bass Events +- een week duurt en bij Q of b2s een aantal maanden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 21:45 

Patjee410 schreef:
Bizar ook dat het produceren van een aftermovie bij Bass Events +- een week duurt en bij Q of b2s een aantal maanden..

Plus dat die van Bass Events vaak ook nog een stuk gaver zijn dan die van Q en b2s :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 23:07 

Hardtraxxer

SVB schreef:
Patjee410 schreef:

Plus dat die van Bass Events vaak ook nog een stuk gaver zijn dan die van Q en b2s :whistle:

Niet altijd, die van Bassleader (de eerste versie) vond ik rampzalig ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 11:32 

Hard Invasion schreef:
SVB schreef:
Patjee410 schreef:

Niet altijd, die van Bassleader (de eerste versie) vond ik rampzalig ;D

Ik zeg ook 'vaak' en niet 'altijd' :P
En ja die was idd niet al te best xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2016 12:12 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:

Ik weet niet maar de extended aftermovie van Qlimax stond afgelopen jaar ook na 1 week online..
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten